Nem hiszem hogy szervízigényesebb lenne az 525EXC(hobbi szinten).Egyedűl számold ki hogy 100üzemóra alatt te kb 60ezerrel több benzint pöfögsz el és 3szor kell kb cserélni dugót amíg az 525-ben csereérett lesz!Szervízigényesebb akkor lesz ha leharcolt szart veszel és egyből cserélhetsz ki mindent vagy versenyzel vele!De hobbi szinten hidd el hogy nem drágább az 525EXC fenntartása!Dani te mindíg megmondod a frankót De ezt kicsit gondold át!
Ha van új hajtókarod, akkor kb. 5ezer Ft-ért komolyabb gépműhelyben kicserélik neked.
Hajtókar meg amennyiért tudsz szerezni...én anno megvettem a gyárit mert sürgős volt a dolog...
Én hosszabb távok esetén sem látom olyan marha nagy előnyét a 4T-nek...amennyivel kényelmesebb (és olcsóbb) a kisebb fogyasztás (nagyobb hatótáv) miatt, pont annyival drágábbra jön ki az üzemórája...
Hallod nekem hiába osztod az észt én tudom hogy melyik motor hova jobb Én személyszerint hosszabb távok egésznapos erdőzések néha szopatósabb részek,nyáron meg kicsi supermoto ezért 525EXC De ha moslék mód rá állnék az endurózásra és csak a szopatós részeken mászkálnék akkor persze hogy 300EXC mondjuk inkább 200 V 250 EXC de lásd be hogy mindkét motornak megvan a maga helye!Zoozee-ék pl igen eredményesen használják az 525-öket szóval pofaberolole
feszítettünk ma kicsit a láncon, és mondta haver, hogy hamarosan cserés lesz. hol tudok árakat nézni neten? 520-as lánc van rajta, valami jó, de olcsóbb kellene.
Hajtókar meg amennyiért tudsz szerezni...én anno megvettem a gyárit mert sürgős volt a dolog...
csak azért kérdezem hogy mi menyi hol ha aztmondom valakinek nesze itt a főtengely csináld meg
1.299.000