Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

holnap kűldök, majd ha lemostam rola a mai sarat
ha sokba kerűl akkor mindenképpen kérném...

hétvége..? vagy már csak szerelsz.?
küldj alvázszámot....elég a hat szám a végéről....persze ha nem titkos
ez nem nagy tankos, normál tankos. XC ,amcsi model 4-es válto, exc hűtők, futoművek, KZ Racetech átszelepelve kb 95 kilora, 18-as kerék hátul , elvileg kell benne lenni világitás előkészitésnek, de azt nem tudom bent van-e.

délután kicsit besároztam a bányában , majd holnap lemosom és rakok fel rola képet.
oké egy mexicói tejfölös sajtos kolbászos káposztás lekváros pacalosétért lemoshatod...nem tudom elvinni mosni mert elvitte az ülését dávid.....és dolgoznom is kell ...le vagyok maradva mert ma megint elkúrták a napomat egy immobilizeres motorkerékpárral.....
Ez az ami az almánál volt kint? A nagy műanyag tankos? Lehet hogy tudok rá valakit.
ez tiszta szar
de lemoshatom egy lángosééééé
maki itt dolgozom a műhelybe...ha van ilyenem akkor eszünk déneslángost ?
déneslángos?
egyszerű papírbol sablon és ki kell reszelni! és ez kivezeti a láncot így nem veri szét a deklit sem
ahogy mondod! valamit nem vettem észre és szét baszott mindent

ezért most ajánlom mindenkinek hogy tegyen fel egy rohadt munkahenger védőt mert nagyon megéri,vagy csináljon!
most csináltam egy délelőtt alatt..... ingyen van!
vissza lehet csinálni faszára a telókat ha kell..
ja és az összes alkatrészt Zolika főnökénél a Ricsinél vették, ha ez számit.
tegnap szűletett egy új motorom, egy 2004-es KTM 450 XC amcsi model, frissen felujitva az egész blokk új henger, dugo , hajtokar, új szelepek ,vezérmű tengely, szimeringek csapágyak stb mind cserélve, KZ Racetech által átszelepelt tuningos futomű,

a motort beszámoltam 5 kiloban egy munkagépbe, anyiért elvihető, ha valakinek kell, amugy joval többért árulják őket a neten.

tel. : 20- 387-7107
ha mondjuk egyforma minden ..tehát egy dobozból kivett lánc és a két patentszeme amit hozzá adnak....akkor hajszálra egyforma a két cucc szakítószilárdsága...ergo mindegy mivel rakod össze nittelőssel vagy patenttel..
a probléma az a patent rögzítőjének esetleges leugrása amit bizonyos helyek, sebesség stb. miatt esetleg nem használnak annyira előszeretettel.......de ez a fajta leesés is ritka mint a fehér holló ...
amúgy majdnem mindenki terepen a patentet használja ha ez nyugtat.....sorolhatnék nagy neveket enduróba & crossba...persze ha azok nagynevek akikkel én találkozok

végh jana meg jól gondolja
Ami tönkre tud menni az néha tönkre is megy!Az esélyét persze le lehet csökkenteni ha rendesen karbantartod!
Amúgy ilyen gyakori probléma a láncszakadás? vagy ez inkább csak hanyagság miatt lehet? elvileg nem kéne szakadnia
Most ezen mi nevetni való van? Hacsak nem az, hogy nem tudsz helyesen írni?
Úgy úgy
véletlen balesetek mindig voltak, és lesznek is, csak az nem romlik el amit otthon a vitrinben örizgetnek..
egy megmaradt rk patentszemet tettem amit nem használtam fel mert nittelőset tettem!
gondoltam megteszi....valami szar lehetett,jól volt rajta a villa4

de talán azért nyűg ez most nekem, mert a kár jelentős
régen is szakadt láncom és van nálam hilti szög mindig és pik pak összerakom!
sokszor mentett már meg patentszem az erdőben,most nem
A tolómérős mérés a legtutibb. Nekem a könyv az 1. és a 18. szem közt max. 272mm-et ír. Ha ennél több akkor már cserés.
A tolómérős mérés a legtutibb. Nekem a könyv az 1. és a 18. szem közt max. 272mm-et ír. Ha ennél több akkor már cserés.
az elöbb azt irtad normált...

és a láncvezető ne érte el a szélét.?
o gyűrűs patentszemet tettem ami bele való