Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát igen, ez lett volna a következő lépés, mivel kezdésnek örült az ember hogy meg bírta venni hitel nélkül a vasat. Aztán sikeresen eltörtem mindkét bokámat... így a motor ment...
Az SX és az EXC IV. fokozata megegyezik, és kb 60.000,- forintból tudsz bele tenni V-VI. fokozatot. A haveromnak ez van, és rövidített még az áttételen és ezzel endurózik. Más kérdés, hogy a futóműve sem endurózásra lett kitalálva.
Persze, motorikusan nem volt 1 év alatt semmi gondom vele, de az erdőben ha kövek is voltak, pattogott, és nehéz volt óvatosan gázt húzni! Szóval nem lehetett igazán "folyatni", belekaptál véletlenül a gázba, és már bűnhődtél is a fakérget rágva... :)
Hello de motorikusan bírta a kiképzést nem?
Legyen benne sok örömöd, bár én lecseréltem a 450 sx-et 450 exc-re, pedig a közelünkben krosszpálya is van! Nekem baromi hosszú volt az 1-es, viszont 4-et meg vagy 50km/h-tól lehetett rakni, onnan meg hiányzott a többi sebességi fokozat. Erdőbe nagyon gyorsan elkezdett forrni, no meg a sok csúsztatott kuplung...
Szevasztok lenne 1 kérdésem nem tudjátok az mitől lehet hogy a motorom az 1 -2 en kivúl más sebességet nem vesz? Pedig tegnapi nap már 1x beragadt aztán jó lett ( ki nem dobja a sebességeket!) meg a motorjával sincs baj! de nem tom mitől lehet ez valaki tipp .( de most meg csak 1, 2 es van!)
kb ez vezérelt engem is!:-)
Hát kifingatni nem fogod,az tuti. Az SX biztos jobb mint a 125-ös cr!
tatabányán!
mikor mentem vele 1et nagyon megtetszett hogy van benne erő bőven tehát attól nem kell tartanom hogy szétgyilkolom az én tudásommal!
van egy 125ös cr hondám ami azért nem a legjobb endurozni azért vettem ezt!
Mondjuk ez viszont igaz...bár engem egyedül a magasabb karbantartás-igény tart vissza az SX-től, amilyeneket én néha balfaszkodok, azt simán tudnám hozni egy krosszal is
Ki kell próbálni,aztán lehet hogy neked bejön. Vagy esetleg valahogy lehet úgy áttételezni hogy jobb legyen. Amúgy merre laksz?
2003 as ez még 4 sebességes!
sokat még nem mentem vele mert december elején vettem és azóta csupa fos idő van meg szerelőnél volt lánc dugó olaj cserén!
Más motorkarakterisztikája van az endúrónak, mint a crossnak. Endúrózni akkor sem lesz jó egy SX.
Az lehet hogy a VB menők azt szeretik,de nekem,nekünk mi közünk van ahhoz a motorozáshoz?
Ez érdekes amúgy, mert én már több helyről is hallottam hogy az enduro VB-menők a krosszgépek alsó fokozatait szokták beletenni (tetetni) a gépeikbe...
Az még 4 vagy már 5 sebességes. A 4-es váltójú 520 SX,nem volt valami barátságos az erdőbe. Egész pontosan szar volt!
Inkább vennék egy 250 2T-t, vagy egy 450EXC-t, ha endúrózni akarsz.
remélem ugyan ez nem mondható az 525 sx re!
Na húzzatok haza játszani láncfűrészesek
Kapni fogunk És?
2T 4T FTW
4T forever
Hali mindenkinek !

Van valakinek az USA-ban élő megbízható barátja ?

Rendelni szeretnék egy KTM-es oldalról pár cuccot és tovább postázni kellene szép hazánkba a csomagot .

Előre is köszönöm az értelmes ötleteket , segítséget.