Hali!
Ha megvan a motor, hívj fel és találkozzunk! Elmondok minden alapvető dolgot amire oda kell figyelned mert egy KTM kicsit több és más törődést igényel mint egyéb márkák. Csak mielőtt légszűrőt cserélsz 1500km-enként...
Sztem ha nem tapasztalaod hogy nagyon gyakran kiégne, akkor felesleges erőlködni vele...ha igen, akkor lehet kapni akár a sima izzó helyére beszerelhető LED-es cuccot (~2500 Ft), akár át lehet építeni az egészet LED-esre (ez nyilván drágább).
Légszűrőt állapot szerint kell tisztítani: ránézel, ha poros vagy száraz, kitisztítod, beolajozod, visszaszereled és motorozol tovább nagy örömmel Az utak állapotától függően amúgy nagyjából 800-1500 km közötti intervallumoknál lesz esedékes.
Indexre nem tudok mit mondani, olyan még egy KTM-emen se volt eddig
Szombaton hozhatom el "új" motoromat, egy KTM Duke II-est.
Pár kérdésem lenne vele kapcsolatban, és szívesen fogadok minden egyéb tanácsot! :)
Főleg városon kívül, kisebb utakra fogom használni, főleg melékutakon. A légszűrőt így mennyi időnként kell cserélni?
A hátső irányzelzők le lettek törve, most ragasztással vannak rögzítve. Hol tudok olcsón olyat szerezni, ami egyben van? :) Jó a bontott is, csak ne ragasztott/törött legyen... :)
Egyenlőre ennyi. Szívesen veszem a jótanácsaitokat, intelmeiteket!
most hogy átgondolom a bergé is olyan szóval az olaj csak a munkahengert nyomja szóval ugyan úgy kell a golyó mert kikoptatná..
azért köszi a gyors reagálást!
GD te többet tudsz KTM ről mint én! mivel olajos kuplungról van szó...nem látom át a dolgot, itt is van egy kis "csapágy golyó" a kinyomó pálca végénél? vagy itt szimplán az olajjal nyomja ki a rudat és ugye akkor nem kell?! csak azért kérdezem mert a probléma az hogy megcsúszik a kuplung, és anno a CR 125ben orvosoltam átmenetileg azzal a megoldással hogy kisebbre cseréltem azt a golyót így kiküszöbölve a lamella kopásából eredő nem kiemelést...
KTM -nél lehet ilyet?
Hali!
Van ilyen lánccsúszkám ha kell 1500ft.
A Dellorto gyári főfúvóka mérethez kellene a motorod pontos típusa és évjárata. De ha már nem gyári a légszűrőházad vagy a kipufogód, akkor már nem is biztos, hogy a gyári méret kell bele.
Fogalmam sincs mi a neve, besétáltam hozzájuk az üléssel hogy valami ehhez hasonló anyagot keresek és ilyet adtak. Van amúgy ezer másféle is, de nekem ez tűnt a legjobbnak...
Hát ja az EXC-nem egy túragép de mondjuk egy laza 100-ast km-erben le lehet nyomni vele terepen 525-ös nagyon fincsi gép,én meg vagyok vele elégedve teljesen!De azért a 450-es se szar ha arra használná az ember amire kitalálták
Ha megvan a motor, hívj fel és találkozzunk! Elmondok minden alapvető dolgot amire oda kell figyelned mert egy KTM kicsit több és más törődést igényel mint egyéb márkák. Csak mielőtt légszűrőt cserélsz 1500km-enként...