Zoozee!
Te aztán visszaolvastál majdnem Jézusig. Sajnos nincs már meg a Keihin, eladtam egy hírességnek.
Index!
Komplett 26 ezer forint vagy dollár postaköltséggel vagy a-nélkül. 2004-es exc-n volt. Csak hátsó idom 12 ezer.
szerintem a tartósság kérdésében nehéz jósolni viszont van pár dolog ...minnél jobb állapotban legyen mikor veszed ha lehet ne cross inkább enduró...és minnél nagyobb köbcenti....meg sok szerencse...és nem szabad spórolni azokon a dolgokon amit igényel a gép....akkor akár hálás is tud lenni..
Valamivel hosszabb az élettartama, de annyival nem, amennyivel az alkatrészek drágábbak hozzá, én csak lestem ,amikor mondták az árakat . Fogyasztásról, hát az csak csuklófüggő. Pl én ha csak tötyögtem városban, alig evett valamit az enyém, de ha zúztam vele rendesen, akkor szemmel látható volt a fogyasztás . Meg sztem a 2T igénytelenebb is, tényleg csak benzin meg olaj + a többi kötelező(lánc, légszűrő,stb).
mind2 4t 2t is viszi a pénzt....4t hosszabb távra 2t rövidebb távra van tervezve vagy mi.....ha csak 2ik motornak kell akko 2t elég simán...(főleg crosst nézel és olcsó motort akarsz) sxf iesmi a legköltségesebbek minden téren sztem
Üdv.
Kérnék egy kis segítséget.
Tavaly volt egy lc4 640-es utcai endurom amit terepezésre használtam.Megcsináltam a korlátlan motorjogsit,és eladtam hogy vegyek egy Gsx-R 600 ast közútra..
De terepezés nélkül nem fogom kibírni,és úgy döntöttem hogy venni fogok egy enduró/vagy cross gépet terepezni jövő nyárra.ú
De nem tudom hogy 2T,vagy 4T legyen ..
Melyiket könnyebb fent tartani ?
2T SX 250-esbe gondolkodtam vagy sxf 450-525-ösbe ..
VALAKI ÍRJON LÉGYSZIVES,TANÁCSTALAN VAGYOK .
KÖSZÖNÖM .
Te aztán visszaolvastál majdnem Jézusig. Sajnos nincs már meg a Keihin, eladtam egy hírességnek.
Index!
Komplett 26 ezer forint vagy dollár postaköltséggel vagy a-nélkül. 2004-es exc-n volt. Csak hátsó idom 12 ezer.