Szasz spiler!
Én benne lennék egy Budapesti randalírozásban az 525EXC-vel De kizárólag éjjel!Júli vége felé feldobom az SM szettet azt csapathatnánk egy közöset!
de előjöhet mert meredeken legurulsz és előrefolyik az olaj ....beindítod és okádja a kékes füstöt egypercig ( a beindításhoz meg a kuplungbehúzáshoz viszont nincs köze mert a motor nem tudja, hogy be van -e indítva vagy húzod a kuplungot vagy se) .......de leírtam, hogy kerül az égéstérbe az olaj....
Ha a karburátorod oldalán, a szivató alatt van egy vízszintes nyíl, akkor azzal tudod állítani. Ha mégsem, akkor lehet hogy el van már kopva a súberhengered. Csak egy tipp.
Sziasztok
Van egy KTM egs/gs 250 es mocim 92 körüli és egyszerűen nem tudok rajta alapjáratot csiholni.. kipörög rendesen könnyen indul,nyit a power, jó a gyertya, és egyszerűen nincs alapjárat szétszedetem már kb 3 szor a karbit alapjárati fúvókát kitisztítottam minden járatot mindent és még mindig semmi membránnal lehet gond? ha nincs alapjárat? egy Kehini karbis moci és a szivató tekerésével lehet állítani elméletileg az alapjáratot.
Várom a válaszokat
Köszönöm előre.
Üdv.:Árpy
ja és ez a jelenség friss olajcserénél mikor jól felöntik maximumra esetleg fölé is a nívót hatványozottabban előfordul....aztán mikor már "ezértazért" lemegy az olajszint mondhatni elő se fordul.....vagy csak néha néha ...szóval lófasz
nemcsak rögtön fejenállás és oldalradőlés közvetlen követője a füstölés....lehet utolsó hentergésednél csak felment egy gyűszűnyi olaj lehet tegnapelőtt is akár és az a légszűrőházban visszafelé lefolyott a gödörbe (légszűrőtisztításnál láthatod ott szokott állni a gödörbe sokszor egy stampedli olaj ..na az az ..ezt kitörölheted nyugodtan ) ...ezesetben később mikor meredeken mész le tud előrefolyni onnan be a motorba és jön is a füst ...(másik alternatíva mikor ez egyből a karbi irányába tud menni borulásnal és rögtön füstöl a paripa) ez nem meglepő úgymond teljesen" normális "ezeknél a gépeknél...amúgy a kartergázcső visszavezetése se nem japán és se nem ktm privilégium.....ez követelmény hogy rendszáma lehessen ....japók is visszavezetik endurón....crosson meg a ktm se....hát ennyi kb...
amúgy maki ezt a problémát királyul megoldotta...
amúgy régi blokkos ktm nél lent a balansztengelyen jön át a kartergáz az újabb 530 as blokkon meg felül a veztengelyen hozták át a gázt emiatt a jelenség miatt ......de ott elkúrtak mást
makeee! Nekem nemvolt fejen állva a motor ez az érdekes.
Motor nem járt úgy gurultam le egy köves meredeken,ahogy dobált menet közben felrántottam másodikba ,kuplungot igaz húztam de ugye nem állt állón a kerék néha átforgott. Mikor leértem indítottam na és akkor jött a füst.
minek azt a karbiba vezetni?.....egy japán sem vezeti oda!
ki szuszog a blokk alá,de mióta betettem a szelepet nem csurgott el olaj...és nem kellett nézni hogy füstöl percekig..
ahogy fejen áll a szelep elzár,majd mikor kerekekre állítom szépen visszacsurog!
karbit meg simán ledugóztam!
egyébként ez egy kapható benzin szívó slag.....tank előtt átvezetve ,,pár deci olajat már megspórolt
Mi van, sógornak mégse jött be a 2T
Üdv:Jani
Én benne lennék egy Budapesti randalírozásban az 525EXC-vel De kizárólag éjjel!Júli vége felé feldobom az SM szettet azt csapathatnánk egy közöset!
Valami pesti garázdálkodáshoz, majd csatlakozz ha teheted!
Erre nagyon díjjazzák a túristák a "városibandázás" feelinget:-))
KTM-en még nem csináltam de a Cr-nrk ott kellett.
Szóval az által,hogy nem jár a motor csak lefelébe sebességbe rakva behúzott kuplunggal gurulok nem jöhet elő ez a szitu?
Van egy KTM egs/gs 250 es mocim 92 körüli és egyszerűen nem tudok rajta alapjáratot csiholni.. kipörög rendesen könnyen indul,nyit a power, jó a gyertya, és egyszerűen nincs alapjárat szétszedetem már kb 3 szor a karbit alapjárati fúvókát kitisztítottam minden járatot mindent és még mindig semmi membránnal lehet gond? ha nincs alapjárat? egy Kehini karbis moci és a szivató tekerésével lehet állítani elméletileg az alapjáratot.
Várom a válaszokat
Köszönöm előre.
Üdv.:Árpy
amúgy maki ezt a problémát királyul megoldotta...
amúgy régi blokkos ktm nél lent a balansztengelyen jön át a kartergáz az újabb 530 as blokkon meg felül a veztengelyen hozták át a gázt emiatt a jelenség miatt ......de ott elkúrtak mást
Motor nem járt úgy gurultam le egy köves meredeken,ahogy dobált menet közben felrántottam másodikba ,kuplungot igaz húztam de ugye nem állt állón a kerék néha átforgott. Mikor leértem indítottam na és akkor jött a füst.
ki szuszog a blokk alá,de mióta betettem a szelepet nem csurgott el olaj...és nem kellett nézni hogy füstöl percekig..
ahogy fejen áll a szelep elzár,majd mikor kerekekre állítom szépen visszacsurog!
karbit meg simán ledugóztam!
egyébként ez egy kapható benzin szívó slag.....tank előtt átvezetve ,,pár deci olajat már megspórolt