Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja hát mivel volt egy rövidebb ideig a birtokomban egy 450 es összetudom hasonlítani kb, mindenképpen gyerekjáték a motorozás az exc vel még az sxc hez képest is ,nem hogy az lc4 hez ,mondjuk hosszabb távú motorozásnál horror lehet az exc, bár az enyém ezerszer jobban rezonál ráz,mindenesetre ha cserélek valaha mindenképpen 525 vagy 530 jöhet nekem csak szóba , a 450 es kb a régi 49 lóerős lc4ek erejét adja vissza .
ja hát mivel volt egy rövidebb ideig a birtokomban egy 450 es összetudom hasonlítani kb, mindenképpen gyerekjáték a motorozás az exc vel még az sxc hez képest is ,nem hogy az lc4 hez ,mondjuk hosszabb távú motorozásnál horror lehet az exc, bár az enyém ezerszer jobban rezonál ráz,mindenesetre ha cserélek valaha mindenképpen 525 vagy 530 jöhet nekem csak szóba , a 450 es kb a régi 49 lóerős lc4ek erejét adja vissza .
ja hát mivel volt egy rövidebb ideig a birtokomban egy 450 es összetudom hasonlítani kb, mindenképpen gyerekjáték a motorozás az exc vel még az sxc hez képest is ,nem hogy az lc4 hez ,mondjuk hosszabb távú motorozásnál horror lehet az exc, bár az enyém ezerszer jobban rezonál ráz,mindenesetre ha cserélek valaha mindenképpen 525 vagy 530 jöhet nekem csak szóba , a 450 es kb a régi 49 lóerős lc4ek erejét adja vissza .
ja hát mivel volt egy rövidebb ideig a birtokomban egy 450 es összetudom hasonlítani kb, mindenképpen gyerekjáték a motorozás az exc vel még az sxc hez képest is ,nem hogy az lc4 hez ,mondjuk hosszabb távú motorozásnál horror lehet az exc, bár az enyém ezerszer jobban rezonál ráz,mindenesetre ha cserélek valaha mindenképpen 525 vagy 530 jöhet nekem csak szóba , a 450 es kb a régi 49 lóerős lc4ek erejét adja vissza .
Hallod ezen a képen kurva jol néz ki minden
vennék én , de most másra kell a lé, meg ha motorba ölném akkor telokat tennék bele
De én GYTR-néztem rá, történetesen ezt
Te is venni akarsz domát? Szerintem jobb a hangja mint az akrának Egyik haweromnak olyan van az525 exc-jén pattogosabb de keményebb a doma az akra az olyan öblösebb szerintem.?
vidd el szakemberhez, ő elmondja, és meg is csinálja , ennyire nem vágom még a témát, de mindeggyik redszert rá kell karbizni a gépre, hogy jó legyen az összhatás
Szia Csipter! Hogy gondolod nagyobbb fuvoka kell bele vagy hogy kell behangolni? Szia! Biturbo ! Az jo elkelt én a rendszerért gondoltam 50-et ,vagy 25 a dob 25 a leömlö lehet külön is vedd meg !?
értem kösz
sziasztok! nem érdekel valakit? exc 200-ra
Szasz! ktmsxs450f ja hirdetgettem el is kelt 40ért. Te mit kérsz a rendszerért? Ne nagyon hirdesd itt a forumon mert van pár ember akit zavar nem személyeskedem giraffe.
Szia! Egy versenyzö ismerősömtöl vettem bonyhádon !
mindenféleképp átt kell hangolni, átt kell fuvokázni a karbit
Ha szabad kérdeznem hol vetted a rendszert?
Ja hamár itt tartunk a gyári rendszerét el is adnám könyökkel együtt a dob .Mit ér szerintetek ez gyorsban ? Ja ha olvasod a hirdetést biturbo lenne hozzád is egy kérdésem láttam hirdetgettél párszor egy dob-ot mennyi ért kelt el? (tudjak viszonyitani) köszi a választ! -06703348484_
Kárt miért csinálnék ha mindig cserélem?Ja gondolkoztam rajta már hogy felesleges minden olajcserénél szűrőt cserélni de nem olyan drága hogy ne tegyem meg
Sziasztok! Lenne egy kérdésem.: Vettem egy doma-rendszert ,és ktm sx450f-re felraktam de kis fordulaton szaggat nagy fordulaton mint a barom,de kicsin miért nem? Meg megállok vele és folyik a benya a tulfolyon Karbit kell hangolni a rendszerhez vagy nem értem köze van -e a szaggatáshoz a benzin folyáshoz Ha vki tud vmi magyrázatot elöre is köszönöm! Állitva semmi nem lett csak leszedtem e gyári rendszert és ráraktam a domát.Mégegyszer köszi a választ!
Hűű köszi szépen a janó haveromnak kell áthuzatni az űlést!Most újítja fel a mocit.majd hívlak ha megvette az anyagot!Valószínüleg olyat amit GD vett!
De neked azért nem kell elmagyaráznom miért is üzemórásak az exc és sx modellek!Exc-k jobban ki vannak hegyezve mint az Lc4-ek pl!Persze hogy egy nagyobb köbcentis tovább bírja mint egy kisebb kihegyezett gép!El kell dönteni hogy mit vállal be az ember!Aki exc-nél dönt az egy üzemórás gépet kap viszont kurvajó vele terepen menni!Jobb mint bármelyik LC4-el!
Meg nem azért, mert egy exc-vel behajtasz olyan helyekre ahol sokszor fél-egy óra alatt is csak 100m-t haladsz. Itt nincs igazán értelme a km-nek. Azért az lc4-nek nem természetes környezete ez.
Csak egy ötlet...
azért ezek az összefüggések részben igazak csak, ha nem haragszol , nem tudom melyik exc450 ad le 55le nél többet:) a gyári szarrá folytott lc4 2003-2006 ig ugyanis ennyi.előtte lévők visszafelé számolva 98 ig 49 lovasak de azok könnyebbek is. Az olajhoz annyit pl hogy a 2003 as smc 660 sxc625 be is 1.2 lityi olaj megy ettől függetlenül nincs sűrűbb szervízigény mint a következő években lévő 2.1 litereseknél , kizárólag az olajcsere periódusra vonatkozóan.
az egyik srácnak ugyanez volt sxc vel, az meglett forrasztva pár ezerért, pöpec lett
Köszönöm ! Rendelek valahonnan.

Még egy kérdés, nem tudod véletlenül a 620-as /dellorto karbis/ gyári fúvókaméreteit ? Ez a dög lezabálja a fejemet........
Az az első lánccsúszka, és 4 db csavar fogja. 2 alul, 2 felül...
várjál lehet keverem Ibrony volt az Nyírtét mellett.....