Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem azért tette fel mert sürgős neki!Amúgy mennyivel több a tiédnél úgy 40ezerrel?Na annyit el is engedne de ez 2005-ös és 300-as
Szép kis ár-réssel dolgozik...ennyiért tőle se fogják elkapkodni
De teccik neki csak feldobta hírdetésbe!Egy újabbat akar venni a marha
Bugic!
Mi van, sógornak mégse jött be a 2T
zoozee! Hétvégén sem kerülsz az utcai géppel?

Üdv:Jani
Helló! Hirtelen gázreakcióra,vagy normál gázadásra is fullad?
Szasz spiler!
Én benne lennék egy Budapesti randalírozásban az 525EXC-vel De kizárólag éjjel!Júli vége felé feldobom az SM szettet azt csapathatnánk egy közöset!
Vagy a karbi vagy a légszűrő van tele, esetleg falsot szív...
hali!alapjáraton szépen jár a motor de ha oda huzom neki lefulad.mi okoza ezt?karbi el lehet dugulva? /exc450/
Gratulálok A GÉPHEZ SRÁC!
Valami pesti garázdálkodáshoz, majd csatlakozz ha teheted!
Erre nagyon díjjazzák a túristák a "városibandázás" feelinget:-))
Hangot feltehetnél a szuperlotyóról mert elkapott a kiváncsiság
Szeva zoozee írtam neked Mail-t majd kukkantsd meg ha lesz időd!Kösziszépen
de előjöhet mert meredeken legurulsz és előrefolyik az olaj ....beindítod és okádja a kékes füstöt egypercig ( a beindításhoz meg a kuplungbehúzáshoz viszont nincs köze mert a motor nem tudja, hogy be van -e indítva vagy húzod a kuplungot vagy se) .......de leírtam, hogy kerül az égéstérbe az olaj....
jah bocs akkor hülységet beszélek
Nem, azzal csak a bowden hosszából adódó különbséget szokták kompenzálni...
Nem a karbi tetején kell állítani az alapjratot ahol bemegy a bowden?
KTM-en még nem csináltam de a Cr-nrk ott kellett.
Ha a karburátorod oldalán, a szivató alatt van egy vízszintes nyíl, akkor azzal tudod állítani. Ha mégsem, akkor lehet hogy el van már kopva a súberhengered. Csak egy tipp.
makee! Valmi elérhetőséget kérhetek,skype pl 1-2 infó ügyében.
zoozee!

Szóval az által,hogy nem jár a motor csak lefelébe sebességbe rakva behúzott kuplunggal gurulok nem jöhet elő ez a szitu?
Sziasztok
Van egy KTM egs/gs 250 es mocim 92 körüli és egyszerűen nem tudok rajta alapjáratot csiholni.. kipörög rendesen könnyen indul,nyit a power, jó a gyertya, és egyszerűen nincs alapjárat szétszedetem már kb 3 szor a karbit alapjárati fúvókát kitisztítottam minden járatot mindent és még mindig semmi membránnal lehet gond? ha nincs alapjárat? egy Kehini karbis moci és a szivató tekerésével lehet állítani elméletileg az alapjáratot.
Várom a válaszokat
Köszönöm előre.
Üdv.:Árpy
ja és ez a jelenség friss olajcserénél mikor jól felöntik maximumra esetleg fölé is a nívót hatványozottabban előfordul....aztán mikor már "ezértazért" lemegy az olajszint mondhatni elő se fordul.....vagy csak néha néha ...szóval lófasz
nemcsak rögtön fejenállás és oldalradőlés közvetlen követője a füstölés....lehet utolsó hentergésednél csak felment egy gyűszűnyi olaj lehet tegnapelőtt is akár és az a légszűrőházban visszafelé lefolyott a gödörbe (légszűrőtisztításnál láthatod ott szokott állni a gödörbe sokszor egy stampedli olaj ..na az az ..ezt kitörölheted nyugodtan ) ...ezesetben később mikor meredeken mész le tud előrefolyni onnan be a motorba és jön is a füst ...(másik alternatíva mikor ez egyből a karbi irányába tud menni borulásnal és rögtön füstöl a paripa) ez nem meglepő úgymond teljesen" normális "ezeknél a gépeknél...amúgy a kartergázcső visszavezetése se nem japán és se nem ktm privilégium.....ez követelmény hogy rendszáma lehessen ....japók is visszavezetik endurón....crosson meg a ktm se....hát ennyi kb...
amúgy maki ezt a problémát királyul megoldotta...
amúgy régi blokkos ktm nél lent a balansztengelyen jön át a kartergáz az újabb 530 as blokkon meg felül a veztengelyen hozták át a gázt emiatt a jelenség miatt ......de ott elkúrtak mást
makeee! Nekem nemvolt fejen állva a motor ez az érdekes.
Motor nem járt úgy gurultam le egy köves meredeken,ahogy dobált menet közben felrántottam másodikba ,kuplungot igaz húztam de ugye nem állt állón a kerék néha átforgott. Mikor leértem indítottam na és akkor jött a füst.
minek azt a karbiba vezetni?.....egy japán sem vezeti oda!
ki szuszog a blokk alá,de mióta betettem a szelepet nem csurgott el olaj...és nem kellett nézni hogy füstöl percekig..
ahogy fejen áll a szelep elzár,majd mikor kerekekre állítom szépen visszacsurog!
karbit meg simán ledugóztam!

egyébként ez egy kapható benzin szívó slag.....tank előtt átvezetve ,,pár deci olajat már megspórolt