Még annyi majd a hétvégén le videóztatom magam valakivel.
Már ha a tisztelt K.szekcsői kollégák megismerik az idő fogalmát.
Gondolok itt a mélyen tisztelt:54-es és a 44-es márkatársra .
Remélem olvassák a topikot és magukba szállnak végre.
A 44-es kollégának üzenném "sírni fogsz geccó"
persze csak ha utolérem.
Tehát a lényeg ha lesz róla "movie" akkor majd feldobom.
UFF én beszéltem.
csőváz emberek.
Tisztelet nagy KTM istenek.
Sajnos nincs .
Nem vagyok akkora sztár hogy filmezzenek "még nem"
Várjál csak körülírom:
Pl.egyenes "teligáz" féktáv motrféknél durr..durr
Érdekes mert ha behúzom a kuplungot akkor is csinálja.
Tuajdonképpen nincs nagy jelentősége mert ettöl se jobban se rosszabbul nem megyek csak k.vára zavar hogy nem tudom miért?
És bárkit kérdezek vagy nem tudja vagy ködösít ez akkora titok?
Lényegtelen mert jövőhét magasságában viszem szervízbe nagyszervízre azt ott majd meggyógyul.
Egyszerüen szertném megérteni hogy mi miért van.
ok-okozat ennyi.
UI:mert ha csak beállítás problem akkor ne keljen már hozni vinni a szervízbe mert idő ,pénz stb.
CSőváz .
Köszönöm Szo-Szo.
1:nincs
2:igen
3:Majdnem A fő fúvóka 175 helyett 185
4:igen
Tulajdonképp késő ősszel kezdődött a dolog.......
A középső fordsz. tartományban sovány volt .
Egyel lejebb tettem a tűn a "pecket"5-6.-ba.
Háelelúja középen is jól szólt csak elkezdett "durrogni".
Azt tél ..........
Szétszedtem kipucoltam ide-oda raktam a "pecket "
Vissza álítottam a gyári helyre az ábra szernit gyertya ingyombingyom meg minden jó.
De csak durrog. Az zavar hogy nem tudom mitől.
Ahány ember annyi ötlet de azért köszönöm szépen.
Ezen jót mulattam...azt írja, hogy 200 óra elteltével cserélni kell(ene) a gáztolattyút, én csak suberkocsinak hívom...cirka 75.000,- pénz, de hiába mondod bárkinek, inkább szenved az alapjárat ingadozással. Bár tüneti kezelés, de eddig bevált a teflonozás is, ami jóval olcsóbb, persze meg sem közelíti a gyári új tolattyút...;)
Ki mondott neked ekkora hülyeséget? Lehet a szelephézag is a ludas a dologban. Ezek a motorok eleve túl vannak töltve, és ez az a jelenség, amikor az el nem éget üzemanyag berobban a kipufogó csőben....
alapjárati keverékcsavar helyes beállításával lehet elérni hogy ne beszéljen vissza ennek feltétele persze hogy
1.nincs dugulás a karburátorban
2.gyári a kipuffod
3.a fuvókaméretek megfelelnek a gyári alapadatoknak
4.új gyertya (sokszor a gyertya miatt is baszakodik
Tiszteletem mindenkinek:
Bocsánat hogy belepofátlankodok de én is hasonló problematikával küzdök.Bármit variálok a karbival csak durrog
2007 sfx 250.
Szépen indul jól is megy faxa az alapjárat csak durrog.
Tudom nem piszkálni szakmühely:elvisz,megcsináltat.kifizet azt gooo.
Csak nem értem a dolgot én spec arra gondoltam hogy sok a vasszer és a csőben durranik be .
Szóval mi a köze az uszószinthez?
Az úszóházat kell levenned és az úszószintet ott tudod szabályozni. Szerintem alacsony lesz a szint, de próbáld meg állóhelyben nagyon hirtelen odahúzni teljesen a gázt és ha kicsit fullad akkor 100%, hogy alacsony. A kép amit küldök mutatja a beállítási paramétert.
Helló
Lenne egy kérdésem! Annak milehet az oka hogy egy EXC 450 03 as vissza durrog motorféknél és többször is. Állandó jelleggel.
Köszi a választ
Üdv Szalai
Már ha a tisztelt K.szekcsői kollégák megismerik az idő fogalmát.
Gondolok itt a mélyen tisztelt:54-es és a 44-es márkatársra .
Remélem olvassák a topikot és magukba szállnak végre.
A 44-es kollégának üzenném "sírni fogsz geccó"
persze csak ha utolérem.
Tehát a lényeg ha lesz róla "movie" akkor majd feldobom.
UFF én beszéltem.
csőváz emberek.