Na, a frankó: 3 féle olajat lehet tenni a 2T váltójába. 1. 4T motorolaj, 2. 2T váltóolaj, 3. Automataváltó olaj
Azért ezeket, mert ezekben szinte semmi adalék nincs (lebegtető adalék, öregedésgátló adalék), de főleg súrlódáscsökkentő adalék nincs! A legjobb a kuplung szempontjából az ATF, de annak a leggyengébbek a kenési tulajdonságai a három közül. Ha versenyzel, vagy sűrűn cserélsz, akkor tegyél ATF-et.
Sziasztok!
KERESEK KTM LC4 640 (2002)es motor kipuffogójában lévő elődob helyére egy sima átmenős csövet ("Z vagy S" cső)!
Továbbá:Tuning(nyitott,alumínium) légszűrőházfedelet,mint ami a képen is látszik.Ez utóbbit magam is tudnék készíteni,ha esetleg valakinek van ilyen a motorján,és lenne pár szabad perce hogy megmérné mekkora lukat kell rá vágni és behálózni(a négy oldalhosszúsága érdekelne) azt nagyon megköszönném!
Nem sürgős a dolog,ősz-tél folyamán szeretném megcsinálni!
Köszi a segítséget!
Sziasztok.Ezzel az olajkérdéssel mit összetudtok szenvedni A 2T váltóolajtol semlessz baja(az ATF töl nemtudom sose használtam)De ha bejut a hengerbe azt ugyis észre venni(nehezen indul,füstöl nagyon,felpörög,máslesz a szaga)
Hali!
Van egy fekete sm első sárhányóm amit szeretnék értékesíteni olcsó áron ha valakit érdekel írjon és küldök neki képet róla az árát meg megbeszéljük.
30-40 között a különbség az motorolajnál és sztem itt is,h a 40nek magasabb hőmérsékleten kiváló a kenési tulajdonsága de neked mind1 melyiket teszed bele mind a 2 jó !döntsd el ezek után már el tod.
GD am ezt javasolta neked amit a szerelő adott sztem sztem
Azért ezeket, mert ezekben szinte semmi adalék nincs (lebegtető adalék, öregedésgátló adalék), de főleg súrlódáscsökkentő adalék nincs! A legjobb a kuplung szempontjából az ATF, de annak a leggyengébbek a kenési tulajdonságai a három közül. Ha versenyzel, vagy sűrűn cserélsz, akkor tegyél ATF-et.