A könyv is ezt az áttételt javasolja gyárilag meg jó is csak a lánc hosszát nem tudom pontosan. Azt kéne megtudni. Vagy az úgy nem jó felrakom az új lánckereket és rárakom a 118-as láncot és ha hosszú akkor kiveszek belőle?
Itt budan mar k jo ido van...melozom,de nem birom a kocsiban klima nelkul:) meg hatra van 6ora melo es most lattam elmenni itt a rakparton harom mocskos 690 esemcét:)
Ja én is 47 vagy 48-ast akartam tenni hátulra mikor elkopott a 45-ös de bassza meg kaptam egy zsírújat azt mondom jólesz ez.Kivettem a láncból egy szép darabot most fasztudja jó lesz e a 47-esre
nekem is tele a fütyim valamit ki kell találnom..van egy sziklába fúrt pincém és ömlik a kövön át a víz .... szopunk rendesen a vízzel ebben az évszázadban ....megmondták előre...lehet a világvége is megérkezik...de ha nem is szopás az lesz....
gondolom megy vagy 180 at
az felesleges endurózni ..viszont cserébe már elejét szarul emeli 60 -nál
enyém is 160 fölé megy 14:48-cal...de raktunk fel rá 13 ast meg variálunk de ez bizonyult a legjobbnak...viszonylag jó sokáig tart a nyomatékos szakasz nem pörgeti ki magát hirtelen és áll meg kirúgva maga alól a földet nehéz helyzetekbe ..egész jókat kanyarodik meg vezethető csiki csuki meredekekbe is...egyest így se kell sehol nagyon rakni...ja és az "átlagos" tempónál még nem kell beszarni ha magasabb fákon át kell pattintani a lovat ...bár azért hála Istennek gyorsan szoktunk menni ígyhát bele kell festeni nyúlkálni a kuplungba rendesen.... de röpül a gép vele..
ne ilyen oldalak faszságaira adj mikor áttételezed a motorodat....azt se tudják mire használod meg hova, meg hogy hogy vezetsz stb...szép volna ők mondanák meg mit tegyek a motorjaimra
crossra... enduróra.... supermotyóra vagy iskolába járni nem mindegy mi a zsír....és ezt lehet profin is meg amatőrül is előadni....
ezek amatőr iskolábajáró áttételt javasolnak leginkább úgyláttam
látod milyen jó felénk az útviszony...nincs por
az felesleges endurózni ..viszont cserébe már elejét szarul emeli 60 -nál
enyém is 160 fölé megy 14:48-cal...de raktunk fel rá 13 ast meg variálunk de ez bizonyult a legjobbnak...viszonylag jó sokáig tart a nyomatékos szakasz nem pörgeti ki magát hirtelen és áll meg kirúgva maga alól a földet nehéz helyzetekbe ..egész jókat kanyarodik meg vezethető csiki csuki meredekekbe is...egyest így se kell sehol nagyon rakni...ja és az "átlagos" tempónál még nem kell beszarni ha magasabb fákon át kell pattintani a lovat ...bár azért hála Istennek gyorsan szoktunk menni ígyhát bele kell festeni nyúlkálni a kuplungba rendesen.... de röpül a gép vele..
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Te milyen áttételt használsz az 525-ön?
crossra... enduróra.... supermotyóra vagy iskolába járni nem mindegy mi a zsír....és ezt lehet profin is meg amatőrül is előadni....
ezek amatőr iskolábajáró áttételt javasolnak leginkább úgyláttam