Hali!
Bocs a késői válaszért, nem voltam jelen.
Szóval 660SMC, 2004-es modell. GD is ismeri a motort egy közös imerősünké volt, ergo teljesen ismert az előélete. Hozzám tavaly nyár végén került, a 950SM-embe számítottam be anyagi okok miatt. A srác 1. tulaja volt, Zsemberynél vette 0km-esen. Miután megvette kiment Kuvaitba dolgozni és évete pár hetet volt itthon, akkor motorozott. Szóval igen kevés (~8000) km van a paripában, elképesztő érintetlen, gyári állapotú. Ha nem akarnék visszaülni a 950-re 2 személyes motorozás miatt, sosem adnám el ezt a 660-ast!
Szóval bizalommal ajánlom, GD megerősítheti az 1. gazdája hozzáállását a motorhoz és én sem vagyok egy hanyag ember a KTM-emmel...
Többet magánban emilen vagy telefonon, ezt is csak azért ide írtam, hátha mást is érdekelhet a vas!
Köszönjük szépen! Sajnos mi is ettől tartunk,hogy szétszedik és soha nem lesz meg. Egyelőre rendőrség és térfigyelőkamerázás van még,ami esélyt adhat,de nem nagyon bízunk benne :(
Sajnálom a gépeteket Nagyon elkezdték lopkodni a motorokat.Sajnos ezek a gépek többsége vagy alkatrészként vagy tőlünk keletre végzik.Adja isten hogy meg legyen a moci !
Sziasztok.
Van egy KTM sx 125-ös motorom és 1991-es évjáratú. Az első telóban szeretném kicserélni a szimeringet, és ehhez kérnék egy kis segítséget. Szétszedtem a telót kivettem belőle a rugót de nem tudom szétcsúsztatni. Mit kell kicsavarnom még, hogy szétcsusszon? Az alsó részén van egy keménység állító csavar, meg egy elforgatható anya, ami mögött sejtek valami oldható kötést. De azt nem tudom kihajtani , mert elforog és kifelé meg nem jön.
Sziasztok.
Van egy KTM sx 125-ös motorom és 1991-es évjáratú. Az első telóban szeretném kicserélni a szimeringet, és ehhez kérnék egy kis segítséget. Szétszedtem a telót kivettem belőle a rugót de nem tudom szétcsúsztatni. Mit kell kicsavarnom még, hogy szétcsusszon? Az alsó részén van egy keménység állító csavar, meg egy elforgatható anya, ami mögött sejtek valami oldható kötést. De azt nem tudom kihajtani , mert elforog és kifelé meg nem jön.
Köszönet
hát,én 800km-t mentem vele,mondom jobb lesz megnézetni,aztán már irta a szerelő a mail-t hogy kezdhetsz sirni...
remélem nem kerülnek ezek a szarok tul sokba,ócsával beszéltem,talán tudnak vmi garis témát intézni,nincs benne a blokkba csak 18ezer,ráadásul 13körül már volt cserélve....széééép
Van egy 2000-es fekete gyári NX 650 Dominatorom, 29 e km-rel ha csak olcsóbb motorra lesz pénzed. 380-ért vihető. Annyiért nem nagyon kell Adventure 640-t nézegetni, aminek van papírja. Ha majd aktuális zörrents meg. Bár kétlem hogy sokáig meglesz, mert ezeket szeretik és mindig elviszik.
Bocs a késői válaszért, nem voltam jelen.
Szóval 660SMC, 2004-es modell. GD is ismeri a motort egy közös imerősünké volt, ergo teljesen ismert az előélete. Hozzám tavaly nyár végén került, a 950SM-embe számítottam be anyagi okok miatt. A srác 1. tulaja volt, Zsemberynél vette 0km-esen. Miután megvette kiment Kuvaitba dolgozni és évete pár hetet volt itthon, akkor motorozott. Szóval igen kevés (~8000) km van a paripában, elképesztő érintetlen, gyári állapotú. Ha nem akarnék visszaülni a 950-re 2 személyes motorozás miatt, sosem adnám el ezt a 660-ast!
Szóval bizalommal ajánlom, GD megerősítheti az 1. gazdája hozzáállását a motorhoz és én sem vagyok egy hanyag ember a KTM-emmel...
Többet magánban emilen vagy telefonon, ezt is csak azért ide írtam, hátha mást is érdekelhet a vas!
A ma kora reggeli órákban,a VIII. kerület,Corvin mozi környékéről,társasházi,zárt területről ellopták motorunkat:
KTM Prestige 640 Supermoto,fekete színű.
Rendszáma: UWF-040
Évjárat: 2006.
Ez a motor rengeteget jelent nekünk,ha valaki tud róla valamit,kérem segítsen! Hajlandóak vagyunk akár visszavásárolni is.
Elérhetőségem: dom.melissa@hotmail.com
Köszönöm a segítséget!
Van egy KTM sx 125-ös motorom és 1991-es évjáratú. Az első telóban szeretném kicserélni a szimeringet, és ehhez kérnék egy kis segítséget. Szétszedtem a telót kivettem belőle a rugót de nem tudom szétcsúsztatni. Mit kell kicsavarnom még, hogy szétcsusszon? Az alsó részén van egy keménység állító csavar, meg egy elforgatható anya, ami mögött sejtek valami oldható kötést. De azt nem tudom kihajtani , mert elforog és kifelé meg nem jön.
Van egy KTM sx 125-ös motorom és 1991-es évjáratú. Az első telóban szeretném kicserélni a szimeringet, és ehhez kérnék egy kis segítséget. Szétszedtem a telót kivettem belőle a rugót de nem tudom szétcsúsztatni. Mit kell kicsavarnom még, hogy szétcsusszon? Az alsó részén van egy keménység állító csavar, meg egy elforgatható anya, ami mögött sejtek valami oldható kötést. De azt nem tudom kihajtani , mert elforog és kifelé meg nem jön.
Köszönet
sos köszi
önindító asszem csak dísz lesz
jóisvót az a 620 nemde hát de
remélem nem kerülnek ezek a szarok tul sokba,ócsával beszéltem,talán tudnak vmi garis témát intézni,nincs benne a blokkba csak 18ezer,ráadásul 13körül már volt cserélve....széééép
LC4-em én igy szeretlek
tud valaki esetleg jóáron?