Beruháztam egy 93-as KTM EGS/EXC 250-re Kérdés: a power-szelep teljes kiszerelése a helyén lehetséges. Mert ahogy nézem a váz eléggé útban van a művelethez. Vagy csak én bénázok?
Az enyémben kb 80-100 ü lehet, de még bontatlan a blokk. A vezérműláncot kell már cserélnem, de megvan az új.
A blokkja kb. 200-250 órát bír ki dugó,gyűrű cseréig.
Sziasztok érdeklödnék nemrég vettem egy 2002es Ktm 520 exc-t és a szervizigényeségéről érdeklödnék?Mert egy két emberkétől azt halottam hogyha rendszeresen karban van tartva akkor elég sokat kibirnak!Válaszaitokat elöre is köszönöm...
Beruháztam egy 93-as KTM EGS/EXC 250-re Kérdés: a power-szelep teljes kiszerelése a helyén lehetséges. Mert ahogy nézem a váz eléggé útban van a művelethez. Vagy csak én bénázok?
giraffe te nem tudsz yamaha wr 450 hez acél szelepeket és a hozzá tartozó rugókat beszerezni ?
mi van a ha a titán szelep rugóit nem cserélem csak beleteszem a vas szelepet és fertig
A blokkja kb. 200-250 órát bír ki dugó,gyűrű cseréig.
Szerintetek mennyi km-t megy el egy KTM lc4-640 es mig nem kell hozzá nyúlni a blokkhoz?