Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát a goldfren fékbetétet tényleg nehogy extrák közé kelljen írni mert akkor tényleg itt a világvége
Ja, azt meg még ki is felejtettem hogy ha rendszámos egy motor, mit ér a rendszám... Lényegében semmit! Nem tudom ki hogy járkál, de sajnos én már vesztettem el, és nem egyszerű a csere... így inkább föl sem rakom. Viszont akkor meg sem fogok állni a rendőrnek, nehogy ezért büntessen meg... Akkor minek is a rendszám? Különben is aki olcsóbb motort keres, többségének jogsija sincsen, csak a határba akar motorozni. Vagyis szerintem kb. 10-ből 9* tök fölösleges... Ezért sz*rok annak a fejére, aki ezzel is le akar minket húzni, nem kicsit. Nekem max. 50ezret érne meg egy rendszám... De mivel jófiú vagyok így a mostanin is van 200ezerért... Rohadjonmeg...
én a másodikra tippelnék, a semmire...
ajha ! jó ötlet az exelfelni ki is írom a hírdetésemben meg a titánszelepet a magnézium dekliket és a kék markolatot stb !

ha erre nem izgulnak fel akkor semmire !
én is említhetném extra ként az excel felnit,kár hogy széria cucc, persze a laikusnak mindegy is hogy mit hazudik az ember!
mellesleg akkor a factory matrica szett is 100font,teló légtelenítő,plussz fékbetét szett(Gf s33) N-style üléshuzat kutyafasza..de le se írom,nem azért fog eljönni mert ezt olvassa, majd hív/jön ha lesz pénze.... és megalkuszunk
szerintem is itt az igazság! ma MO.-gon nincs közép osztály az emberek közt! eltűnt! teljesen egyetértek előttem lévő hsz-el!

mellesleg,biztos feltűnt fórum olvasóknak hogy ismét hirdetem a motorm ÉN IS! 4üzemóra van jelenleg a dugóban,láncban,stb... csak azért tettem fel,mert adódott egy jobb motor vétele,de csak akkor bírom megvenni ha ezt tőlem elviszik! a következő motor lutri,de nekem megéri rápótolni arra amennyiért sikerül eladni a mostanit!

most matricáztam kicsit fel,hátha még is csak a küllem érdekli a vásárlót! belül tuti a gép!
Ne izgulj, ha eladtam az enyémet, akkor a tiédre fogok alkudozni veled...
Hát érdekes volt végigolvasni a hozzászólásokat!
Amúgy csak nálunk van az hogy kb. 2-3 éve egyre kevesebb az endúrós akivel véletlenül fut össze az ember? Illetve mostanság már 30-40 üzemóránként 1 emberrel... Igaz a környékünkön max 40-50 km-es körben mozgok...
Nézzünk már szét Mo-on! Hová tűnt a munkásosztály? Aki pont az ilyen gépekre hajtana? Sajnos nem sokan maradtunk, akik az újat nem, vagy csak nehezen vennék meg, de nagyon szart sem akarnak... Esetleg hajlandóak kiperkálni kis +-t az extrákért!
Természetesen ezen emberek többsége olvassa ezt a topic-ot is, és milyen fura de árulja a motorját...
Így 2 réteg maradt: aki 7-es bmw-t hajt, no az leszarja az extrákat de úgy, hogy inkább a vadonás új motorjára rendel újakat!
Aki meg tényleg nagyon akar, az meg csóró és ott farag belőle ahol tud! Olyan mint a szerelem: vak! Bár ez bizonyos szinten az is! Mindegy neki hogy kalimpál a dugattyú, csak lehetőleg minél frissebb évjárat legyen, aztán majd jövő hónapi fizetésből megcsináltatja azt amire "fussa"!
Esetleg Giraffe64, ha véletlenül járna nálad olyan aki hajlandó megfizetni a rendszeres karbantartást, felújítást, és eladtad a motorodat, küldj már erre észak felé is pár ilyen érdeklődőt! Mert én még ilyennel nem találkoztam. Hátha érdekli valamelyikőjüket a 4t motorom...
Hát igen, annyit biztos sajnálnék érte adni, főleg hobbira, de ahogy hallottam, megvan a maga módja hogy olcsóbban lehessen vadiúj gépet venni, itt az ÁFA-t tüntetik el valahogy, azért az is egy pár száz rugó. Az üzemórát ellenőrizni lehetetlen pontosan, csak egy vezetéket kell kikötni, mindenki azt mond amit akar. És még egy 2T-t se olcsó felújatni, még az is 200 felett van , ha a henger is sérült, a 4T meg akár duplája is lehet, amilyen árakat olvastam, ja és ez csak a motor része. Persze én nem akarok senkit se lebeszélni használtmotor vásárlásáról, csak nagyon oda kell figyelni.
sziasztok valakit nem érdekel 1 dellorto 34-es karbi?
a karbinak nincs semi baja!
csak nekem felslegesé vált!
esetleg aprilia alkatrészek cserébe is érdekelnek! ár 13.000 ft msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232

