Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt tegnap láttam a margit hídon.Nézem,mondom milyen gép ez,aztán egyből megláttam..

GD? nem a te off-shore céged?

nagyon állat volt csak a reggeli edzés nem
helyes
jézusom hogy berugtunk
Srácok!
Azon gondolkodtam, hová lettek mostanában az árnyékboxoló pöcsök?
kössz
Én hengerfejtömítésre tippelek. Nekem is ez volt. Forralta a vizet állandóan. Nekem nem lett normálisan letakarítva a felület és retek maradt a tömítés alatt. Kifújt és felforralta a vizet. Kicseréltük a tömítést meg NORMÁLISAN megtakarítottuk és jó lett.
Sziasztok!
most volt cserélve a ktm lc2-mbe dugattyú, gyűrű, gyertya. és ma elmentünk egy rövid körre motorozni és felforralta a vitet többször is.
mitől lehet ez ?
várom válaszotokat!:D
jaja már nem lehet... mi nagyon jó hitelt találtunk neki.
a lényeg hogy fel lett véve a hitel de nem a motorra, hanem valami sporteszköz néven, és ugy lett átrakva a motorra. de ezt már akkor se nagyon értettem,fater intézte.
többet nem mondhatok..mert tudod....kampóó

na szasztok,megyek évzáró vacsorára!
Ja, a motorhoz egyből vegyen egy kertes házat is, mi?
Csak nem ugyanakkora a THM rendszámos meg anélküli motorra (sőt, ma már talán nem is adnak hitelt rendszám nélkülire - pont a múltkor hallottam hogy a krosszmotorokat, quadokat újabban a kereskedőnek is előre ki kell fizetni, csak az utcai gépekre lehet készletfinanszírozást igénybe venni)...
na ezt nemtudom mert falusi suttyó vagyok pályát egy évben egyszer llátok olyan messze van a legközelebbi...

de belvárosban meg ne lakjon senki

értöm. nekem is hitelre van amúgy egy része,rendszám nélkül.
Ezzel kezdtem hogy jó árú alapmotornál...az ismerős pl. elég jó áron szerezte az SMR-t...és mivel hitelre vette, már csak ahhoz is szükséges volt neki a rendszám...
És mondjuk a belvárosban hol a faxomban fogja tartani az autót meg az utánfutót
Ne mindig az Üzbegisztáni viszonyokból induljál ki...
akinek van pénze egy smr re az oldja meg a szállítást mert a rendszámozásból meg az utácán való használatból és fentartásból ( azért hogy elmenjen vele egy pályáig) már vehet egy zsigulit utánfutóval
de csak utcára kell neki papa!
na számolgassunk!
új ár kb 2,3 milla.
regadó 180
forgalomba helyezés--nem tom
lámpák,rendszámtartó index támasztó stb kütyük----nem tom
gumit lecserélni,kipufogót lecserélni--nem tom
ha használtan akar,akkor ez igy arányosan... mennyi egy lc4?
ja meg a fenttartás,ami izom sok utcán,de pontosan azt se tudom...

na ezt jól megszámoltam
szóljatok ha valamit nem tudtok,segítek ám szivesen
nem mondom hogy szopjálle!
Én se mondtam hogy Te mondtad
Én viszont leginkább úgy vagyok vele hogy akkor lássak orvost mikor a hátam közepét...
Mert lehet hogy - egy olcsó "alap" motor esetében - még mindig kevesebb pénzből kijön az utcaisítás, mint megvenni+fenntartani a motor mellé egy autót+utánfutót
de gondoltad
jogos, de azért még van lehetőség a dologban,amit egyúttal ki tudsz aknázni... betegszabi,táppénz, bónusz h1n1 oltás...
én nem mondtam hogy ez a te spanod
én egyszerűen nem tudom fel fogi,minek utcára smr basszus vagy csak engem zavar?
-nem mész el vele 80kilómétert se nagyon, hetente olajcsere, kényelmetlen, vagy a lánc csapkod,vagy a kuplungot nyírod ki, 120 nál már szitál szar úton,és sorolhatnám...ez télleg nem oda való..
plusz megveszed hozzá a sok szart,ami kell utcára,kifizeted a regadót,forgalombahelyezést stb....... ready to race
vagy ti nem így gondoljátok?