Vagy te bajba A KTM-nek sajátos hangja van, szóval nem hinném hogy valami is lenne vele. A 200-assal nem csak az a baj hogy kisebb mint a 250 hanem az is hogy nincs is annyi belőle. Az meg hogy a kormány kisebb szöget fordul....értelmetlen nagyobbat fordulni neki. A KTM gyár hidd el érti a dolgát!
2t krosszon töröm a fejem, még nem volt ilyen paripám, fazerem van de már nem használom ki, haverok is mind terepeznek... Ma voltunk nézni egy 200SX-et 2004-es jó állapotú gépezetnek tűnik, tavaly lett benne főtengely cserélve a srác szerint, mutatta dobozát, árát stb, KTM-nél becserélték neki újra(+30rugó 170 helyett) a régi helyett anyaghiba miatt, szóval össze lett rakva + hajtókar, dugó miegymás. De miért van kicsit csörgős hangja a blokknak? akinek 2t KTM-je van annak is ilyen "nem japán hangú" a blokkja?Van itt egy srác födváron aki versenyzett is 250-es KTM-el azt mondja haver annak is így csörgött a blokkja, de nem volt vele semmi gond...a is váltója szépen működik. Így első terepgépnek mit mondanátok elég lenne ez a 200-as? Hobbi használatra! Krosszozgatnék is pályán, de inkább endúrózásra használnám!Egyik haver YZ 250ét próbáltam, nyomatékosabb persze alul, vadállat ahogy megy szerintem, neki is ez lett az első motorja, azt mondja, h 250-et vegyek, mert meg fogom szokni az erejét, 200 meg kicsi lesz:S meg az SX kormánya igen furi, alig fordul pár fokot, YZ kb 2x annyit fordul, néztük nem is lehet tovább állítani, mert beleér a hűtőbe. kisebb pályákhoz + endúrózáshoz ez nagy hátrány?
BUGIC: 300EXC nagyon ütős gépezet?:D áhh valamilyet venni akarok....segíítsetek PLÍZ
Az enyémben nagyon saccra 150-180 óra körül lehetett mikor dugót cseréltem, a hengeren semmilyen kopás nem volt mérhető, a dugón is csak minimális (ugyanolyan méretű új ment bele)...ebből az első 40-50 az előző tulajnál került bele aki endurokrossz bajnokságban dobogós volt előző évben (condom talán tudja hogy pontosan melyik osztályban meg hanyadik)...
Hello,nekem 250 EXC van,2001-es unokatesómtol vettem ő volt az első tulaja,első 20km-en dugó, henger csere(gyárban a rossz helyett új alkatrészeket adtak,ingyen) power hiba miatt,aztán 2001-től 2003-ig intenzíven versenyzett vele enduro 2.o-ban általában az első 10-be mindig bent volt,edzett vele stb,ez alatt semmit nem cserélt (blokkban) utána már csak állt a motor évente párszor kijárt vele hétvégén.,aztán amikor hozzám került hajtottam több mint fél évet,aztán akkor első teleszkóp felújítás,dugócsere,kerékcsapágyak,fékbetétek,láncszett,ami esetleg sérült volt cserélve lett stb,..Lényeg a lényeg 9 év után egy dugócsere, a motor igencsak túl szaladt az üzemórán,felső tügörgőt kellett még cserélnem,most nagyon patent a járgány,szép hangal,ha nálam marad jövőre is lesz főtengely csapágy csere(nem szól vagy ilyesmi)Szóval a 250/300 2T kibaszott sokat kibír,nagyon eltalált egy széria......Huh bazz kicsit hosszú lett
Ha már úgyis az üzemórákról beszélünk, akkor van valakinek tapasztalata hogy egy 250 2t exc mennyi üzemórát megy el bontás nélkül? persze szigorúan hobbi használat mellett
Jó túlzás de akkor is! Árak és bérek nem vannak egálban!
Amúgy a kétütemet én is kipróbálnám, de környékünkön túl sok motoros sincsen, nemhogy próbáljak ilyeneket!
Gondolkodom én is az eladáson de ilyen nyomott árak mellett... Pfff...
Csőváz .
Szépjónapot mindenkinek .
Lehet igazad van.Bár ahogy én szárnyalok talán még kicsi is.
Szóval nem tudom én igazából motorozni szeretek nem szerelni.
