Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is ilyen gépem van, nézd át nagyon vételnél, nem nehéz széthajtani ezeket, megfelelő áttétellel egész jól lehet vele mászni/endurozni, jó gépek, még egyszer se hagyott ott sehol, én nagyon szeretem.
Hello!
Igen, ez történt velem is, lánc kicsit elrendezte, letört 2 fület, meg belevágott a dugattyúba is, volt már ilyen gondom egyszer akkor meg is hegesztettek csak gondoltam ha tudnék szerezni egyet akkor nem vacakolnék a javítgatással, de most hogy így látom ezeket a képeket az enyém ehhez képest nem is vészes.
Tudod hogy értem
Dínó83!Ez esetleg nem érdekel,nem azért de szerintem jobban bírják mint egy 250-es.Kezelhető hamar meglehet szokni.
http://www.kepesmotor.hu/ktm-e...
Ugyanez volt nekem is!Megbízható gépek nagyon.A blokk ugyanaz mint a 400-525-ön csak kisebb a henger karbi stb...Jól át kell nézni mert más nem mai gépezet és elég gyengécske szóval szét lehet hajtani!
Ez lenne a kiszemelt gép:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_exc_250-f-4094297
Vél
emény?
Én azt hallottam, hogy a 250-s 4t-k a legszervizigényesebbek, főleg az újabb modellek. Meg azt akarom kérdezni, hogy ha a teleszkóp tetején lévő állító csavar alatt olajos, akkor az mennyire vészes, érdemes foglalkozni vele? gondolom valami o-gyűrű rosszul tömíthet, meg hogy azt mennyire macerás cserélni esetleg? előre is kösz a segítséget.
Ami nekem volt az a legtutibb!Gyenge de 350-es szettel istenkirály volt!Ja és nagyon megbízható volt Sajnálom is mai napig hogy eladtam
Az attól függ, hogy milyen ez a típus. Az új dupla vezérműtengelyes, vagy a régi egy tengelyes, cross, vagy netán enduró. A 250 4T motorok azért kényesebbek egy picit, nem a láncot/légszűrőt kell nézegetni rajtuk.
Esetleg küldj egy linket had lássuk milyen meg mennyit is kérnek érte!
tölem egy jo nagy taslit kap akkor, nem piros pontokat, hát tiszta zsir lesz a gatyám ha körbe bezsirozza....
Ne csörögjön, ne zörögjön szép hangja legyen, erős legyen. Röviden ennyi. Ja és az sem hátrány ha menézed a légszűrőt. Ha tiszta akkor valószínűleg odafigyelt a motorra és ha még a pereme is be van zsírozva akkor kap egy piros pontot az eladó
Sziasztok!
Kérem segítsetek. Motor vásárlás előtt állok és arra lennék kíváncsi, hogy mi az amire oda kell figyelni vétel előtt. Mit érdemes megnézni egy motoron? Egy 250 4 ütemű KTM-et néztem ki. Mit gondoltok erről a motorrol?
Válaszokat előre is köszönöm!
Nincs valakinek GS 125-höz manualja?
Hát.. mindennek vannak árai.
www.pinkmotors.hu -n találsz egy két dologra árat.Ha meg értesz hozzá kapd szét,egy manual-al a kezedben,és kiderül mit kell cserélni.Legalább a tömítéseket lecseréled.
Sziasztok

Még egy nagy kérdésem lenne mindenkihez, de főleg azokhoz akik Budapest környékén KTMet szereltettek mostanában. Az a problémám, hogy a gépben amit vettem több mint 30 ezer kilóméter van és a szelepfedél alatt és az oldaldekli melett ereszti az olajat. Az lenne az első kérdésem, hogy aggódjak-e emiatt, mert szerelő haverom azt mondta ez ilyen, mossam többet és ne foglalkozzak vele.

A másik kérdésem, hogy szerintetetk, ha a nagyobb baj megelőzése képpen szétszedném, vagy szétszedetném a blokkot akkor ez szervízen mennyibe kerülne. Megnézetném a csapágyakat. Csak egy átnézésre, mert mindennap használnám, de félek hogy berottyan nekem és akkor meg olvastam több száz ezres szerelési költségekről.

Blokkotkkal már volt dolgom V2essel és egyhengeressel, de azért darabokra nem zedtem teljesen és mivel új vagyok a KTMnél ezért azt sem biztos, hogy megállapítom, hogy mettől cserés.

Nah nem is lopom tovább itt a helyet az oldalról.

Előre is köszönöm a választ, ha van valakinek tapasztalata és esetleg konkrét ötlete.

Üdv: Tóth András
Szia!

Küldjél alvázszámot és adok árakat a kawasaki @ steelhorsemotor .hu -ra

Üdv:zsolt
Minek szimmeringet cserélni? Kenjétek be sárral, oszt jó lesz! Az a legolcsóbb verzió...
Mint közérdekű információ, megoszthatnád velünk azt "a cím"-et...szerintem
Jah és ne lepődj meg,ha olyan szimeringet kapsz, akkor a 10.3as méret nem lesz rajta az utángyártott sziomeringen, de jó bele. Ne tud meg, hogy mit sakkoztunk mikor a méret alapján nem láttuk, hogy OK lesz-e a szimmering és ha felbiontjuk akkor bukjuk az árát. Mondjuk arra nem is mondanék semmit, hogy nekem 15 volt a pár telószimering. Most abba nem is megyek bele, hogy ez mekkora összeg akár a 8900 Ft-hoz képest, így jártam.....

Üdv: András
Szia

Ktm 640 LC4 telóhoz kellenének nekem csúszógyűrűk a teleszkópba (WP43) a teflon teljesen eldobta magát. Tudsz ilyeneket szerezni, és ha igen, akkor mennyiért? A másik kérdés, hogy ugyanígy 200es évjáratú 640 LC4hez javítószett az olajpumpához. Nem tudom műanyagos változat van-e most a gépben, de félek, hogy megadja magát.

Köszönöm előre is.

Üdv: mater
Szia

Amúgy ez is gondolom WP 43 ahogy a méretből látom. KawaZsoltiban bízhatsz !
Köszi, de már megrendeltem. De mentem az e-mail-od, hátha még szükség lesz rá.
Soha nem látott mértékben drágul az amerikai feketepiacon a barack kilója.
Az elnök ez ellen - választási ígéretéhez híven - határozottan fellép.