Hello megint én vagyok 2003-as exc 125 ktm-m van és power szelep problámával fordulnék hozzátok.Kb három napja vettem tökéletesen müködött kifogyott a benya én kevertem bele 1:30-ast csak sajna nem jól így háromszor sürübb lett és kb igy járattam 5 percig de utánna orvosoltam a problémát.Mai motorozásom alkalmával kb 1 óra motorozgatás után nem nyitott a power csak ha pihentettem, leállitottam a motort.Kérdés mi lehet a baja én basztam el a keverést és a sok olaj miatt beragadhatott a power és ezért nem nyit melegen kb 1 óra motorozás után és hogy lehet ezt orvosolni és gondolom mostantól ne járassam 1:30 hanem kicsit szegényebb keverékkel? ja és máskor ne legyek enyire balfasz mert csak fejbe számoltam ki gyorsba azért basztam el ennyire! Mi a véleményetek.Mi a megoldás?Előre is kösz.
Tamás
Hali Srácok!
Tudnátok nekem segíteni abban, h milyenek a méretei a KTM 690-es Duke hűtőtömjének?
Szélesség, Magasság, Mélység, meg mi az üzemi hőfoka a motornak.
Előre is köszönöm a választ, és a segítséget!
Üdv
Ezt azok mondják akiknek soha nem volt KTM vagy kifogtak egy szétgyilkolt szart.Mert olyan hülyék a motorhoz hogy átvizsgálni se képesek,aztán ezek az emberek ugatnak a márkára hogy szar
a vicc az hogy semmi, akármennyire is kopott volt a henger meg a dugó, hideg meleg időben 1-2 rúgásra indult, volt kompressziója meg úgy nem vettem rajta észre semmi különöset csak véletlenül vettük észre a problémát egy ellenőrzés alkalmával. Ez is azt bizonyítja a KTM nem szarból van összerakva és bírja a strapát, mert már simán törhetett volna valami
300-as álllat azt vedd lehet kapaszkodni és kinőni nem fogod....megszokod vagy megszöksz ennyi nem kell ezen ennyit agyalni....nekem is 525-t kellett vna vennem egyből..
Nemtom a hátsó lámpát akartam kioperálni, mert tele volt porral. Nem látszott, hogy fel van kapcsolva, csak full sötétben :d De van manuálom, persze megoldható és nem sírok, ennyi infoval meglesz a dolog. A gyertyaszínt mindenképpen le fogom fényképezni.
Ha tehetném már most lemennék megcsinálni...
Köszönöm és majd töltöm a képet, hogy milyen a dolog.
dehát az ülés össz egy csavar fogja,tankot is csak pár...max 5 perc lebontani.
de először tényleg a gyertyával próbálkozz.csak évközbe vagyok pesten,szóval annyira ismerős nem vagyok,de bemész egy nagyobb autósboltba(unix,bárdi...ott még raktáron is akad) mondod h NGK DPR 8 EA9 gyertya kéne és kész.
Aztán ha nem segít,kárt akkor se csináltál,mert friss gyertyától baja nem lesz,illetve megnézed a régi gyertya színét és az sokmindenre enged következtetni!
Sok sikert!
Most nem vok Győrben de remélem itt keleten is van bowden véget fater csinál rá.... és ennél olcsóbban persze,h nem bár még abba a 9000-be belemennék amit a kollega javasolt,ha ez nem majd az jó lesz
Igen arra. Ennél olcsóbban nem fogod megúszni,szerintem. Ha jól emlékszem 800forintér vettem a biciklis boltba. Ez nem az egész bowden,csak a bélés.Ha félig meddig Győri vagy,akkor az A1 autó szalon mellett van a biciklis bolt,ott szokott lenni. A reál motorban,meg van bowden vég.
Minél szűkebb helyeken motorozol, annál kisebb, könnyebb gépet...2T 200-250-300...GG, Husky, KTM, TM...japánok sajnos nem versenyképesek ma már enduroban, egy krosszt mire átalakítasz, pénzben már simán ott vagy mintha megveszed a "drága" európait (persze ez attól is függ, mennyi mindent tudsz megcsinálni magadnak)...szerintem
Hát nekem 250 exc van és sztem k..rva jó motor,legalábbis nekem elsőre bejött, az erejükre biztos nem lenne panasz, kellemesen nyomatékos alul is, csak ha használtan veszed, nagyon nézd meg milyet veszel, inkább húzd le a hengert ha teheted, én is 3 évesen vettem az enyémet csak a hengerről hiányzott a nikaszil, ezt jótanácsként mondom
Végülis igazad van, de a tankot nem kell hozzá lebontani. Én úgy láttam nem tudom kivenni a karbit anélkül. A tankot meg az ülés nélkül nem tudom levenni... :d Csak sír a szám, de ha kell az összes csavart kicsavarom és vissza a motoron, csak legyen jó!
Pesten hol tudok venni normális áron a géphez. Például gyertya? Ismerős vagy itt valahol.
És hadd köszönjem meg szépen a segítséged! Nagyon köszönöm tényleg!
a gyertyát ki is felejtettem,bocsi!
Elsőkörbe azt cseréld(cirka 2000Ft),amúgy nem olyan nehéz lebontani a karbit,csak elég szopós,mert kicsi a hely.De egy tisztítástól baja nem lehet
Huhhh, rendben :D köszönöm szépen. Szerinted , vagy szerintetek gyertya miatt is lehet ez? A gyújtástól félek a legjobban! Az drága is meg szeszélyes. Még az is brutál lesz mire mindent lebontok akarbiig :d
Köszönöm és ha bárkinek van még ötlete kérem segítsen. Ha valaki tapasztalt ilyet, és megosztja annak nagyon nagyon köszönöm a segítséget előre is.
első körben a karbit szedném le,szépen kipucolnám,megnézném,hogy milyen fúvókák vannak benne(az öszeset!) és összehasonlítanám a gyárilag bennelevőkkel(értelemszerűen hatalmas méretbeli különbségek nem kedvezőek) meg még érdemes volna a szivatót megnézni,az is okozhat ilyesmi problémát.Ha ez nem változtat a helyzeten,akkor még egy tank és benzincsap pucolás nem ártana,és ha ez sem,akkor jön a dolgok finomabb része,a gyújtás....
Sok sikert!
Tamás