Én hengerfejtömítésre tippelek. Nekem is ez volt. Forralta a vizet állandóan. Nekem nem lett normálisan letakarítva a felület és retek maradt a tömítés alatt. Kifújt és felforralta a vizet. Kicseréltük a tömítést meg NORMÁLISAN megtakarítottuk és jó lett.
Sziasztok!
most volt cserélve a ktm lc2-mbe dugattyú, gyűrű, gyertya. és ma elmentünk egy rövid körre motorozni és felforralta a vitet többször is.
mitől lehet ez ?
várom válaszotokat!:D
jaja már nem lehet... mi nagyon jó hitelt találtunk neki.
a lényeg hogy fel lett véve a hitel de nem a motorra, hanem valami sporteszköz néven, és ugy lett átrakva a motorra. de ezt már akkor se nagyon értettem,fater intézte.
többet nem mondhatok..mert tudod....kampóó
Csak nem ugyanakkora a THM rendszámos meg anélküli motorra (sőt, ma már talán nem is adnak hitelt rendszám nélkülire - pont a múltkor hallottam hogy a krosszmotorokat, quadokat újabban a kereskedőnek is előre ki kell fizetni, csak az utcai gépekre lehet készletfinanszírozást igénybe venni)...
Ezzel kezdtem hogy jó árú alapmotornál...az ismerős pl. elég jó áron szerezte az SMR-t...és mivel hitelre vette, már csak ahhoz is szükséges volt neki a rendszám...
akinek van pénze egy smr re az oldja meg a szállítást mert a rendszámozásból meg az utácán való használatból és fentartásból ( azért hogy elmenjen vele egy pályáig) már vehet egy zsigulit utánfutóval
de csak utcára kell neki papa!
na számolgassunk!
új ár kb 2,3 milla.
regadó 180
forgalomba helyezés--nem tom
lámpák,rendszámtartó index támasztó stb kütyük----nem tom
gumit lecserélni,kipufogót lecserélni--nem tom
ha használtan akar,akkor ez igy arányosan... mennyi egy lc4?
ja meg a fenttartás,ami izom sok utcán,de pontosan azt se tudom...
na ezt jól megszámoltam
szóljatok ha valamit nem tudtok,segítek ám szivesen
Mert lehet hogy - egy olcsó "alap" motor esetében - még mindig kevesebb pénzből kijön az utcaisítás, mint megvenni+fenntartani a motor mellé egy autót+utánfutót
én egyszerűen nem tudom fel fogi,minek utcára smr basszus vagy csak engem zavar?
-nem mész el vele 80kilómétert se nagyon, hetente olajcsere, kényelmetlen, vagy a lánc csapkod,vagy a kuplungot nyírod ki, 120 nál már szitál szar úton,és sorolhatnám...ez télleg nem oda való..
plusz megveszed hozzá a sok szart,ami kell utcára,kifizeted a regadót,forgalombahelyezést stb....... ready to race
vagy ti nem így gondoljátok?
GD? nem a te off-shore céged?