Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor az enyém se jó
Minimálárat?
csak nem értem el a minimálárat
Stimm, Most látom 2 pontos felfogatása van és nem is írja melyik évjáratokra való. Pedig én is licitáltam rá.
Nem ehhez az évjárathoz való, és faragni kéne a légszűrő házat, azt meg nem akarom...
Nem lett jó az FMF dob a gépre?
Látom hirdetik.
Nem sürgős!
Most ebayoztam, és ma adták fel!
De mihelyst megvan hívlak telefonon!
Ha nem sürgős, akkor hozd el. Én most szedtem szét az EXC 200-at, és azon van horpadás, amit ki kell szedni majd.
Persze, olvasom. Ne nézzetek bolondnak, nem én találtam ki, csak olvastam. És nem is állítom, hogy működik! De próbálkozni lehetne vele, okosan.
És a képen láthatót melyik módszerrel csinálnád?
Te vagy legközelebb ezért kérdezlek téged és már javítottál nekem máskor is.
Így van, de ha nagyot nyúlik már a lemez, akkor tényleg csak kalapálni lehet, meg szétvágni. Esetleg pontmeleggel visszahúzatni. Az ebay-en láttam egy kis cuccot. Volt egy lezáróvég, meg egy másik, amiben egy szelep is volt. Van néhány dob, aminek elég nagy a falvastagsága. Nem tudom, ott használható-e még? 8-10 bar-t tudnak a kompresszorok általában, de lehet kevés oda.
Csak a horpadt részbe? Olvasod azt, amit leírsz?
Ezért nem lenne előnyös a melegítés, meg a hegesztés.
Van a karosszériásoknak egy úgynevezett ütőkalapács féleség, amivel a kisebb horpadásokat lehet javítani. Egy tüskét hegesztenek ponthegesztéssel a horpadás közepébe, és kirángatják vele. Sajnos ilyen íves dolgoknál nem lehet tükörsima felületet készíteni, így általában mi is úgy javítjuk, hogy hegesztés mellet szétvág, kikalapál, és összehegeszt. Vagy légmentesen lezár, az egyik végébe egy szelepet kell beletenni, melegíteni kell a horpadásnál, és közben levegővel felfújni...
Ahogy már írtam, nem próbáltam még. Csak olvastam valahol. Azt írták, nem kell teletölteni, csak a horpadt részbe. Kint is elég hidegek vannak mostanában. Nagy baja nem lehet, max. hegeszteni kell utána. De egy próbát megérne, egy felesleges dobon. A horpadást ki tudjuk húzni, mint az autókon, mert van lakatosunk a cégnél, de utána még kell rajt melózni.
Kicsi hibával meg szerintem nem érdemes kínlódni.
De a víz nem arra fog tágulni amerre a legkönnyebb neki?
szóval mivel dugózod le?
Ez egyszerű...zárt térben van egy hőfok, amikor a szilárd halmazállapotú folyadék (víz) térfogata nagyobb, mint a folyékony állapotúé. De ehhez az kell, hogy légmentesen legyen lezárva, és feltöltve vízzel...
Szóval értelmes módon meg tudod csinálni, csináltatni?
én is olvastam erről csak abban azt írták hogy fagyasztó ládába kell tenni...oly mindegy! ki is próbáltam... 2hétig volt mínusz fokban de semmit nem csinált! pedig tele volt vízzel, igaz ledugózva nem volt a vége ha egyáltalán kellett volna..
idén is kipróbálom hátha majd 2010ben
Győrben vagy egy lakatos gyerek,mi vele szoktuk csináltatni. Fingom sincs hogy hogyan csinálja,ha kell és nem vagy túl messze, megadom az elérhetőségét.Szerintem ő nem szokta szétvágni őket.
Ja...de ez pont nincs festve gyárilag se
Néhány motoré festve van, feketére
Csak arra lennék kíváncsi, hogyan számolod ki, hogy mennyi ideig, és hány fokra kell lehűtened, és hogy anyukád mit szól majd, amikor a mélyhűtőláda felé közelítesz...
Festeni