Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ágas-bogas erdőbe nem akarok én menni. Általában nyílt terepen meg úton motorozok. De szeretem az endurókat, járom a környékbeli határt töviről hegyire. Meg az Adventure-rel el lehet menni hosszabb túrákra is. Alapjába véve jó gép?
HALI !

Mivel elég " hiányos " az adatlapod , az enyémen érj már utol valahogy .
Kössz
Blokk-váz-futómű csak minimálisan tér el a többi LC4-től, viszont az idomok nagyobbak, emiatt szűk helyeken nehezebb vele manőverezi, meg mondjuk lassú városi menetnél sokkal kevésbé hűt a szél...szóval inkább a nyílt terepre való (sztem).
Most is turagépem van igaz csak 125-ös de akkora mint a 600-as. A képeim között megnézheted. De lehet hogy 600-as tuareget veszek az olcsóbb.
Az inkább túrás jellegű gép, de ha nem zavarnak a méretei meg a súlya akkor csak nyugodtan! Az EXC mellé én is szívesen tartanék egyet...
Hello!

Igen Garmin CSX 60.

Igen számlát is tudok hozzá adni.
Az EXC-n kívül még ami nagyon tetszik az a LC4-es blokkos 640 Adventure az inkább való mindennapi használatra mint az exc. Arról tudtok valamit mondani?
Sziasztok! KTMSXF-450-re rajtolo gyári elöre a teleszkopra, és egy gyári dob ,OLCSON eladok!
Köszönöm az infókat,akkor ezek is annyira megbízhatóak mint a kisebb tesó,SMC625.
Olyan motort akarok ami nyomatékos,nem túl nehéz és nem keljen állandóan szervizelni.
Nekem az újabb SMC625volt ami már a két kipufogós új spoileres,amikor először mentem 2003as SMC660al egy más kategória ültem,jóval könnyebb és nyomatékosabb volt.
Egy leélt darabot próbáltam ki Pakson ami látott már szebb napokat is.Csak egy példa,a légszűrő olyan volt mintha beleburitottak volna egy vödör homokot, Full alap semmi extra nem volt rajta,de így is az én motoromnál ami(teljes sportrendszer,fúvókázás,áttételezés)keményebb volt.Akkor egy jó állapotban lévő milyen lehet,sajnos olyanhoz még nem volt szerencsém.
Tipikus LC 4, jobb gázreakcióval és több nyomatékkal. Bármelyiket megvenném, ha szét van ütve akkor is. Hajtókaron, kupplung nyomólapon és himba görgőn, és a szürke blokkos hengerfej repedésen kívül kívül szinte soha nincs baj velük, örökké tart, bőven túl van méretezve. 5 év alatt egyetlen váltót nem adtunk el beléjülük, mert NEM KELL, és a legtöbb alaktrész kompatibilis a 620-640-l, bár erről duke 620 jobban tudna mesélni. A 650 Husaberg helyett vennék egyet utcára, de annyi pénzt nem adnék érte amennyiért adják őket. Egyenlőre marad a Berg, utcára pedig Husqvarna 610.
Supermoto fórumon kérdezz Wolfi vagy rooftop kollegától nekik volt meg van 660SMC
Arra sztem elég nagy pazarlás ennyire kihegyezett gépet venni...egy DRZ vagy LC4 jellegű motor jobban megfelelne ilyen célra
Valakinek volt már egyébként SMC660,érdekelne a véleményük róla,milyen,mennyire tartjátok jó motornak,esetleg hibáit leírhatnátok.
Hamar fog bele menni a km bár nem tudom ,hogy mekkora táv.....véleményem szerint nem munkába járós motor
Dolgozni meg erre-arra mennék vele úton nem csak hobbi motorként használnám.
közúton én nem használnám de ha elszánt vagy
Szívesen,de ha jót akarsz magadnak inkább másba gondolkodj.
Jah nekem egy kotvány 525-öm van!Ez is 450-es volt csak már Z-s dugó van benne azt felfúrtuk 525-re annyira kikopott
Köszönöm a biztató szavakat. Én nem csapatásra akarom használni hanem normálba közúton meg földúton is akkor sokat kibír.
Ennek vmi tragacs 525-e van
Hello! Nekem 450-em van igaz nem vmi új 2003-as .Nem írom le ami egyértelmű,hogy jó állapotút vegyél inkább azt,h olajcsere 1000-1100km olajszűrővel.....akkor levegőszűrőt mosd mindig alapvető dolgokat kell betartani és nem lesz vele gond
Köszi Gábor megfontoló amit irtál erről gépröl még egyszer köszi!
Holnapra megnézem mi újság vele. Sztem a 450 is jó lehet az 520-525 -re, de megnézem mekkora a káros tere pontosan, az biztos hogy szelepek ugyanakkorák benne. Max nem kell hozzá emelt kompótos dugó, és talán vastagabb is a víztérnél ahol hajlamos repedni..
Hali!
És a 450-esé jó erre? Megnéznéd nekem holnap akartalak hívni hogy van-e
Megnézed azért és vagy írdd meg vagy majd felhívlak.
Kicsit bővebben beszélnél róla? Neked is 450-es van?