Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A könyv is ezt az áttételt javasolja gyárilag meg jó is csak a lánc hosszát nem tudom pontosan. Azt kéne megtudni. Vagy az úgy nem jó felrakom az új lánckereket és rárakom a 118-as láncot és ha hosszú akkor kiveszek belőle?
Itt budan mar k jo ido van...melozom,de nem birom a kocsiban klima nelkul:) meg hatra van 6ora melo es most lattam elmenni itt a rakparton harom mocskos 690 esemcét:)
Aznak a motorok a garazsban?:D jo az a viz..minek jet,jo a sm is:D
Ja és ezek 2002-es cumók ,szóval átlátszó tank.
ELADÓ!KTM-re 98-03-ra való: Tank,ülés,hűtőidom,oldalidom,légszürőfedél,sárvédő gumi,2új h.lámpa toldat indexekkel.
Ja én is 47 vagy 48-ast akartam tenni hátulra mikor elkopott a 45-ös de bassza meg kaptam egy zsírújat azt mondom jólesz ez.Kivettem a láncból egy szép darabot most fasztudja jó lesz e a 47-esre
Abbiztosis,tartós tejet má nem is veszek
nekem is tele a fütyim valamit ki kell találnom..van egy sziklába fúrt pincém és ömlik a kövön át a víz .... szopunk rendesen a vízzel ebben az évszázadban ....megmondták előre...lehet a világvége is megérkezik...de ha nem is szopás az lesz....
Látom,terveztem mára zagyva-túrát egy 100-ast,szerintem nem menek,gyenge vagyok a sárhoz
ja és cserepeket kell tennem a tetőre mert lemosott párat az eső ...tiszta jó viharok voltak itt két napig...gondolom erdőt is átrendezte megint
és hatodikba indulhacc


látod milyen jó felénk az útviszony...nincs por
ha felszárad az utca ... addig gyere jet sky-zünk egyet
Rakok akkora lánckereket mint a felni,azt 1mp alatt végen van krosszra jó
gondolom megy vagy 180 at
az felesleges endurózni ..viszont cserébe már elejét szarul emeli 60 -nál

enyém is 160 fölé megy 14:48-cal...de raktunk fel rá 13 ast meg variálunk de ez bizonyult a legjobbnak...viszonylag jó sokáig tart a nyomatékos szakasz nem pörgeti ki magát hirtelen és áll meg kirúgva maga alól a földet nehéz helyzetekbe ..egész jókat kanyarodik meg vezethető csiki csuki meredekekbe is...egyest így se kell sehol nagyon rakni...ja és az "átlagos" tempónál még nem kell beszarni ha magasabb fákon át kell pattintani a lovat ...bár azért hála Istennek gyorsan szoktunk menni ígyhát bele kell festeni nyúlkálni a kuplungba rendesen.... de röpül a gép vele..
ÜDV!van egy eladó keihin fcr 41 es karbim ha valakit érdekelne esetleg!

http://www.kepesmotor.hu/motor...
nekem is dobjál már valami jó áttételt a szuperlotyóra! egykerekezős legyen! :D teszek majd hátra 44es lánckereket! mikor lesz próba karika?
Az jójaz!Én 14:45 de lehet nekem is cserélni kéne,így olyan mint egy mozdony
14:48
Üdv zoozee!
Te milyen áttételt használsz az 525-ön?
ne ilyen oldalak faszságaira adj mikor áttételezed a motorodat....azt se tudják mire használod meg hova, meg hogy hogy vezetsz stb...szép volna ők mondanák meg mit tegyek a motorjaimra

crossra... enduróra.... supermotyóra vagy iskolába járni nem mindegy mi a zsír....és ezt lehet profin is meg amatőrül is előadni....
ezek amatőr iskolábajáró áttételt javasolnak leginkább úgyláttam
Nincs.
A gyári áttétel 13-50. Ez az oldal is ezt az áttételt javasolja és 118-as lánccal.
Auner esetleg pink. bár nem mai típus. Hőálló pasztát nem próbáltad?
kipufogohoz kellene egy tömités...mert kifuj toroknál picit.
áttételtől is függhet.. nézd meg hogy a 118 szemes lánchoz mekkora az előírt áttétel.