Ágas-bogas erdőbe nem akarok én menni. Általában nyílt terepen meg úton motorozok. De szeretem az endurókat, járom a környékbeli határt töviről hegyire. Meg az Adventure-rel el lehet menni hosszabb túrákra is. Alapjába véve jó gép?
Blokk-váz-futómű csak minimálisan tér el a többi LC4-től, viszont az idomok nagyobbak, emiatt szűk helyeken nehezebb vele manőverezi, meg mondjuk lassú városi menetnél sokkal kevésbé hűt a szél...szóval inkább a nyílt terepre való (sztem).
Az EXC-n kívül még ami nagyon tetszik az a LC4-es blokkos 640 Adventure az inkább való mindennapi használatra mint az exc. Arról tudtok valamit mondani?
Köszönöm az infókat,akkor ezek is annyira megbízhatóak mint a kisebb tesó,SMC625.
Olyan motort akarok ami nyomatékos,nem túl nehéz és nem keljen állandóan szervizelni.
Nekem az újabb SMC625volt ami már a két kipufogós új spoileres,amikor először mentem 2003as SMC660al egy más kategória ültem,jóval könnyebb és nyomatékosabb volt.
Egy leélt darabot próbáltam ki Pakson ami látott már szebb napokat is.Csak egy példa,a légszűrő olyan volt mintha beleburitottak volna egy vödör homokot, Full alap semmi extra nem volt rajta,de így is az én motoromnál ami(teljes sportrendszer,fúvókázás,áttételezés)keményebb volt.Akkor egy jó állapotban lévő milyen lehet,sajnos olyanhoz még nem volt szerencsém.
Tipikus LC 4, jobb gázreakcióval és több nyomatékkal. Bármelyiket megvenném, ha szét van ütve akkor is. Hajtókaron, kupplung nyomólapon és himba görgőn, és a szürke blokkos hengerfej repedésen kívül kívül szinte soha nincs baj velük, örökké tart, bőven túl van méretezve. 5 év alatt egyetlen váltót nem adtunk el beléjülük, mert NEM KELL, és a legtöbb alaktrész kompatibilis a 620-640-l, bár erről duke 620 jobban tudna mesélni. A 650 Husaberg helyett vennék egyet utcára, de annyi pénzt nem adnék érte amennyiért adják őket. Egyenlőre marad a Berg, utcára pedig Husqvarna 610.
Hello! Nekem 450-em van igaz nem vmi új 2003-as .Nem írom le ami egyértelmű,hogy jó állapotút vegyél inkább azt,h olajcsere 1000-1100km olajszűrővel.....akkor levegőszűrőt mosd mindig alapvető dolgokat kell betartani és nem lesz vele gond
Holnapra megnézem mi újság vele. Sztem a 450 is jó lehet az 520-525 -re, de megnézem mekkora a káros tere pontosan, az biztos hogy szelepek ugyanakkorák benne. Max nem kell hozzá emelt kompótos dugó, és talán vastagabb is a víztérnél ahol hajlamos repedni..
Mivel elég " hiányos " az adatlapod , az enyémen érj már utol valahogy .
Kössz
Igen Garmin CSX 60.
Igen számlát is tudok hozzá adni.
Olyan motort akarok ami nyomatékos,nem túl nehéz és nem keljen állandóan szervizelni.
Nekem az újabb SMC625volt ami már a két kipufogós új spoileres,amikor először mentem 2003as SMC660al egy más kategória ültem,jóval könnyebb és nyomatékosabb volt.
Egy leélt darabot próbáltam ki Pakson ami látott már szebb napokat is.Csak egy példa,a légszűrő olyan volt mintha beleburitottak volna egy vödör homokot, Full alap semmi extra nem volt rajta,de így is az én motoromnál ami(teljes sportrendszer,fúvókázás,áttételezés)keményebb volt.Akkor egy jó állapotban lévő milyen lehet,sajnos olyanhoz még nem volt szerencsém.
És a 450-esé jó erre? Megnéznéd nekem holnap akartalak hívni hogy van-e
Megnézed azért és vagy írdd meg vagy majd felhívlak.