Szia!
Úgy lehet benne 3000 km, hogy két éve áll, mert egy eséstől elment a kedve a motorozástól az előző gazdájának. Én meg quados vagyok és nem is tudtam motorozni sose.
1.350.000 minden extrával.Zselés kormány magasito,Albert dob,plusz gyári,teloharisnya elöl hátul,kézvédö,hasvédö,hütövédö,hütöventillá
tor,eloxált narancs szinü fedelek midenhol,stb.meg persze minden plusz dolog,amit gyárilag adnak hozzá.Semmi nem log,nem kotyog rajta!
Sziasztok. Mitől van az hogy a szivatót hiába felhúzom a karbin működik(felpörög a motor) meg érezni hogy kattan de nem akad meg, nem marad fent. Nem olyan nagy probléma de azért néha kellemetlen.
Berget ugyan még nem volt alkalmam próbálni, de az elmondások alapján az új modell nagyon jól sikerült, az EXC-R-ekkel viszont van gond nem kevés, úgyhogy - annak ellenére hogy kicsit sem vagyok injektor-fan - én az FE570-et választanám...(de méginkább egy EXC300-at )
Sziasztok! Én a tanácsotokat szeretném kérni abban h szerintetek melyik motort érdemesebb választani és miért. Egy Ktm 530exc-r 2008-2009 v inkább egy husaberg fe570 2009-es modellt. Írjátok meg légyszi véleményeteket evvel is könnyebbé téve a motorválasztást. Köszi a segítségeteket!
Akkor nem vesztettem túl sokat...a 65-ből kaptam kedvezményt, a ProX-ra meg még lett volna postaköltség is, szóval kb. 2e Ft-tal vettem drágábban a gyárit...
A 2T-ben nincs főtengely netán csapágy?Mindegy nem akarok már többet vitatkozni bár megtehetném hogy mindkettő legyen Neked csak azt szeretném elmagyarázni hogy ne gondold hogy egy négyütemet annyira drágábban lehet fenntartani mint ahogy te azt gondolod Amúgy is mit vitatkozom veled nem is volt még 4T EXC-d Mondjuk szerintem ezzel a hozzá állással nem is lesz
A fogyasztás az tényleg kb. ennyivel több.
De a 4T-ben nem csak (és főleg nem először) a dugót kell cserélni! Vezérműtengely-csapágy (netán maga a tengely is), himbagörgők, kiegyensúlyozó-tengely, vezérműlánc, főtengely-csapágy...nézd meg a kezelésijét, ezeket elméletileg jóval előbb ki kell cserélned mint a dugót...számold ki hogy ezek mennyibe kerülnek a 2T egy szem dugójához képest...az olaj/szűrőcseréket nem is mondom, mert olaj ugye a 2T-be is kell (az sztem kb. ugyanakkora költség mindkettőnél)...
Mennyit kérsz a dobért!
Úgy lehet benne 3000 km, hogy két éve áll, mert egy eséstől elment a kedve a motorozástól az előző gazdájának. Én meg quados vagyok és nem is tudtam motorozni sose.
tor,eloxált narancs szinü fedelek midenhol,stb.meg persze minden plusz dolog,amit gyárilag adnak hozzá.Semmi nem log,nem kotyog rajta!
Tényleg nem szándékozom 4T terepmotort venni, nekem még 2T-re is szűkösen telik, nemhogy arra...
De a 4T-ben nem csak (és főleg nem először) a dugót kell cserélni! Vezérműtengely-csapágy (netán maga a tengely is), himbagörgők, kiegyensúlyozó-tengely, vezérműlánc, főtengely-csapágy...nézd meg a kezelésijét, ezeket elméletileg jóval előbb ki kell cserélned mint a dugót...számold ki hogy ezek mennyibe kerülnek a 2T egy szem dugójához képest...az olaj/szűrőcseréket nem is mondom, mert olaj ugye a 2T-be is kell (az sztem kb. ugyanakkora költség mindkettőnél)...