Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gyári beállítást leírom neked a könyvből: 300m-ig és 25-38 fok között a következőt ajánlja: tű-N3EH fentről a 3. rovátka, alapjárati fúvóka 35, főfúvóka 160, levegő csavar: teljes betekert állapottól 1 fordulat ki.
Minden 2T motorhoz ad a gyár a kezelési könyvben karburálási segédletet. Ebben a tengerszint feletti magasság, és a külső hőmérséklet függvényében megmondja, hogy milyen tű, és milyen fúvókák az ideálisak éppen.
Szevasztok, lenne egy olyan problémám ,hogy a normálnál jóval többet fogyaszt a motorom,és szerintem sokat is kap mert amint odahúzok neki darál és egy kis gondolkodás után indul meg,talán a benzin szinten kéne állítanom,de jobb lenne ha egy fix ötletet kapnék(nincs agyon állogatva ,összevissza fúvókázgatva(gyári)).
Ha valakit esetleg érdekelne:
http://kepesmotor.hu/onroad_ki...
valaki nem tud eladó Lc4-est? :) 2003-as évjárattól supermoto rendszámos 850e ft-ig.
Ki ad ennyit egy lopott szarért?
Sziasztok!
Eladó egy ktm elektronika szabályzó.Márka Szervízekbe használt.(gyári adatokat ki lehet vele vele ütni,lőerőt növelni jobban ki lehet húzatni,szervizjeleket kiütni stb.)
Ár:100.000 ft ft
gaborszeles@citromail.hu

Sziasztok.Szerintetek mért csinálja azt a mocim,hogy van alapjárat meg minden de ha elindulok vele elmegy az alapjárat és furcsán jár. Terhelés alatt. Lc4 620 gyári delorto karbi.
Köszi! Akkor szettben kell keresnem. Fcr-böl ezek szerint akkor van gyorsítópumpa nélküli is?
Gyere msn-rE!
Szia!
Tudnál nekem abban segíteni milyen karbi beállítással lenne a legjobb a 125ös SX. Van rajta egy pro circuit rezó és egy power blade (lehet ez nem tesz semmit) . Miben kellene a gyáritól eltérni és mennyivel?
üdv! 99% hogy kellesz a kuplunglamella . ha tudsz a jövöhét folyamán mondhatnál nekem egy (jó) árat meg esetleg a rugószettről is.

meghálálom
Karburátort, gázbowdent, szívócsonkot kell cserélni. A karbiban tűt, és főfúvókát kell cserélni, illetve be kell állítani a motorhoz. Olyan karbit keress, ami gyorsítópumpás, és nincs rajta TPS szenzor. Ha van rajta, akkor vagy leveszed róla, vagy rajta hagyod, de nem kötöd be.
Üdv nektek!
Tudnátok segíteni nekem?
640lc4 esem van, szeretném ha kicsit jobb erőben lenne..
Arra gondoltam lecserélem a karbit egy fcr41-re.
Egyszerű ez a dolog?Elég csak karbit szereznem?vagy kell hozzá a gázcsutka is?vagy még valami?Nem nagyon vagyok képben ezzel kapcsolatban. Ebből az fcr41-ből van több tipus is?mindegy milyet veszek?
Bocs a sok kérdésért.Megköszönném ha egy hozzáértő felvilágosítana/elmagyarázná mivel jár ez a tuning.
S ha valakinek lenne is ilyen eladó.......az lenne a tuti
Sajna nincs mert már sötétbe értünk haza. Kint is csak két képet csináltam mert mindenem tiszta víz meg sár volt. Ma reggel nyomattam le a mocit magasnyomásúval. A blokk nem látszott valami alaktalan sárkupac volt a helyén . A csizmám most is szárad.....

De ilyen jót még nem motoroztam
nemtom én a 620 sc-met 15ezer km-t használtam,35ezerrel adtam el...soha semmi baja nem volt....

megvettem a 2005ös 640lc4-est,széjjelhullott a szabadonfutó,állórész,forgórész,fogaskerekek cseréje,nem volt olcsó de eztis tuléltük....azért már lassan 2000km-t lepörgettem vele és semmi baja...

épp tegnap találkoztam egy péceli sráccal,neki 2003as lc4-e van,20ezer km-t ment vele és azt mondja még semmi probléma nem volt....

lehet hogy Te pont szart fogtál ki,de ez nem egyedi eset,szinte mindenmárkából van gyárihibás(enyémbe 4000nél volt blokkcsere )

és én ezekután is ugyanugy szeretem a KTM-et....szóval add el
A motorokról nincs kép a túra végén?

Biztos szépen néztetek ki! :)
Üdv Srácok!

Tegnap mentünk egy "lazának gondolt" 20 km-es túrát. 3 óra alatt sikerült teljesíteni,minden volt benne /rettegés ,beborulás/. Az erdei utak átalakultak arra a sunyi iszapos dagonyákká melyek annyira tudják marasztalni a mocit Szegény haver 1 pocsolyát akart kikerülni / az összes többin derekasan átvágott/ naná hogy beleborult a 40 centis vízbe. Este nem kellett altatni.

A képen éppen a baloldali markolatot keresi de az iszap elvitte...
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/ktm_lc4_625_sc_olvasoi_teszt
És írni megtanulok
Igen abban és lehet az KTM lehet YAMAHA vagy Honda szét esik.Ennyi nekem tetszik a Yamaha mert szépek de én a KTM- re sküszök úgy mint ti a Yamahára. Kész
az utolsó mondatban van a lényeg !
Ja még annyi a yz426f áá az nem szervízigényes csak ha nem cseréled folyamatosan az alkatrészeket akkor eltörik a hajtókar leszakad a csapszeg és nem 1 szezonról van szó hanem órákról.És egy ilyen esetnél igencsak TK lesz a hengerfej amibe 20 ezer / db a szelep amiből 5 van és ez csak a szelep. Hol van még a hajtókar dugó esetleg henger. Ezt azért írtam mert ismeretségi körömbe mind a két yamahás igy járt. Mert szartak az esetleges muszáj szervízre
Ez is csak arra a véleményre alapozva csicsereg amit a sok ruppótlan győkér aki nem tudott annó KTM-et venni fúj hogy retek szervízigényes.Melyik motor nem az és melyik nem hullik szét ha hajtják. Yamahára + 60 ezer 1 berugókar például. Nem fikázom a Yamahát mert az is benne van a top 5-ben De az Yamaha Ez KTM. Kinek ez kinek az ennyi.
Te figyelj már rám egy picit!Mondtam multkor valamit de úgylátszik elkerülte a figyelmedet!Mi a faszt oltogatod itt a népet?Szerinted kit érdekel a dumád?Ki hiszi el neked hogy szar a KTM mikor neked yamahád van!Miért nem mész át a Yamaha fórumra azt ott nyálazd a kékeres faszokat!Ja és lófaszt vagy te szerelő!Tudod mi vagy te?Egy arctalan kis gyökér aki több néven írogat be hogy így szar meg úgy szar a KTM.Mi a fasz vagy te papagály?Elmondtad már ezerszer hogy szar a KTM ki nem szarja le a véleményedet hülyegyerek?Válaszolj erre is nyugodtan mert kurvára nem érdekel senkit a véleményed!Ha ebből nem értesz akkor száradjál meg a WR-eden faszfejgyuri!