Az újak azért csak újak.A kérdés kinek éri meg újjal moccolni? Nekem biztosan nem,a profiknak esetleg,vagy csilliárdosnak.Egy év alatt le lehet lakni a mai moccokat,sőt,van,hogy annyi sem kell.Mindent fel lehet újítani,az is tökéletes,ha érti aki csinálja,nem csak csinálja ,mert ugye ez sem mindegy.Igazából meg csak a beizgult hülyéket lehet átbaszni,ha valaki már moccolt egy ideig,az azért már csak tudja milyen hibái voltak az övéinek,és ha van csepp esze azok felújítási árait már tudja.Így elagyalhat rajta megéri-e az adott moccot megvenni úgy ,hogy azokat kicseréli rajta.Vagy inkább sarkon fordul.
Na mire ezt leírtam el is felejtettem amit akartam
Nézd meg pl a KTM EXC újonnan mennyibe kerül!Na most 5-600 ezer forinttal olcsóbban megveszed a 20-40üzemórás gépet amin van egy pár karc meg egy kis kopás.Annyi pénzből amennyi a különbözet úgy felszereled a gépet mint egy karácsonyfát!Hobbicélra szerintem hülyeség új motort venni!
Ja, elfelejtettem odaírni, hogy tisztelet a kivételnek. Tény hogy ma nagyon kevés ember tud megvenni újonnan egy gépet, de amennyit rákölthet, azt még megtoldaná valamennyivel és már meg is van egy új ára. Milyen jelekre gondoltál? Az enyém pl 0 celsius fokon 1 rúgásra indult, volt kompressziója, meg nagyon stabil alapjárata, olyan nagyon csörgés sem volt a blokkjában, szóval nem láttam semmi jelét, hogy gond lenne. Tudom én basztam el, mert akkor le kellett volna húzni a hengert, csak én nem vagyok szerelő. Persze mindig tanul az ember valami újat.
Azért ez tulzás hogy csak újat szabad venni Meg kinek van pénze zsírúj gépet venni?Rengeteg jel van egy használt motoron amiből látni mennyire volt ütve vágva!Aki hülye hozzá az persze ki tudja fogni a szart vagy az eladó elhitet vele mindent!Új motort én semmiképp se vennék csak ha szarásig lennék pénzel
Hát nem tudom, hogy most megéri-e Mo-n használt motort venni, főleg ebben a kategóriában, mert tényleg mindenki csak jól szétbassza őket aztán meg alig használt, hibátlan állapotúként eladja, ha tudja. Én is csak egy "kis szervizígényű" 2T vettem, és már több mint 1 millában van és még csak most lett kész nyár eleje óta. Az meg hogy kereskedésben árulják, annak se üljön fel senki, mert az is lehet ugyanolyan szar. Én ezek után vagy újat vagy semmilyet.
Ja csak az ilyen inkább a drágább de jobb motort veszem emberből egyre kevesebb van
Én pont nem így tettem...vettem egy olyan állapotút, aminek jó volt az ára, és csak azokat javítottam meg rajta, amit muszáj volt. Az, hogy 30-40.000 forint rá egy új kabát, azt nem is számoltam fel. Csak féktárcsák, betétek, első-hátsó gátló, láncszett, gumik, kipufogó, stb. Én leszarom, hogy ki mit gondol. Ennyiért is megveszik, hidd el, mert sokan úgy vannak vele, hogy inkább drágábban veszi, de olyat vesz, amiről tudja, hogy nem fog szétesni a sarkon...Nem vagyunk egyformák, még ez a szerencse...
hát azt kétlem hogy valaha fel tudsz számolni eladáskor egy motofelujitás árát, azzal az indokkal hogy márpedig te azt ráköltötted....

má bocs de a felujitás elött pont te használtad a motort, magyarán te laktad le, használtad el a kopo-forgo alkatrészeket, ugy árulni egy motort hogy : - de ebben új dugo van, meg hajtokar, meg mittudom én ,és azért kerűl 2-300 ezerrel többe... pfff na nemá

az hogy rendben van a motor belsőleg is, és nem csak egy matrica szett lett rá felnyalva eladás elött az max arrol szol hogy gondos gazdája voltál a motornak, költöttél rá amit kellet,ami elkopott azt kicserélted, és nem akarod átbaszni a leendő tulajt.

tőlem árulhatja mindenki a cumoját annyiért amennyiért akarja, nekem 8.,
deha irreálisan drágán akarja eladni, mindezt azért mert felujjitotta a belét, az má bocs de ne csodálkozzon rajta ha körbe röhögik érte.
Annak az egy konkrét példánynak lehet hogy nem (bár ki tudja), de jópár másiknak meg igen...
javítási CD-t tudja valaki honnan lehet szerezni?
2008 sx-f 450
Neten rendelhető, itthon esetleg?
De az nem a motorozástól tört ketté, az is biztos...
Hát, ha esetleg Te is úgy jársz mint a múltkori kolléga az SX-F-fel, akkor már egyből nem is akkora hülyeség a 2kilós kerékszett...mert ugye szerteszéjjel tört kerékaggyal is nehéz ám motorozni
hát nem a kerekek az tuti !
főleg a régebbi 4t tudnak meglepetést okozni az új gazdának csörög az eladó mondja szelehézagot kell állítani jó hiszemű barátunk belevág megveszi azt szembesül a ténnyel gatyák a szelepek ! hajaj nagy a baj mennyi az annyi ? sok ! főleg ha csak titán van ! de idén a prox meghalgatta könyörgésem és a 450 es yamahákhoz is adnak acél szelepkitet !
Pudva! De az a vicc, hogy nincs különbözet. Egy 2003-as motor, ha nem volt gondos gazdája, akkor tudod milyen gatya állapotban lesz? Ha meg valaki rákölti a pénzt a felújításra, akkor miért ne kérje el az árát? Hisz úgyis rá kell költeni, különben nem motorozol. ÉS most nem a 2 kilós kerékről vitázunk...
Huhh de megy a harc,de még mekkora pénzekről beszéltek.Nem lenne szívem 500ezerFT-nál drágább gépet kinnt ütni vágni siratózni stb.Maradok én a jó öreg kecskénel.De uraim most ez is rossz vétel volt? 97-es EXC 250(kézvédőkkel,+1 garnitúra gumival amik újak voltak,+egy garnitúra idomszettel,+a gyári kipuffja végig,ami rajta van sztem SX-é) mindez 350ezerHuf? Még nem költöttem rá.Szerintetek?