Sziasztok!
KTM GXR 50 (1991) ELADÓ BONTVA , MÉG MINDEN ALKATRÉSZ VAN!
Henger Fúrva lett,Hozzá új dugó , főtengely felújítva , stbstb.
Tárcsa elől szinte még új.Bővebb info telefonon vagy msn en vagy akár itt is kérdezhettek!Tel:06 70 263 45 42
MSN:simsoncsabi@hotmail.hu
Ezek eredetileg a Sting 125 (kicsi Duke DT-blokkal) kerekei, ilyenek voltak a Junior SM kupás SX-ekben, sokkal keskenyebbek a felnik (asszem 2,5 az első 3,5 a hátsó) mint a rendes SM kerekekben, szóval ez neked nem lesz jó.
Telefon kézbefog, legközelebbi (vagy amelyik szimpatikus) KTM kereskedés száma feltárcsáz, megkérdezés. Egyébként a komplett kerékcspágy felújító szett (csapágyak, szimmeringek, távtartók) emlékeim szerint egetverő 6-7e Ft körül mozognak, de ha ezt sokallod, akkor megnézed hogy milyen számú csapágy meg milyen méretű szimmering kell, elsétálsz egy csapágyboltba és megveszed ott (maximum nem lesz olcsóbb mint a gyári )...
Ezt már megcsináltam,ez az első dolog,de leginkább árra lennék kíváncsi,mert olyan nem igazán van,a motornak enyhén lóg kottyan a hátulja,akkor mit kéne vennem hozzá?Elég csak maga a lengővilla felújító szett?
KTM GXR 50 (1991) ELADÓ BONTVA , MÉG MINDEN ALKATRÉSZ VAN!
Henger Fúrva lett,Hozzá új dugó , főtengely felújítva , stbstb.
Tárcsa elől szinte még új.Bővebb info telefonon vagy msn en vagy akár itt is kérdezhettek!Tel:06 70 263 45 42
MSN:simsoncsabi@hotmail.hu