Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát segítenék is,de rögtön lehúrrognak akik a könyvböl tanulták a motorozást meg a szerelést...sőt még a csajok is akik eddig a hüvely gombárol beszélgettek most már szak értenek itten! hát szerintem szervízbe kell vinni a könyv is ezt írná,,,,,mert hát nem az számít hogy olcsó legyen, és megtanuljuk a dolgot érteni amit használunk hanem hogy elbutuljunk és sok apró dologgal fussunk a szervizbe és eltartsuk őket
Ha rám hallgatsz akkor nem használod tovább mert valószínű befeszül a léptető villa ez sok mindentől lehet!
leszokott ugrani egy zéger a tengelyről és összekuszál mindent!
NE MENJ VELE
Talán valamelyik váltófogaskerék meg van kopva....De rám na hallgass remélhetőleg jön majd Zoozee ,makeee,giraffe és megmondják a tutit
üdv. Nincs valakinek valami ötlete,miért van az,hogy ha forgatva van a motor akkor 4. fokozatból visszaugrik 3. -ba?
ha finomabban megyek akkor nincs ez
üdv. Nincs valakinek valami ötlete,miért van az,hogy ha forgatva van a motor akkor 4. fokozatból visszaugrik 3. -ba?
ha finomabban megyek akkor nincs ez
Sziasztok!
Lc4 SM-re kellene nekem Pirelli gumi (160/60/17) valami jó állapotban lévő, amivel még lehet motorozni.
Köszi
Eladó a képen látható KTM Six days ing, lecipzározható ujjú, szép állapotban!

6.000 ft.
Sziasztok van egy 2004 es KTM 640 LC4 Supermoto motorrol való
komplett gyári kipufogó rendszer, hibátlan és 2004-be 1 szezont volt rajt lecseréltem egy másikra és azóta becsomagolva , kérésre küldök képeket (olyan mint az új ).
Ár : megegyezés kérdése
Érdeklődni:0620/911-2937
híjj de szunnyad ez a topik
Ha mindig van valaki aki észenlétben áll hogy érted menjen autóval ha lerohadsz, akkor tényleg nem kell...én azért viszek magammal mindig szerszámkészletet...

Ha ettől megszabadulok végre, a következő jó eséllyel nem is az lesz...sőt, ha a köcsög japánok csinálnának rendszámozható 2endurot, valszeg már ezt a mostanit se vettem volna meg...
Ennyi erővel egy egész koffer alkatrész meg szerszám kell ha motorozni indulok A legjobb endurók hidraulikus kuplungal szereltek.Nekem nem volt még vele bajom de pár cimborámnak már szakadt el a bowden útközbe és nem volt náluk tartalék.Csak te panaszkodsz ilyenekre mint a narancssárga tank is pl Neked komolyan nem KTM-et kellett volna venned
Drágább, de ha van egy tartalék nálam akkor az erdő közepén is simán kicserélem 10 perc alatt, azt' veretek tovább. Viszont ha eldurran a csoda-hidraulika akkor azzal mi a faszt csinálsz?
Márpedig előbb-utóbb biztosan tönkremegy (tapasztalat) és akkor hidd el, kurva sok bowden árába kerül az új alkatrész
okkés, ilyet veszek
köszi

Ebben nem vagyok otthon , bár mostanában több km tettem meg bringával, mint motorral. Holnap megyünk BalatonBikeFest-re , lehet ma rágyúrok egy tókörrel
Ne sírj dani vegyél japcsit 1700Ft nem csap földhöz ha az olaj elveszik a bowden drágább!Amúgy minden ásványi alapu hidraulika olaj jó bele!Nekem a KTM szervízes csávó adott egy literrel ingyen de nem motorex

A Shimano olaj (biciklisboltokban kapni) is jó még bele, de az állítólag még drágább mint a Magura/Motorex

Ilyenkor mindig visszasírom a jó öreg 625-öst a bowdenes kuplungjával
Szia Lacika! Semmi más olajat ne tölts bele, csak a gyári motorex hydraulic fluidot(1700Ft), mert tönkremegy a karmantyú(magura kuplung esetén)
Jóreggeltet
Van egy eladó Doma rendszerem 250v300EXC-re asszem SX-re is jó.Ha valakit esetleg érdekel 25ezerért viheti kompletten
okés,akkor majd megnézem a könyvében mit ír.
köszönöm
jövőhéten megcsinálom, majd megírom hogy sikerült-e.
Max ha nem sikerül beviszem a szervízbe.
DE jó lenne ha sikerülne.. már majd két éve megvan, és még mindig olyan sötét vagyok egy két dologhoz, hogy csak na...
Igen, erről a "bármilyen olaj jó bele" című dologról nekem is vannak - nem túl pozitív - tapasztalataim
Laci!
Tulajdonképpen mindkét módszer működik és alkalmazható. Az alábbi tényeket vedd figyelembe:
Ha alulról töltöd fel:
- mivel nyomod, ezért a légtelenítő csavar mellett jönni fog az olaj
- ha lecsúszik a cső vagy egyszerűen elfogy az olaj a fecskendőből és újra rá kell csatlakoznod, szinte biztos, hogy levegő fog bekerülni, tehát kezdheted elölről
- ha már keveredésről volt szó. Mivel az olaj viszkózus folyadék, ezért a felületre feltapadt régi bennmarad a rendszerben, míg ha szívatod, az új olaj kimossa azt! De ennek a keveredésnek semmi jelentősége ha rendesen cseréled.

Nem véletlen, hogy a légtelenítő célszerszám vákuumos és nem nyomó kivitelű! Persze lehet, hogy mindenki hülye és szerencsések vagyunk, hogy pont erre a fórumra íratkoztunk fel, ahol van egy igazán cizellált stílusú ember, akitől kaphatunk nagyszerű tanácsokat! Köszönjük!

Végül, hogy milyen olajat használj. Lehet nagyon nagyokat mondani, mint pl. azt ajánlani, hogy benzinben mosd ki a légszűrőt! Vízzel is feltöltheted a kuplungod, azzal is működni fog. De meddig...? Olyan olajat használj, ami a gyári ajánlás!
hm.... nem is rossz ajánlat
köszi neked is!
na majd megírom hogy milyen lett

a lényeg hogy fent tőccsem meg, vagy lent, aztán fent vagy lent légtelenítsek
pedig jól megmalmozott vele!
engedj ki alul minden olajat a légtelenítőn,és aztán alulrol töltsd fel ...így nem keveredik a koszos olaj és nem is lehet levegős mert maga előtt légtelenít ahogy lentről töltöd
ha készen vagy tedd rá a felső kupakot és szereld le az egészet,emeld fel hogy egyenes legyen a cső és kuplungolj egy párat így ha maradt is levegő az fel fog jönni!
tehetsz bele más olajat is,,,ATF vagy műszer olajat is vagy egyszerű hidraulika olajat
Jeladó mágnes nélkül ne várd a csodát