Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csak anyit irj be hogy ktm és ott a 4-5.
az lesz az.
most hivtam fel de már elkelt
nem értem akkor miért nem vette le a mocit!
Nekem bizony szólt a rendőr A 250EXC-hez kaptam egy kis rendszámot amin az eredeti számok szerepelnek.Faszán le volt gyártva.Ilyet láttam sok enduroversenyen!De a rendőr mikor megfogott egyből azzal jött hogy ez bűncselekmény mert rendszámot hamisítottam satöbbi.Azt végül elengedett.Utána nem használtam semmilyen rendszámot azt legalább nem tudják felírni
ez is valami agyoniskolázott lehet
nem találtam ezt lehet rosszúl szűkítettem...sztem 40et az alkatrészeket szeretne adni... köszi
Motorra nincs kisebb rendszám, se matrica. Én régen dekorossal csináltattam, és nem szólt sosem a rendőr, főleg úgy, hogy az eredeti rendszám mindig nálam van a hátizsákban. Most annyival jobb a helyzet, hogy vizsga után lefényképeztem a rendszámot a címkével együtt, és laminálva kinyomtattuk, és egy vékony hablemez táblára van ragasztva. Szandán is rajta volt...
Gondolom erre gondolt: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_520-4063013
linket dobj ha van
40 ezerért vedd meg azonnal mindegy milyen állapotban van

ha 400 ezret akartál írni akkor még egy nullát karcolj oda

de akkor már átgondolandó.... mi kell hozzá? meg milyen 520 -as ...exc? sx ? évjárat ? bár abból kettő volt csak ...
Naja, aki tud az tud, aki meg nem az max. a rajtot kapja el jól! :)
Természetesen én is szívesen használnák rendszámot, ha normális anyagból lenne, és föl lehetne tenni úgy hogy ne maradjon el sűrűn!
Matrica ugye fizetős (nem mindegy ki gyártja le és be kellene íratni a forgalmiba), ha meg én gyártok rá, akkor amellett hogy nincs rendes rendszámom, még közirat hamisításért is följelentenek...
Tényleg milyen fékbetétről van szó? Hátul lassan cserés lesz, kellene nekem is.
Milyet érdemes, olcsón jót! :)
sziszotk!
én 1 ktm 520 szeretnék venni de tanács kelene.
találtam a használtauton 1 ijen mocit 40000-ért.
és nekem nagyon kevés az ára.
és a tulaj keres hozzá:520 525 henger dugót akarnék és vor 503 blokközepet hajtókart.
és nekem ezt menyibe lenne megcsinálni?
akkor mégis extraként tüntetjük fel...
na azt az egyet még nem probáltam,

volt , S-33 , K5-lx , AD meg kell mondjam mind kutyaszar volt...

volt amelyik ugy visitott ha bemelegedett rövid gyors féktávokon, mint valami rossz ratyi kinai betét.

szerintem hátul jo, előre csak gyárit, vagy profi betétet...
jah volt már hogy a tulbuzgo rendőr ránkszegezett pisztolyal futott felénk,

2-en voltunk, egy katlanban történt a sztori , nagy gázzal bementem oldalra a fák közé, át két jonagy kidölt fán ,és el mellettűk, haver sajnos beborult az első kidölt fánál, ahogy felkapta a motort már a rendőr oda ért és lekapta a motorrol...

utána mesélte ahogy ott basztatták egy orán keresztűl megkérdezte a rendőrtől, : - hogy mégis mi volt a terve azzal a pisztolyal, ha esetleg megbotlik akkor simán lelővi....

amugy ilyet én is hallottam hogy más a besorolása ha elkapnak erdőben ,ha rendszámos, vagy ha nem.

tudja tököm....
Én versenyen is azt használom évek óta, és semmi bajom vele...S3 Racing
Zééé, most mér mondod hogy nem jo a G-F betét.. teljesen jo az hátul ahol szinte mindegy mi van, akár két fadarabot is betehetnél akkor is megállna a kerék, na oda teljesen jo...
Elém egy lejáró előtt ugrott ki a rekettyésből,ott ahol muszáj volt lassítani. Gumibot a kezébe,és veszettül hadonászott vele. Én nem álltam volna meg neki,de jöttek még utánam ketten,akik már nem tudtak volna elmenni a rendőr mellett,csak úgy,ha elsodorják, és már megfordulni sem nagyon volt helyük. Megálltunk neki,eldumáltunk vele,az erdész aki vele volt,csak mosolygott mikor mondtam neki hogy eltévedtünk.Aztán mákunkra,valami balesethez elhívták,és így nem lett büntetés. De volt már olyan is egyszer-kétszer mikor hátra arcot csináltunk,aztán nyúlcipő! A szervek meg próbálkoztak egy darabig,de rájöttek hogy a bora,nem az erdőbe való!
Nekem azt mondták,h ccm után fizetek vmekkora összeget mikor kivonattam ideiglenesen a forgalomból asszem 8400Ft volt....többit eladás után, de a srác bent azt mondta illetéket kell majd fizetnem
Minket is megfogtak már, pedig 2-en voltunk, és megbeszéltük, hogy senkinek nem állunk meg. Aztán az egyik elágazásnál, ahol lassítani kellett, 4-en ugrottak ránk a fák mögül, és úgy lefogták a motort, hogy pislogtunk csak...2 rendőr, meg 2 mezőőr volt...
Pedig jó ha van rendszám,másképp áll hozzá a rendőr is mint ha nem lenne semmi papír,most már nem az van,hogy leengedik a kereket azt told haza hanem reppennek az ezresek.
És sajna megjelennek erdőkben is, csak nem mindég jön össze az a megpattanás,hiába hogy erős gép van alattad.
Úgy látom a Beni épp körbemotoroz...

Hát ez van!
Amúgy készen vagyok az időszakos szűrő és olajcserémmel, szelepállítással, hűtőfolyadékcserével.
Szandán pedig igen jól sikerült elkapni a rajtot, kár hogy 2 kört sem bírtam menni normál tempóban...
Nem ez annál súlyosabb. A mostani rendszer szerint, az eladónak is le kell jelenteni az adás-vétel létrejöttét, azzal a különbséggel, hogy neki nem 15 nap áll a rendelkezésére, hanem 7 azt hiszem. Illetve az adás-vételi keltétől a kötelező biztosítás megkötéséig eltelt napokra, MABISZ díjat kell fizetni, ami nekem 4 napra 4.675,- Ft volt. A negyedéves díjat nézve (10.900,-), ez elég borsos. Szóval nyakig benne vagy a pácban...
am jó itt olvasgatni,mert motoros dologról van szó nem másról....
A rendszámos dologgal én is így vagyok , ez tuti még1szer nem fogok rendszámos endurót venni.....ezt se irattam át amióta megvan, mer rendszámot sosem tettem fel ha kelett vna ha nem.....persze ez felelőtlenség és mistb.....