sziasztok
egy olyat szeretnék kérdezni, hogy szerintetek meglehet-e oldani azt hogy exc250F-et 125ös papírokra vizsgáztatni? járműkísérő lapon 10kw van..
85-be állt meg+meló+hengerfejfinomítás+hajtókar csere. A henger hüvelyezve lett. 675 ccm, inkább nyomatékot ad, csúcsteljesítmény kb. 4-5 Le. (10 % körül)
Durván 70.000 forint, amit rendelni kell hozzá, plusz a tömítések, amiket elhasznál a szétszedéskor. A Big Bore kit, egy nagyobb furatú henger, hozzá a dugattyú, tömítések, stb. A legegyszerűbb módja a teljesítmény növelésnek. Régen járt hozzá más gyújtáselektronika is, de gyártója válogatja...
Haver vett egy 2003-as 525 SX-et.4 sebességes és azt szeretné kérdezni hogy mennyibe kerülne belerakni az 5. illetve 6. sebességi fokozatot.Mit kell venni bele vagy mit kell cserélni?Nagyon köszöni előre is.
ha én kibírtam akkor ne sírjanak am meg csak Balázs nyávogott miatta,és az a majom nem ült hátra mert elhányta volna magát...akár egy autóbuszon mikor hátrébb ült
megyünk még majd
Akkor nem olcsó...
Mondjuk valamiért olyan nagyon senki sem dícsérte eddig a Goldfren-t...de persze biztos mind hülyék vagyunk akiknek nem vált be
A tárcsájukkal semmi bajom...és az még relatíve olcsó is volt...
Ehhez csak annyit,hogy nagy csili-vili cuccokban 2010-es mocikkal felszerelt újgazdag srácok,a múzeum-szökevénynek titulált régi mocimat lefikázva(mitakarsz azzal a sarral,szétzsakad,dumájukkal) féktávokon körbe röhögtem őket szerintem,rítak a szemüveg alatt .3 kör után már megálltak pihegni .Megállás után mondtam nekik,szerintem cseréljétek le a fékeket,valami múzeálisra,mert azok az újak szarok A lényeg a lényeg,ember kell oda nem új moci,meg ilyen fék olyan fék.Gondozott legyen,ennyi.
Hello gondom van 1:30 keverékkel használtam a 2003as exc 125-et és egyszer sikerült egy 1:10 is kikeverni igy kb 5 percig járattam másnap rájöttem a hibára kicseréltem a benzint és utánna motoroztam kb 1 2 orát de az elsö óra után nem nyitott a power szelep.Azt tippelem hogy a sok olaj miatt ált be, de ha nem igy van mondjatok valamit.Kérdésem hogyan lehetne orvosolni a problémát tudnátok e valami rajzal vagy képpel segiteni, anyitt tudok hogy le kell szedni a hengerfejt és a kipufogot és meg kell takaritani a powerszelepet.Enyit tudok, de mégis mi hogy van, ha valaki részletesebben eltudná magyarázni az jó lenne előre is kösz.
Tamás
Ez hülyeség! Mutass már nekem olyan versenyzőt, aki kapja a cuccokat...max 10-15 ilye van, és a Goldfren egyáltalán nem szar. Ja, és olcsónak sem mondanám. A robogómba 2.000 forint körül kapok Ferrodo betétet, a Goldfren meg ugyanúgy 5.000....akkor most mi van? Ha meg nyikorog, akkor zsírozd meg, vazze...
A fékhatástól sem voltam túlzottan elájulva, de hogy úgy nyikorgott mint a kurvaanyja, az még annál is jobban idegesített...az enduro/ec mezőny java meg azzal megy amit a szponzor ad/amit a legolcsóbban meg tud venni (én is azzal a lőszerrel lövök ami a legolcsóbb, pedig biztos lenne a piacon annál sokkal jobb is)
Estét.
Megjegyezném meleg van mint a tehénbe.
Vásároltam gyertyát a traktorba.(2007 sxf 250).
Kérdés: a sima 16-os Tszárú csuklós gyertyakulcs vagy valami spéci kulcs kell hozzá?Mert lehúztam a pipát és hát nem túl sok a hely.
Ui:Nem a meleg ártott meg csak nem szeretnék barmolni.
Nekem a nem kapcsolom be a klímát mert sokat eszik az autó rész tetszett a legjobban. Betegre röhögtem magam mikor öcsém mondta reggel. 5-en mint a szardíniák a dögmelegben. Na ezért is volt gyereknap.... Fasza brigád vagytok
egy olyat szeretnék kérdezni, hogy szerintetek meglehet-e oldani azt hogy exc250F-et 125ös papírokra vizsgáztatni? járműkísérő lapon 10kw van..