Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
keresek ktm lc2be első teleszkóp szimeringet gyári paioli teleszkópba
méretek:
becsúszószár = szimering belső átmérő = 41 mm
szimering külső átmérő = 45 mm
szimering vastagsága = 4 mm
ez volt ráirva lehet ez többet mond : KYB 41-535-5

HA VKINEK VAN ELADÓ AKKOR ÍRJON !
KÖSZÖNÖM
ne akard tudni
majd ha eljön az ideje rájössz az okosságra
Erdőbe egyértelműen a 250 a jobb, utcára illetve karbantartás szempontjából meg a 450 a kevésbé szar...
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni hogy szerintetek exc 250F vagy exc 450et érdemesebb venni? erdőzni szeretnék ( hobby ) illetve néha napján városba 1kicsit szórakozni.. 2006nál újabb motorról lenne szó.
illetve szervíz szempontjából melyik bírja jobban?
Ezt sosem mértem le... Egy tankot kimotorozni éppen elég bármelyikkel. Amúgy nincs baj az exc-vel, csak pont azért említem mivel a kettő között baromi nagy különbség van. Sz*patós helyeken amúgy is jól jön az önindító, hiába kissebb az sx súlya. Földutakon pedig kevés az a 4 sebesség. 70-nél már ordít...
Endurora enduro, crosspályára crossmotor...
De gondolom az exc jóval kevesebbet eszik
sx 450-ről ültem át exc 450-re, első pár km után vissza akartam vinni, azt hittem baja van, mert nincs benne erő ... sx-et endúróra? Csak ha vérprofi vagy mazohista valaki!
köszi a válaszokat értem mire gondolsz.
Tényleg ez van, ezért pörgős, ezért hosszú az egyes, kemény a rugózás, stb.
Meg lehet ,hogy szar példát mondok de belegondolunk akkor 1 cross persze,h agresszívabb mint egy enduró....ugratótól ugratóig robbanni kell... de ez csak szerény elmém szüleménye
Rövidebb löketű, kisebb a főtengely tömege, így arra van kitalálva, hogy forgasd. Ezért sokszor lefullad, ha lépésben botorkálsz.
450-nél az 525 exc is robbanékonyabb....nem hogy az sx
arra gondolsz,hogy agresszív,robbanékonyabb mint az exc450(ijet már probáltam)
A futóműve nagyon kemény, mert a krosszpályára van kitalálva. Forralni nem forralja jobban, mint egy EXC, de ezen lehet segíteni. Én inkább a kezelhetőség miatt nem használnám ilyen célra.
köszi a gyors választ.ismerem az sx modellt 2t-ben.de én arra lennék kiváncsi 4t-ben szűk természetes akadájokkal tűzdelt hegyes dombos területen ahol a tampó változó sebességű nem-e fogja forralni a vizet.szűk kanyarokbann hogy fordul mien a futóműve?
Az sx egy krossz modell. 4 sebességes váltóval, amiben az egyes nagyon hosszú. Kicsi a főtengely tömege, ezért nem igazán jó endurózni.
üdv.segitségeteket szeretném kérni.wr400f-em van amit cserélnék sx525-re.ezt a tipust nem ismerem endúrózni szoktam és ezt is szeretném csinálni.mien a szervíz igénye?birja-e a rövid csiki-csuki fordulókat?köszi.
Mire okoska? Mesélj!
majd rájössz
Te, kicsit szerényebben, ha lehet...
majd anyud
Nincs semmi,remélem jó lesz, mert szó szerint zabálja a benzint
Na az én táblázatom is ilyen csak az 2004esektől jó.
Ha nincs kicserélve semmi a motoron (kipufogó, membrán, hengerfej)... akkor a gyári beállítás jó lesz tuti!
Nekem 38-as van, de ezt megpróbálom mármint így könyv szerint!Próba cseresznye nem sokat veszíthetek
Keihin PWK S36 AG karbihoz írja ezt a könyv 250/330 MXC/EXC