"szerintem valami belső kehe"
Majd a szerelőbácsi jól meggyógyítja ad neki kanalas orvosságot meg egy jó nagy szurit meg esetleg lázcsilapítót is.
Azt utána megtáltosodik a szentem.
további szép napot mindenkinek.
Én annál kötöttem ki, mert így hozta a sors, de kellemesen csalódtam. Sokkal könnyebb, így a manőverezés is az, és csak megszokás kérdése, hogy nincs motorfék...;)
Na, én ezért járok Castrollal, mert az 2.800-ért megveszem. Azért ez erős túlzás, hogy közelít egy fizetéshez! Persze, de a minimál bérből élők közül nem motoroznak, főleg nem KTM-en...
Mindez érthető, de sajnos Mo-on vagyunk, ez van! Áldozik is rá az ember rendesen! De lsd. Motorrevü teszt (tudom nem mindenki olvas ilyen vackot) crf250 tartósteszt SZAKSZERVÍZ mondása: 25 üó-nként dugócsere, de amatőröknél kitolható 50-re. következő ötven után kell a főtengelyt stb. csesztetni. Tehát kétségeim vannak hogy a 90 üzemórámnál szét kell borítani a 450-es bokkot (25-35-ezer a szerelés+az alkatrészek), ez sok ember havi fizetéséhez közelít! Ezért próbál az ember a kettő között evezni, kitolni az üzemórát de ne az üzembiztonság rovására!
Hidd el nem sok ember van a földön aki jobban féltené a motorját mint én! De a pénzemért én is dolgozom, inkább vettem egy biciklit edzésnek (még ha nem is ugyanaz), csak a motorba ne szaladjon az üzemóra fölöslegesen! De ha kell kicserélem a motorolajat 4800Ft-os MOTOREX-re, még ha utolsó hetekben kiflit eszek ebédre akkor is...
Úgyhogy ezért érdeklődik az ember az üzemórák után!
Ez meg le van írva az üzemeltetési segédletben. Az is, hogy mit-mikor kell ellenőrizni, meg az is, hogy mit-mikor 'javasolt' a gyár szerint cserélni. Az ellenőrzést mindig meg kell csinálni, aztán eldöntöd, hogy akarsz-e cserélni vagy sem. és tényleg érdemes néha széthúzni/széthúzatni a blokkot, mert azzal csak a tömítéseket bukod, meg a munkadíjat, de ha nincs még baj, akkor is látni, ki lehet mérni a kopás mértékét...
Persze hogy költséges és áldozni kell rá nem is keveset de ezzel szerintem tisztába vagyunk.Nekem,meg beszélhetek többesszámba is.Nekünk nem az a gondunk hogy költséges a fentartása egy ilyen motornak hanem hogy milyen alkatrészt milyen időközönként érdemes megnézni kicserélni stb...Szóval nem szeretnénk megvárni mi se hogy széthulljon alattunk a gépezet.Mert akkor tényleg nyúlhatunk a zsebbe!
De egyet értsetek meg, a motorozás költséges. A Foxy, alias Husabergirl mondta, hogy a motorozás a szerelmük, és a szerelemre áldozni kell...Ennyi és nem több. Mindenki maga döntse el, hogy melyik utat járja, csak felesleges propagálni, meg hogy na ugye, az enyém elment már 400 üzemórát, és semmi baja...
Ehh! Megint átmegyünk személyeskedésbe... nem az a lényeg hogy ki, mikor, hol mit hallott, mondott, látott a szervizekről, személyekről!
Sokat hallottam én is hogy szar a ktm, minek veszek? Mégis megvettem, sőt már a 4-et. Nekem ez jött be... a többiek véleményét leszarom. De az engem is érdekelne hogy aki már jóval több üzemórát belecsűrt, mit tapasztalt, pusztán féltésből, hogy ha mégis elérek én is annyi üó-t mindenképpen figyeljek arra az alkatrészte...
Azt beláthatod hogy ha csak a minél több üzemóra számítana, letojnánk hogy mikor mi megy tönkre! Igazad van abban hogy bizonyos alkatrészeket kell cserélni x üó-nként, de ha a szerelő nem csinálja meg én nem húzhatom szét a blokkot!
Amúgy én lennék a legboldogabb, ha évente 1* darabjaira szedethetném a blokkot, és ami gyanús azt kukáztatnám!
