Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát ez már elég kopott
Nem új itt egy kép ha gondolod
Új a gumi? Engem érdekelne...
Szeva,vegyél fel MSN-en mindent elmondok,vagy esetleg mail cím?:)
Metzeler Motocross gumi 110/100-18 as eladó vagy elcserélhető egy vágott slickre
Szia! Megkérdezhetem honnan vetted a járgányt? Nagyon ismerős
Megnéztem neked a csapágyakat, az első 6904, a hátsó 6005 az ára 2400.-/db mindegyiknek(gyári árak). SKF lehet olcsóbb, de nem biztos. Ha kell valami szólj, mindent be tudok hozzá szerezni.
Szeva,nincs benn,kerékcsapágyról annyi szól a hogy milyen időközönként kell ellenőrizni, http://moto.tt.free.fr/explore... ez fasza oldal,most találtam hátha valakinek hasznára lesz
Utobbi,jobb ötlet,de 50km-et megspórolok ha tudom a méreteket,érted?:)
Vedd ki a csapágyat meg a szimeringet vidd el magaddal. De elvileg benne van a Service Manual-ban is Ha nincs ilyened: Google: KTM EXC 250 Service Manual.
Már lengővilla nem kell mert teljesen jó,kb 99%-os:D,kerékcsapágyam kuka,hátul,SKF-be be szerzem,csak jó lenne tudni a méreteket,a szimeringekét stb.Mert nagyon sok felesleges utat megspórolnék!
Az is pénzbe kerül! Ha nézed, akkor drágább...
Persze tudom én is hogy a szerelőnek ez csak haszon mivel el lehet vele azért pöcsölni ami csak neki kedvez!Egyszer kell csak meglesnem hogy is megy ez a folyamat azt utána én is megtudom csinálni gond nélkűl!
Én nem azt mondtam, hogy le kell húzni téged. Én azt mondtam, hogy ha szerelő szerel neked, az nyilván pénzért teszi. Egyszerű megcsinálni, csak a tankot, meg a hűtőt kiszeded, felső holtpont, és a megfelelő hézagmérő kell hozzá.
Na igen de ne belőlem Amúgy nem tűnik egy nehéz melónak.Szelepfedél leszed hidegen felsőholtpont megkeres az 0,12-es hézagmérővel beállít Valahogy így magyarázták el nekem.Haver szerelgeti az utcai motorokat bőségesen szóval egy ilyen munkával csak elboldogul
Háááát, valamiből nekünk is élni kell...
Nem viccelek Kajak nem merek hozzányúlni De lehet leviszem haverhoz azt ketten valahogy csak beállítjuk
De igen, ott dolgozott. Szelephézag? Ne viccelj már...
Ok rendben Most egyenlőre nincs semmi gond a motorral de jó ha körülnézek még most szerelők közt!Majd most ősszel szeretnék egy szelephézagot állítani de nemtudom azért érdemes e bevinni a gépet Aki adta az olajat nekem az nem a KTM Zsembery-ben dolgozott régen?
Vállalnak! És én is vállalom, ha kell, de neked az jobban útbaesik. Hívd őket telefonon, vagy menj be személyesen. Mond, hogy én küldtelek...
majd valahogy megoldom,végre megy van és teljesen jó állapotba van,itt ott karcos,de nem lóg rajt semmi,a múltkor benéztem szépen,na jó hátsó kerék minimálisan csapágy gyanús:)de az enyém:)és ami a lényeg hogy KTM
Szegény rezó kapott egy párat. .Nem tudom hogy ekkora horpadásokat meg tudnak e csinálni de van ahol csinálnak olyat hogy belenyomnak valahány bár levegőt és elkezdik melegíteni szépen kihorpad . Szebb lesz max. lesz rajta egy kis elszíneződés a nagy hőtől.
Ready To Race ,megvan a KTM végre Minden fasza rajt,csak a rezó-val kéne majd kezdenem vmit
Üdv Giraffe!
Köszi az olajat!Néztem hogy szerelnek ott motorokat is!Vállalnak ott motorszerelést is így magánszemélynek?
Na akkor ezért lett nekem az ATF-fel finomabb a kuplung meg a váltó...