Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valahol elfogyott... elől van az első lánckerékhez közel és alulra visszahajlik. 1 csavar benne van a lengőkarban....
Motorral voltak Ibrányban?:D
2003'-as EXC250-hez nincs valakinek egy felesleges alsó kuplungmunkahengere? Láncszakadás miatt odalett.
Azt meg hogyan sikerült? 3 db csavar fogja, meg egy alumínium tokban van benne...egyébként láncvezető a neve...
Srácok!

Tegnap elhagytam azt a műanyag izét ami a lánc alatt van a lengőkaron. Gondolom az védi a lengőkart hogy ne érjen bele a lánc, nem tudom a megnevezését és azt se hogy honnan tudnám beszerezni...... HELP!
Vazze!nem kérdezted!
Banyek ha ezt előbb mondod
Hi All!
BUGIC látom tegnap ment az üléshuzat téma Danival
Hozd át a műbőrt és áthúzom neked meg is várhatod!
hát igen nem sok hely van errefelé:S Ibrányban is csak a Feketehalom van meg a Lőtér ennyi meg a Közelbe Kótajban van egy homokbánya:D hát durván ennyi van:S sajnos
felénk nem is lehet keményen endurózni.......tesómék most voltak Ibrányban ma délelőtt....
Ezeknél a motoroknál, főleg, ha ilyen sűrűn cserélsz olajat, akkor elég minden második, vagy harmadik olajcserénél szűrőt cserélni. Ha nincs extrém mennyiségű fémtörmelék a fix szűrőknél, akkor kisebb kárt csinálsz a ritkább szűrőcserékkel, mintha mindig cserélnéd...
nagyon nagyon köszönöm a válaszod egy msn címet tudnál írni?
Gondolom nem újat akarsz venni.Sokban függ az állapottól hogy hol használták és mire!Olaj és szűrőcsere 15óránként,szelephézag állítás évente legalább 1szer,És nem árt 200üzemóránál átnézetni!Sok kopó alkatrész van amit mindig cserélni kell ha használod rendszeresen!Lényeg hogy jó állapotút kell venni és akkor egy ideig nem kell nagyobb összeget rákölteni(elvileg)
mert én nem versenyezni venném hanem Endurozásra és nem a kemény endurozásra
de ugy kérdem hogy mennyi üzemórát bír ki motor generál előtt?
talán még egy dombra is feltudsz vele menni
2 megtermett embert, meg egy zsák cementet...
És egy 450-es EXC mennyit bír ki?
Nem akarok, és nem is tudok a GD-vel konkurálni, de most csináltattam 2 ülést is Szentendrén. Az egyszerű áthúzás 10.000,- körül van, de vagy 40 anyag közül választhatsz, és tudnak rá hímezni bármit, adott méreteken belül. Az én ülésem hímezve 14.000,- volt, és minőségi munka!

www.motorkarpit.hu
köszönöm szépen a választ
Na ez az üzemóra téma nekem már kicsit sok Az a motor amivel versenyeznek annak mind üzemórában számolják az olajcserét pl vagy alkatrészcserét!Ez miért van?Gondolom azért mert a kis súly és a nagy teljesítmény miatt kevesebb üzemórát megy el a gép!Nézzünk meg pl egy 450EXC-t ami üzemórás és egy 640LC4-et!Az exc-be fér 1,2liter olaj az lc4-be most nem tudom pontosan de 2liter körül.az exc450-es több lovat ad le mint a 640lc4-es!Szóval hogy érthető legyen egy exc persze hogy üzemórás mivel kevesebb olajat forgat meg nagyobb teljesítménnyel!Lényeg az hogy minél kevesebb olaj megy a blokkba viszont a teljesítmény meg nagy akkor egyértelmü hogy üzemórás a gép
#10508
ezt hol vetted,gondolom vízhatlan meg minden....
sziasztok lenne nekem is egy hasonló kérdésem mint az Akynho-é csak nekem az hogy a 450-es EXC az üzemórás-e meg én az hallotam hogy az EXC 520 nem üzemórás! Valaki segítene!?választ előre köszönöm
Tehát értelmetlen volt a kérdés...