Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

f lemaradt :S
alsot szív és nem gyorsul fel úgy, hanem kis idő és már megy is, szerelő szerint, ott szívja a levegőt, nem jut elég benzinhez és ezért, nem is fogom használni így, az tuti, minél előbb megcsináltatom
vagy szívócsonk, nem tudom a nevét
Sziasztok Srácok!
Lenne egy kérdésem, nem tudom a speckó nevét, már ha van, ezért elnézést kérek, de ezért is írók ide, na szóval, az én megfogalmazásommal,konyhanyelven: karburátor tartó gumibak, ami a karbit és a blokkot köti össze, nekem az ott felül megrepedt, elég szépen valószínűleg elöregedett, az idő során (2003) és nem tudom, hogy most az kapható-e a képen, vagy hogy lehet és hol lehet (ktm bolt gondolom, meg is fogok kérdezni valakit) venni ilyet, esetleg árat tud-e valaki mondani? mire számítsak?

bedobok egy képet róla, elnézést hogy myvipes, de az eredeti képet már nem találtam meg a gépen, de legalább látszódik
,remélem

Előre is köszönöm!
A fél enduro, endurocross mezőny azt használja...de GD-nek semmi sem elég jóóóó... Egy a lényeg: van betét, ami eszi a tárcsát, és persze a betét is gyorsan fogy, de cserébe nagyon jól fog. Van betét, ami nem eszi a tárcsát, de kevésbé fog, és nem kopik...A lényeg az, hogy a jó fékhatás, nincs ingyen...
Nekem az nem vált be, akkor már inkább az 1000 Ft-os újraferodoloztatott cucc...az legalább tényleg olcsó
ahogy írtam 1700Ft-ból jártam meg, posta is 1690Ft,ráadásul azonnal a kezemben volt és nem beszélve milyen élményekkel gazdagodtam az alatt a pár óra alatt
Az 5.000 forintos Goldfren ugyanolyan jó, és utazni sem kell érte...
jah azt elfelejtettem írni hogy 5000Ft-os új betétet már nem fogtok találni... nekem is csak mákom volt
de gondolom vannak ismerőseid, akinek talán van autója is és összeszedsz még pár KTM-es haverod, vagy bárkit és legurultok úgy! legalább 4-5 KTM van lent bontásra, összerakásra várva, akár még találhattok is valamit amire szükségetek lehet!
EXC-vel azért egy "picit" talán drága volna...
neked se több... 140km saccra!
ezért utazz le... mi is ezt tettük,5en már csak 1700Ft volt a költség,pedig 165 km, mindenki talált magának valami alkatrészt, ezt+azt és már olcsóbb is lett mintha postázták volna!
nem beszélve arról hogy milyen élményekkel gazdagodhatsz abban az udvarban...
Köszi...egy pár fékbetétért mondjuk nem éri meg postáztatgatni...

Csaka...kiskutyaf@sza
krosszmotorok.hu

jah és "Csak a BerG"
Hun
gyári brembo-t vettem ma 5000ért! kösz a segítséget am!
Nem hiszem hogy az olaj minősége inkább a mennyisége okozhatott problémát . Takarítsd meg a gyertyát esetleg cseréld ki.
Ennyi olajtól csoda, ha beindul. Valószínűleg beköpte a gyertyát...
Castrol Power 1 Racing 50-es keverék.......
Agip full szintetikus 2T olajat használok,vagy mit ajánltok?Probáltam huzatni de csak dadog, megáll nem gyorsul ki jobban, ott ahol a powernek már kapcsolnia kellene.Naaa?
Esetleg próbáld meg rendesen kihuzatni egy egyenesbe és nézd meg a gyertyát.
Lehet hogy rárakódott a powerre az olaj bár ha tényleg 5 percet járt akkor ez elég valószínűtlen. Legközelebb figyelj a keverésre és főleg egy exc-be felesleges 1:30-as keverék bőven elég az 1:40 ha valami normális olajjal kevered. Milyen olaj volt?
Ha 1:40-be nyomod akkor 1literhez 25ml olaj kell.
Hello megint én vagyok 2003-as exc 125 ktm-m van és power szelep problámával fordulnék hozzátok.Kb három napja vettem tökéletesen müködött kifogyott a benya én kevertem bele 1:30-ast csak sajna nem jól így háromszor sürübb lett és kb igy járattam 5 percig de utánna orvosoltam a problémát.Mai motorozásom alkalmával kb 1 óra motorozgatás után nem nyitott a power csak ha pihentettem, leállitottam a motort.Kérdés mi lehet a baja én basztam el a keverést és a sok olaj miatt beragadhatott a power és ezért nem nyit melegen kb 1 óra motorozás után és hogy lehet ezt orvosolni és gondolom mostantól ne járassam 1:30 hanem kicsit szegényebb keverékkel? ja és máskor ne legyek enyire balfasz mert csak fejbe számoltam ki gyorsba azért basztam el ennyire! Mi a véleményetek.Mi a megoldás?Előre is kösz.
Tamás
Hello megint én vagyok 2003-as exc 125 ktm-m van és power szelep problámával fordulnék hozzátok.Kb három napja vettem tökéletesen müködött kifogyott a benya én kevertem bele 1:30-ast csak sajna nem jól így háromszor sürübb lett és kb igy járattam 5 percig de utánna orvosoltam a problémát.Mai motorozásom alkalmával kb 1 óra motorozgatás után nem nyitott a power csak ha pihentettem, leállitottam a motort.Kérdés mi lehet a baja én basztam el a keverést és a sok olaj miatt beragadhatott a power és ezért nem nyit melegen kb 1 óra motorozás után és hogy lehet ezt orvosolni és gondolom mostantól ne járassam 1:30 hanem kicsit szegényebb keverékkel? ja és máskor ne legyek enyire balfasz mert csak fejbe számoltam ki gyorsba azért basztam el ennyire! Mi a véleményetek.Mi a megoldás?Előre is kösz.
Tamás