Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mostmá,Én is beszartam Na kidobáltad ami nem tetszett?Teszt vót,vagy nem?
Köszönöm szépen
na ezen már tényleg beszarok....

hányas kulcs kell, 84-es,

fogj egy centit és mérd meg hány milliméter.
Na mesélek!Lehúzod az aksiról a km órát és nyomva tartod a Mode gombot( O alaku)ezután megjelenik a km órán egy sor lehetőség Setup menü.Neked a WS kell mode gombbal megkeresed rákattint és + vagy - al belövöd a számot.Ez esetben 21 colos kerékre 2205 a helyes méret gyár szerint!
Sziasztok!

Egy kis segítséget kérnék!

Hogy lehet leg egyszerűbben átállítani a kerékméretet a kijelzőn? (525 EXC)

A válaszoka előre is köszönöm!

lehet,de nekem is a 10-es kulcsról vágtam rá hogy akkor az 6-os menet
Igaz, csak a könnyített fej zavart meg...
No és ha nem akadsz meg azon, hogy az M6-os csavar igazából M8-as, akkor ezek után biztosan sikerül!
Bocs, nem tudtam kihagyni!
igazad van így kell csinálni,sőt szerintem én is így tettem mert akkor az anyát se bírtam volna meglazítani csak ha előbb azt a 2 M6-os meglazítom
a kiütést meg annyira értettem hogy egy kicsit megmozdítani hogy a másik oldalt rá tudjak fogni kézzel és úgy kihozni...
Elég rosszul csináltad akkor...először kilazít az anya oldali 2db M6-os csavar, aztán anya meglazít, kilazít a másik oldali 2db M6-os csavar, és kivesz a tengely. Ha normálisan volt karbantartva, akkor kézzel kijön...
a féktárcsa felől egy 27-es krovával lelazítod,aztán a 4db 6-os csavart egy 10-es kulccsal és kiütöd a tengelyt...
leglábbis én így csináltam/om
hello
nemtudja valaki hogy hanyas es milyen kulcs kell egy exc elso kereke leszedédéhez ?
asszem úgy van hogy amelyiken alu segédváz van az 00-01-es, amelyik vas az a 2000előttiek! de ahogy mondod az alvázszám tutira elárulja!
Ez elvileg már úgy lenne,hogy aki hívott annak sv 1000-e van, ő meg beszámolná ezt az yz-t az sv-be ha én beszámolom utána az yz-t a ktm-be...kacifántos de ahogy beszéltük 300-400között vannak ezek a gépek....talán 1 középutat lehet találni de mondtam,h küldjön képet mer látatlanba nem mondok semmit, /mázlimra megtaláltam neten, de sztem 2000 előtti, majd az alvázszám mesél remélem/
Kosszonom szépen , a motor szám stimmel csak ugylatszik en az utsó számot lehagytam , amugy exc nek volt hirdetve
ezt Elemérék is szerintem csak beszámolták vagy épp bizományosan értékesítik,mellesleg kurva drágán kínálják
....nem naon ma hívtak 250es yz-t számítsak be...ezt pontosan....
0350322002 Gyártási dátum: 2002-10-02 KTM 2003 125 sx
slovak banska bystrica
a jó árasított KTM-ek sorából úgy látom te sem maradtál ki!? érdeklődők vannak?
Hali!

Létezhet abban az esetben ha le van fojtva...

ez azért lehetséges hogy a környezetvédelni előírásokat teljesítse

de nemkell félni, mert ha ténylegesen le is van (bár szerintem nem valószínű) könnyen el lehet távolítani ezeket a fojtásokat...

Papíron az enyém is 12 Kw
Sziasztok!

Kinéztem egy 2003-as 250-es KTM EXC R-t, amely svájci és a papírjaiban az áll, hogy 11 kW a teljesítménye. Tudom, hogy ott mások a környezetvédelmi törvények és emiatt rengeteg jármű kisebb teljesítményű mint más országokban, de létezik, hogy csak 14-15 Lóerős lenne?
Ha tudtok ezzel kapcsolatban valamit kérem írjátok meg. Ha tényleg csak annyi a teljesítménye akkor nem utazok 300 km-t megnézni.
birom azért ahogy egymást sikáljátok, de azt mindenki elmondja hogy tudja a piac igy, meg ugy, és semmit nem lehet eladni még ár alatt sem, és ti azt tudjátok is meg blablabla, de azért csak meghirdetitek a motort bazi drágán....

csak annyit mondok, ahogy Dániel is mondta ,sok szerencsét hozzá,

lehet az ötös lottot hamarabb megnyered, ott 1: 43 milliohoz az esély, viszont a hatos lottohoz már 1: 16 milliohoz az esély, kb ez is valahol ott lehet.

dehogy még csodálkoztok is rajta ha kiröhögnek az irreálisan magas árért, na az a vicc...

lenne egy jotanácsom, szálljatok le a földre, nem fog fájni...