Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja ha mellette állsz és nem nagyon van mit nézni mert gyorsan megy el melletted a kormányzár elárulja mi a zsír.....


tudom van egy két exc six days különkiadás amibe nincs kormányzár ....
hello
Jaaa, te voltál az? HA ezt tudom...
szewasztok szerintem ez sx lehet...
Jah és szép a géped
Kösz a segítséget. Giraffe, neked a múltkori affér után külön, nem gondoltam, hogy segíteni fogsz.
mondani sok mindent lehet...... de amit giraffe írt kipróbálod és meglátod milyen is a váltó stb.....

Én (személyes véleményem!)minek vennék 1 drágább exc-t mikor sx olcsóbb és szedek le cuccokat róla ,h crossozak....még ha crossozni is akarok. Akkor is rajta hagyom ezt a pár cuccot
okés,köszi szépen,egy 10est engedek az a max...
A futómű szerintem nem EXC, de majd meglátod...
szép az az áttétel.....szerencse nem sx-et vettem annak idején kis kuka fejjel
Azért gondoltam, hogy érdemes megnéznem, ha ez alapjában véve egy EXC lámpátlanítva, akkumulátortalanítva, önindítótlanítva. A gazdája így mondta.
A képeket elnézve, szerintem ez egy SX, amibe csináltak egy 6-os váltót (feltéve, ha 6 sebességes). Ettől persze nem lesz EXC, mert a főtengely miatt a nyomaték hiányozni fog belőle, és endurózáskor kis sebességnél sokkal könnyebb lefullasztani...csináltam egy környékbeli srácnak ilyet, és a végén már 13-52-es áttétellel akart menni, hogy ne fullassza le a vasat...
hát passz azért szinte új gépnél elég ritka....kerékcsapágy mikor kiment nekem akkor szitált a hátulja nekem(darabokban vettem ki)
Az SX-et az EXC-től a futómű, a vázgeometria, és a blokk különbözteti meg. Nem az a lényeg, hogy van-e önindító, vagy világítás, illetve hogy hány sebességes. Az SX egy rövidebb löketű, pörgősebb, erősebb blokk, 4 sebességgel, míg az EXC nagyobb löketű, nagyobb nyomatékkal bíró szerkezet, 6 sebességgel, más futóművel...
körbekérdezek hátha kell vkinek a környéken...
Hát eddig csak csalódás volt... Az a helyzet, hogy belekóstoltam a terepbe de csak földúton vagy két órát, szóval nulla a tudásom. Egy supermotóm van, azzal amatőr szinten tudok menni, de amikor tegnapelőtt ráültem egy eladó, szinte új Honda CRF-re, alig tudtam menni vele, olyan volt, mint ami defektes. Szinte egyenesen tartani sem tudtam az úton, nem mertem feljebb kapcsolni kettesből, mert úgy éreztem, elesek vele.
Mitől lehetett ez?
ha exc ből visszacsináltak akkor kiderül holnap,h 6 gangos tuti nem vettek ki belőle 2 sebességet(valószínű).....így képről nem veszek észre semmit de giraffe megmondja sztem....
425,nekem 420 volt...

móváron mezőgazdasági mérnöki,van egy tehenészetünk,aztán ott kell alkotnom valamit,azért nem akarok 1évig otthon maradni...hátha jövöre felvesznek..

ha valakit érdekel esetleg a gép,nyugodtan terjeszd lécc:)
amugy 650be vettem,meg kb 200ment rá...szal nem egy jó biznisz volt,de 450eseket lazán veri(Raptor,yz-t)
képről szép a gép az tuti majd meglátod holnap élőben....olvasgattam sm topikba néztél illetve találkoztál már fura gépekkel/emberekkel
EXC-ből van visszacsinálva SX-re a tulajdonos elmondása szerint, nincs önindítója, lámpái, akkumulátora. De a fekete tank és fekete felni talán nem illik ehhez az évjárathoz/típushoz, ezért kérdem, hogy nektek mi tűnik fel a képekről.
Mert azok alapján szép a motor.
sztem ez SX.Megnézed hány sebességes és akkor elvileg tudni fogod mi ez(bár lehet sx is 6 seb-es).....Meg meg kell kérdezni a tulajt ,hogy mit gondol sx-exc-n.....

Jó tom lehet hülyeség de az árából én sx-re gondolnék, nem tudtam semmifelé okosságot hozzátenni bocsi képről nem megy meg leírás sincs
És ez mitől SX-EXC?
Sziasztok! Mi a véleményetek erről a motorról EXC-SX? Holnap meg szeretném nézni, de ilyen öszvér motorral még nem volt dolgom.
mennyi is volt az állatorvosira a pont idén Móváron suli vagy meló?
Miért jobb a 2T motorokba a karbon szálas membrán?