Csak sajnos az anyagiak is beleszólnak ebbe...
Sőt rendelnék is tőled ezt-azt (kezdésnek pl. a aprókavics rendszert :) , de most arra nincs keret sajna )
Nincs vele semmi bajom!Haver is nála csináltatta a motorját.Meg közel is van nekem.Csak azt nem csípem hogy mindenki szid mindenkit azt most tudd hogy hova kéne vinni a mocit.Mindegyik a saját üzletét csinálja.
2t krosszon töröm a fejem, még nem volt ilyen paripám, fazerem van de már nem használom ki, haverok is mind terepeznek... Ma voltunk nézni egy 200SX-et 2004-es jó állapotú gépezetnek tűnik, tavaly lett benne főtengely cserélve a srác szerint, mutatta dobozát, árát stb, KTM-nél becserélték neki újra(+30rugó 170 helyett) a régi helyett anyaghiba miatt, szóval össze lett rakva + hajtókar, dugó miegymás. De miért van kicsit csörgős hangja a blokknak? akinek 2t KTM-je van annak is ilyen "nem japán hangú" a blokkja?Van itt egy srác födváron aki versenyzett is 250-es KTM-el azt mondja haver annak is így csörgött a blokkja, de nem volt vele semmi gond...a is váltója szépen működik. Így első terepgépnek mit mondanátok elég lenne ez a 200-as? Hobbi használatra! Krosszozgatnék is pályán, de inkább endúrózásra használnám!Egyik haver YZ 250ét próbáltam, nyomatékosabb persze alul, vadállat ahogy megy szerintem, neki is ez lett az első motorja, azt mondja, h 250-et vegyek, mert meg fogom szokni az erejét, 200 meg kicsi lesz:S meg az SX kormánya igen furi, alig fordul pár fokot, YZ kb 2x annyit fordul, néztük nem is lehet tovább állítani, mert beleér a hűtőbe. kisebb pályákhoz + endúrózáshoz ez nagy hátrány?
BUGIC: 300EXC nagyon ütős gépezet?:D áhh valamilyet venni akarok....segíítsetek PLÍZ
http://www.kepesmotor.hu/felni...
Amúgy a kétütemet én is kipróbálnám, de környékünkön túl sok motoros sincsen, nemhogy próbáljak ilyeneket!
Gondolkodom én is az eladáson de ilyen nyomott árak mellett... Pfff...
Szépjónapot mindenkinek .
Lehet igazad van.Bár ahogy én szárnyalok talán még kicsi is.
Szóval nem tudom én igazából motorozni szeretek nem szerelni.
"szerintem valami belső kehe"
Majd a szerelőbácsi jól meggyógyítja ad neki kanalas orvosságot meg egy jó nagy szurit meg esetleg lázcsilapítót is.
Azt utána megtáltosodik a szentem.
további szép napot mindenkinek.
Hidd el nem sok ember van a földön aki jobban féltené a motorját mint én! De a pénzemért én is dolgozom, inkább vettem egy biciklit edzésnek (még ha nem is ugyanaz), csak a motorba ne szaladjon az üzemóra fölöslegesen! De ha kell kicserélem a motorolajat 4800Ft-os MOTOREX-re, még ha utolsó hetekben kiflit eszek ebédre akkor is...
Úgyhogy ezért érdeklődik az ember az üzemórák után!
Sokat hallottam én is hogy szar a ktm, minek veszek? Mégis megvettem, sőt már a 4-et. Nekem ez jött be... a többiek véleményét leszarom. De az engem is érdekelne hogy aki már jóval több üzemórát belecsűrt, mit tapasztalt, pusztán féltésből, hogy ha mégis elérek én is annyi üó-t mindenképpen figyeljek arra az alkatrészte...
Azt beláthatod hogy ha csak a minél több üzemóra számítana, letojnánk hogy mikor mi megy tönkre! Igazad van abban hogy bizonyos alkatrészeket kell cserélni x üó-nként, de ha a szerelő nem csinálja meg én nem húzhatom szét a blokkot!
Amúgy én lennék a legboldogabb, ha évente 1* darabjaira szedethetném a blokkot, és ami gyanús azt kukáztatnám!
Csak sajnos az anyagiak is beleszólnak ebbe...
Sőt rendelnék is tőled ezt-azt (kezdésnek pl. a aprókavics rendszert :) , de most arra nincs keret sajna )