Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Takács Úr! Veszprém. Kistó utca. A NIVO KFT-vel szemben, kb.
nem kell ott motort szerelni ...ha van felvétel akkor leginkább összeszerelőt keresnek és az betanított munka...képzeld el osztrák nő is tudja csinálni ...pedig azokat se az eszükért szeressük

amúgy meg voltam már pár percet külföldön nem csak börtönbe és ha szerelésről volt szó nem remegtek a papírokért eddig ....mindíg inkább a produktum volt a fontos...nem bíznak ezekbe a magyar papírokba mondták is, hogy haza ne menjek értük ...inkább csináljak meg valami fost amit persze ott nem bírtak még ....kiderül két nap alatt lehetett-e papírod
KTM-nél leginkább arra érdemes figyelni, hogy kétezer fölötti legyen...sok ősz hajszálat spórolsz meg
Szia! Rendelni tudok neked, de nem olcsó az a gumi: 3055Ft/db.
Hogy szolgál a Cr?
szevasztok nem tud valaki lc4-hez utaslábtartóra ilyen gumi szarságot? ma elhagytam sikeresen...
köszi az infót .és nem lehet valahogy megoldani,h keréken is kapjon olajat ,mint pl- a sportmotoroknál hátravezetik az olajszívó tölcsért amin kapja a szivattyú az olajat .ilyet még nem láttam szétszedve .a váltó és a kuplung jól bírja?
mire érdemes odafigyelni megvételkor?
Sziasztok!
nem tud vki olyan hegesztőt veszprém megyében aki hengerfejet (ktm lc2 hengerfej) tudna hegeszteni ugy hogy odaviszem és meg is tudná csinánli nagyon sürgős lenne!
köszi előre is
hali, nekem van, jó gép bírja a nyüstölést sarat iszapot meg hasonlókat csak NE kerekezz vele mert ott vége lesz sajnos, én is beleestem ebbe a hibába egy nyár alatt 4 főtengely mert szétesett a hajtókar, bár kiválóan lehet vele kerekezni
A MAMI is ad olyan bizonyítványt amit elfogadnak külföldön.
persze hogy van! én is azt végeztem.... van egy honlapjuk ahol megtalálsz minden információt! régen egy suli volt a MAMIval de szétválltak...
És olyan M-force-s van itt M.o.-n? Azért szeretnék amúgy menni, mert a szerelés is érdekel egész kiskorom óta meg a német is jól ment mindig, ráadásul most még technikumon 2 évig tanulok műszaki németet is. Szóval jó lenne ott dolgozni.
nem tudom hogy a MAMI-s sulit elfogadják-e nemzetközi szinten...,DE az M-force-osat elfogadják,és "szinte azonnal" mehetsz is külföldiába szerelni! persze egy KTM gyárba nem tudom hogy mennyire nagy az esélye hogy be lehessen jutni, az ötlet persze nem rossz
Sziasztok Van itt valakinek 95 körüli Lc4 620-a
Lehet lesz egy ilyenem és tapasztalatokat szeretnék róla . .
Ezek megvannak, ezért gondoltam, még elötte el szeretném végezni a MAMI-t,a motorszerelő iskolát. Nyelvvizsgám is van.
Ne nagyon reménykedj hogy felvesznek ilyen helyre.Szerintem a perfekt német tudás és a motorszerelői tapasztalat alapfeltétel
Hello!
Nem tudja valaki, hogy ahhoz, hogy felvegyenek a KTM gyárba valami összeszerelő munkásnak vagy akárminek mik a feltételei, vagy egyáltalán valamit arról hogyan működik ez az egész? Mert költöznék ki Ausztriába és jó lenne ha felvennének oda
hmm gratula ! nagyon szép.
KTM-bót, tizenezer. Vagy Dial-comp, menetes házú reed-relé (de ennek persze nem stimmel a menetemelkedése, úgyhogy bűvészkedni kell) 2-3e Ft.
Helló van egy 2003as exc 125-öm digitális km órájához kellene km kábel a féktárcsán megvan a jeladó de ami felveszi a jelet az már nincs meg tehát nekem csak valami jel felvevö vacak kell meg a kábel ami a km órába megy,ha tud valaki irjon, előre is kösz.
Nem, ez a saját 5letem, és én szedtem össze a tankot, az idomokat. A dekor is javarészt az én munkám, tervem, csak a szerkesztésbe segítettek, meg a kinyomtatásban...
Csá giraffe ! olyan kérdésem lenne hogy a ktm exc 200-odon ami van matrica meg idom szett azt egybe vetted (rajta voltak a matricák az idomon) vagy külön külön ?
Gondolkodok én is csak fekete idomokkal de ugyan így monsteres mintával...
Nincs sajna...
giraffe! nem tudsz véletlen lendkereket, 04' EXC125-200-hoz?
Sziasztok! Lenne egy kérdésem,valakinek már feltűnt,hogy ennek a szűrőnek nem egyforma a két vége? Melyik van a blokkban bent?
Valamiért nem meg eggyező.