Köszönöm a választ. Tudom, hogy üzemórás, hogy nem erre való. LC4 nem jön be egyáltalán. Endurozni szeretek főleg, de arra lettem volna kíváncsi, hogyha néha kimegyek egy kicsit vele a városba SM-ni akkor, hány üzemóránként mivel kellene számolni? Dugót mikor kell venni bele vez. láncot stbstb. Örök nálam a dilemma, mert az aszfaltot is imádom meg a terepet is. Ezért kellene egy bika enduro amire ha kedvem van feldobom az SM kerekeket és robbanok is.
Sziasztok!
Vásárlás előtt állok és nézegetek 625/660 SMC-ket is...
Mondanátok egy pár szót ezekről a gépekről? (olajcsere intervallum, szervízigény, fogyasztás, lehet-e a gyárinál nagyobb tankot rádobni)
Előre is köszi mindenkinek aki reagál!
Üdv
Elmondták már sokszor de újra elmondom,az EXC 525 egy versenymotor szóval üzemórás.Nem érdemes városba ilyen gépet használni mert hamar beleugrik az üzemóra!15-20óránként olajcsere!Az EXC-t terepre használjuk mert oda való,persze néha én is feldobom rá az SM szettet de nem járok vele nap mint nap!LC4-es való városba és mindennapos szaladgálásra!Sokkal költségkimélőbb.
Szaisztok! Tudja vki hol milyen a komloi motocross pálya még nem voltam és mennénk május 1-jén érdemes milyen kanyargos vagy inkább ugratos ugratos nem annyira fekszik ?
nekem volt egy 2005-ös, igaz csak egy évig, de ennyi idő alatt nem volt semmi baja... szerintem zsír motor
az egyetlen gond talán hogy ugye ktm szarásig van mindenhol és találsz bontott/utángyártott cuccokat is hozzá, már ami mehet bele ilyen, gasgasnál szinte lehetetlen...
No találtam ábrát. Kb. a piros karikax-nél nyomja ki az olajat, nem szeretném megvárni míg nagyobb baj lesz! Picit próbáltam a csavarokon húzni, de csak minimálisat, és az nem segített...
Tehát a 41-es számú tömítés ami érdekes...
Egyébként nekem megvan Pdf fájlba a 2006 525EXC-nek a robbantott ábra blokk a váz a tellók gyujtás meg minden cikkszámokkal cakk pakk!Küldj egy email-t és elküldöm neked,gyakorlatilag tök ugyanaz majdnem a két motor!
Szeva raks11 ja neked már a kuplung lamellákhoz külön hozzá lehet férni Asszem a 2007-es EXC-ken már olyan a dekli.Az egész deklit meg csak úgy tudod leszedni ha a berugót meg a fékkart is leveszed asszem
Üdv!
Tömítést EXC 450-hez hol érdemes venni? (KTM kereskedésben biztosan van gondolom, de ha nincs a közelemben olyan?!?) Csak kompletten adják vagy vesznek ki belőle 1-1 darabot is?!? Esetleg érdemes nekem kivágni vmiből? Ki hogy oldja meg?
Köszi
Vásárlás előtt állok és nézegetek 625/660 SMC-ket is...
Mondanátok egy pár szót ezekről a gépekről? (olajcsere intervallum, szervízigény, fogyasztás, lehet-e a gyárinál nagyobb tankot rádobni)
Előre is köszi mindenkinek aki reagál!
Elmondták már sokszor de újra elmondom,az EXC 525 egy versenymotor szóval üzemórás.Nem érdemes városba ilyen gépet használni mert hamar beleugrik az üzemóra!15-20óránként olajcsere!Az EXC-t terepre használjuk mert oda való,persze néha én is feldobom rá az SM szettet de nem járok vele nap mint nap!LC4-es való városba és mindennapos szaladgálásra!Sokkal költségkimélőbb.
Előre is kösz.
Szép kis háziállat .
Váljék kedves egészségedre
Csőváz
van egyáltalán különbség köztük?
A segítséget előre is köszönöm szépen!
Köszi!
az egyetlen gond talán hogy ugye ktm szarásig van mindenhol és találsz bontott/utángyártott cuccokat is hozzá, már ami mehet bele ilyen, gasgasnál szinte lehetetlen...
nincs 20 euro valamennyivel alatta van......ha kell küldök...
Szerintetek a Gas-Gas 250 kétütemű endúrója megközelíti a ktm-et motorozhatóság és szervizköltség, megbízhatóság szempontjából?
Én még azt a tömitést anno 6ezervalahányszázért vettem!Most nemtudom mennyi de olcsóbb biztos nem
Tehát a 41-es számú tömítés ami érdekes...
http://freecaster.tv/mx/101086...
Tömítést EXC 450-hez hol érdemes venni? (KTM kereskedésben biztosan van gondolom, de ha nincs a közelemben olyan?!?) Csak kompletten adják vagy vesznek ki belőle 1-1 darabot is?!? Esetleg érdemes nekem kivágni vmiből? Ki hogy oldja meg?
Köszi