Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok

Új vagyok a KTM társadalomban, bár már mindenféle felesleges tiszteletkör nélkül nagyon nagyon régen vágytam egy KTMre.

Vásároltam is egyet nemrég. Viszont sajnos már szerelnem kellene és ha lehetséges nem vinném el szervízbe, mert így is épphogy ki tudtam fizetni. Egy KTM LC4-ről lenne szó, karburátoros 2002es évjárat.

Az a probléma, hogy a motor hidegen és előre bemelegítve tökéletes és semmi különösebb baja nincsen. Viszont amikor normálisabb tempóban motorozom vele nagyobb távot (most hétvégén 90-120 km/h és 40 km táv) akkor egy idő után elkezd fulladni mintha hirtelen kevés, vagy túl sok anyagit kapna a gépezet, szabályosan elkezd rángatni. Ez továbbhaladva pár száz méteren belül egyre rosszabb lesz és már ha kicsit is húzom a gázt akkor elfullad a gép és menet közben néha egy pillanatra húz, de aztán megint fullad és durrog össze vissza. Ha visszaengedem a gázt, akkor pedig a normálisnál jóval magasabb alapjárattal de tökéletesen jár a motor. Ahogy gáz húzok már fullad is. Ezek után egy 10 percet várva a géppel, megint magas alapjárattal de már el lehet vele közlekedni pár kilométert, aztán megint kezdi újra.

Ha hosszabb időt várok, akkor megint működik a gép.

Nagyon nagyon megköszönnél, ha egy hasonló problémát tapasztalt fórumozó kérem csak adjon ötletet mire gondolhatunk. Mit tudnék csinálni. Nagyon nem vagyok analfabéta a motorok terén, tehát , ha szétszedem össze is rakom, de ilyet még nem tapasztaltam. Nagyon nagyon hálás lennék ha tudnátok ötletet adni. Mi arra gondoltunk, hogy esetleg túl nagy a fúvóka a karbiban és ebben a nagy melegben túl sok anyagot kap és minél melegebb a gép annál kevesebb oxigéndús levegő juthat el a karbiig és nem tudja eldolgozni a benzint. Lehet teljes hül.yeség amire gondoltunk...

Vannak még más problémák a motorral, amiről a vásárláskor félig meddig tudomásom volt, de azok nem veszélyeztetik egyenlőre az a-ból b-be jutásomat, csak ez és persze a gondok általában a kereszteződésben jelentkeznek és alig bírok átmenni rajta éls ezért az emberek jogosan elég idegesek rám.

Köszönök minden ötletet: Mater
Köszi srácok a tanácsokat!

Nézegetem a gizgazokat, van is fent egy 04-es EC 250, meg gerecsemotoros EC 300
250-es gazdival beszéltem 2005-ben újan vette azóta 3000km-t ment vele bontatlan blokkja van, nem használja régóta.
A 300-asról nem tudok még semmit...
millió helyen lehet venni/rendelni ilyen betétet!
www.universalmotor.hu
www.moto-complet.hu
Hétfő-kedd dolgozom, aztán nem vagyok szerda déltől! Akkor majd máskor...
Nézd meg azt is, hogy van-e a vízpumpának még lapátja...
BOCSI de akkor ez okozza azt is hogy nehezen melegszik be vagy egy ilyen mocinak kell az a 8-10perc?
BOCSI de akkor ez okozza azt is hogy nehezen melegszik be vagy egy ilyen mocinak kell az a 8-10perc?
OK köszi megértettem ISTEN vagy majd még irok ha baj van, kösz még1x.
Hát lehet benne valami, én Nyírségi vagyok a motor meg Budaörsről származik de egy ideig Szolnok mellett volt Mesterszálláson, de ott nem használták.
Olvasd el még egyszer, amit írtam, és próbáld meg értelmezni...
Jaj pincében áll ugyhogy ott hüvös van kb anyira hogy ebben a nagy höségben az ember elég jól érzi magát szoval fontos lenne hulladékot vettem vagy mi?miután bemelekszik elég jól megy de amint nem huzom neki akkor néha megint elöjön hogy a power még nem kapcsol egyböl azzal lenne baj, de ez csak pár pillanatig tart?
Ezek a motorok kb 5 fokonként, és 300 méter tengerszint feletti magasságonként más karburálási beállítást kér. Nézd meg, hogy milyen tű, és milyen fúvókák vannak a motorodba most.
Helló!
Most vettem egy 2003-as 125 EXC Ktm-et és nem tudom hogy mi van vele jól inditom-e egyáltalán de szivatol kell hozzá ebben a melebben kb fél percig szivatozom utánna 5 perc elteltével sem pörög ki tökig kb 10 perc kell neki amig bemelekszik, esetleg tovább kellene szivatoznom vagy mi? vagy szivato nélkül is indulnia kellene van valami baja?SEGÍTSETEK LÉTSZI!
Előre is köszönöm.
Tamás
Ha jól emlékszem 14 volt a gyári. Bicikli boltba lehet venni váltó bovdent,ami pont ugyanolyan vastag mint a gáz bovden. Veszel hozzá azt az univerzális csavaros véget,és KB 1000 forintból megvan a gázbovden.
CMA motor
auner győr
robogotuning.hu
nem tudom de 9 e Ft-ért a bontottra úgy csaptak le a srácok mint gyönygytyúk a meleg t..konyra
Sziasztok! Gáz bowden mennyit kóstál? Mert elszakadt az enyém
most találtam rá GAS GAS topicban hogy ezt az s3-at ajánlják, de ettől is jobb az s33... Yamaha fehérnél találtam, néztem a supermotoshopon, de ott nem látok ilyet...
holnap rendelek valamit mert tegnap,ma se tudtam e miatt menni
kössz
oké, vettem az adást! köszi
Amilyet a kezelési könyv ír vagy azzal egyenértékűt (telj. szint, viszkozitás).
sziasztok
ktm exc 125 , váltóba milyen olajat rakjak?
Nem motorozni megyek, csak dolgom van arra és motorral vagyok kénytelen megoldani (mivel biciklivel kurva messze lenne, más közlekedési eszközöm meg nincs)...úgyhogy ha megyek (nem 100%), az szinte biztos hogy hétköznap lesz...
No annyira én sem tudom mit kell csinálni pl. jövő hét végén! De ha tényleg erre terveztek útvonalat elcsattogok arra... Amúgy nekem is pont olyan "nem kell már kímélni" gumi van fönt. :)
Meg is jártam vele most délelőtt, terepen nem sok sz*rt ér, traktornyom szétválasztott kedves motorommal!
Egyelőre fogalmam sincs
Csapatni nem nagyon fogok ráérni, meg most amúgy is "utcai"-asítva van a gép (=feldobtam rá egy pár szarrákopott bütyköst amiért már nem kár)...de egy próbakörre szívesen odaadom...
sziasztok nincs valakinek véletlen egy használt de még jo hátso féktárcsája a dukémhoz....?