Ejjnye bazzeg oda is felmentünk többször is azon a jó dzsungeles ösvényen de mi lent voltunk Tokodaltáró felé a dimbesdombok közt Na nembaj nyár végén megint kiugrunk egy hétvégére vagy még előbb csak ne legyen gatyarohasztó meleg!Amúgy faszán átrendeződött egy pár ösvény Április óta.
Á kidobni őket vétek lenne
Mind szépen teljesített!Estére összeraktuk őket párosodni azt reméltük reggelre lesznek kis Sx50-esek De nem lettek mert az a szemét DRZ meg a CR nem hagyta őket kibontakozni
gondoltam átmásolom ide is a véleményemet hátha majd itt is keresi valaki: Szevasztok meglett az lc4 az első benyomásaim szeretném veletek megosztani vele kapcsolatban. előszöris a rázásról: sokan intettek tőle hogy nagyon ráz hát nekik azt ajánlom hogy üljenek fel egy 250-es vagy nagyobb két ütemű motorra. nah az ráz egyáltalán nem tűrhetetlen engem speciál nem is zavar egy kis feeling-et ad az egész motorozásnak. az ülés elég kemény 100 km után kezdett kényelmetlen lenni picit de ezt egy 5 perces állva motorozással kompenzálni tudtam. a motor: dupla akrapovic kipuffal durván jó hangja van 2.-ban gázra nagyon szépen jön fel kerékre kanyarodni nagyon jó vele egyszerűen a motor végzi a dolgát onnantól hogy elértem az első körforgót másodszor is szerelmes lettem a motorba szinte peremig döntöttem ehhez mondjuk azért a krosszos tapasztalat jól jött. utazósebesség: 110-120 körül még nem zavaró a menetszél szélcsendben. 130-nál azért már kapaszkodni kell. fogyasztásról kb 120-130 km-ert mentem a motorral ebben benne volt felvonulás tiltásokkal éjszakai vendelkedés Durván 8 liter nyelt be szerintem ez eggyáltalán nem vészes. kinézetről: Szerintem beszéljenek ezek a képek.
hát nagyban függ mit csináltál vele a 23 km alatt...... picit sok csak amúgy ...ha rendesen mentél vele és nem utaztál akkor .....de ha vitorláztál vele akkor sok..... 2-2.5 alá semmiképp ne megy le ....esetleg a motor rovására lehet annyira elvenni a nyálat tőle de akkor már hervadás a menet is vele... a szúnyogok relatív mind sokat esznek mert forgatni kell őket tízezreken, hogy történjen is valami ....
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, van egy 125 ös EGS típusú KTM em. A fogyasztásomat 1 kicsit sokallom 23 km /4 liter benzin , semmi extrém körülmény csak 1 laza motorozás . Egy 125 ösnek ennyi lenne a fogyasztása ? (a súber tű a legalsó állásban van)
előre is köszi
Bocs, lehet hülye kérdés, de mi a különbség a six day's és a nem six day's-es modellek között? Pl. a 125-ös EXC-nél durván 200 rugó a különbség. Valami extra felszerelés, jobb fékek, HGS rendszer?
Sziasztok,
egy olyan kérdésem lenne, hogy ha a 125-ös sx-em (94-es) most kap új dugót, hajtókart, hüvelyt akkor kb. mennyi ideig tart a bejáratása?
Előre is kössz!
amúgy upc tányérostévészerellőemberrel tele a gyíkom....átdobatja velem antennát ház másik oldalára mert innen már nem tudunk 20 fokot odébb fordítani a falaktól....agyvírzís...
Mind szépen teljesített!Estére összeraktuk őket párosodni azt reméltük reggelre lesznek kis Sx50-esek De nem lettek mert az a szemét DRZ meg a CR nem hagyta őket kibontakozni
Mi azért jól éreztük magunkat
Segítséget szeretnék kérni, van egy 125 ös EGS típusú KTM em. A fogyasztásomat 1 kicsit sokallom 23 km /4 liter benzin , semmi extrém körülmény csak 1 laza motorozás . Egy 125 ösnek ennyi lenne a fogyasztása ? (a súber tű a legalsó állásban van)
előre is köszi
egy olyan kérdésem lenne, hogy ha a 125-ös sx-em (94-es) most kap új dugót, hajtókart, hüvelyt akkor kb. mennyi ideig tart a bejáratása?
Előre is kössz!
A hangjáról nemtudnál feltölteni videót?