Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hali! neked mennyit ér?
nálunk? mármint hogy vecsésen? nem ismerek senkit akinek kx-e van.... de azért beszélhetünk róla
nálatok van eladó KX 250es erről szeretnék veled beszélni
Szia!
Mennyit kérsz a dobért!
Szia!
Úgy lehet benne 3000 km, hogy két éve áll, mert egy eséstől elment a kedve a motorozástól az előző gazdájának. Én meg quados vagyok és nem is tudtam motorozni sose.
Voque jelentkezz!
Szia! Nálam ugyan ez, működik faszán, de fognom kell, mert ha elengedem , visszaugrik, és azért indításnál, nem olyan könnyű fogni is meg rúgni
Sziasztok!Nincs valakinek elfekvőbe 125sx-hez (2006) kipufogó dobja vagy csak a vége az a kúpos rész?Ha valakit esetleg érdekel a motor, eladó!
1.350.000 minden extrával.Zselés kormány magasito,Albert dob,plusz gyári,teloharisnya elöl hátul,kézvédö,hasvédö,hütövédö,hütöventillá
tor,eloxált narancs szinü fedelek midenhol,stb.meg persze minden plusz dolog,amit gyárilag adnak hozzá.Semmi nem log,nem kotyog rajta!
Eladó! KTM SMR 450. 2007-es, bontatlan 45 üzemórás motor, hobbi célra használt, önindítós, plussz extrákkal eladó. A gyári kipufogó jár hozzá. Az Akrapovic titán rendszer plusz 120 ezer forint. Fiatal, jó állapotú KTM enduro beszámítása lehetséges. 06-70-3144-124. Zoli
Hali.Mi a baj a 300assal?
Hogy lehet 4 év alatt kemény 3000 km-t egy motorba tenni? én 1 év alatt tettem annyit, és az is kevés volt. Amúgy menniy a moci ára?
Mondasz egy árat is a szépséges 525 KTM hez?
Sziasztok. Mitől van az hogy a szivatót hiába felhúzom a karbin működik(felpörög a motor) meg érezni hogy kattan de nem akad meg, nem marad fent. Nem olyan nagy probléma de azért néha kellemetlen.
Berget ugyan még nem volt alkalmam próbálni, de az elmondások alapján az új modell nagyon jól sikerült, az EXC-R-ekkel viszont van gond nem kevés, úgyhogy - annak ellenére hogy kicsit sem vagyok injektor-fan - én az FE570-et választanám...(de méginkább egy EXC300-at )
Sziasztok! Én a tanácsotokat szeretném kérni abban h szerintetek melyik motort érdemesebb választani és miért. Egy Ktm 530exc-r 2008-2009 v inkább egy husaberg fe570 2009-es modellt. Írjátok meg légyszi véleményeteket evvel is könnyebbé téve a motorválasztást. Köszi a segítségeteket!
Akkor annak viszont szépen felment az ára
most 85 a gyári vagyis nekem ezeket az árakat mondták és két nap alatt itt van
Akkor nem vesztettem túl sokat...a 65-ből kaptam kedvezményt, a ProX-ra meg még lett volna postaköltség is, szóval kb. 2e Ft-tal vettem drágábban a gyárit...
PROX 55 ezer
Felsoroltam 6 alkatrészt, ebből 1 olyan ami 2T-ben is van...

Tényleg nem szándékozom 4T terepmotort venni, nekem még 2T-re is szűkösen telik, nemhogy arra...
A 2T-ben nincs főtengely netán csapágy?Mindegy nem akarok már többet vitatkozni bár megtehetném hogy mindkettő legyen Neked csak azt szeretném elmagyarázni hogy ne gondold hogy egy négyütemet annyira drágábban lehet fenntartani mint ahogy te azt gondolod Amúgy is mit vitatkozom veled nem is volt még 4T EXC-d Mondjuk szerintem ezzel a hozzá állással nem is lesz
65 volt 2 évvel ezelőtt
A fogyasztás az tényleg kb. ennyivel több.
De a 4T-ben nem csak (és főleg nem először) a dugót kell cserélni! Vezérműtengely-csapágy (netán maga a tengely is), himbagörgők, kiegyensúlyozó-tengely, vezérműlánc, főtengely-csapágy...nézd meg a kezelésijét, ezeket elméletileg jóval előbb ki kell cserélned mint a dugót...számold ki hogy ezek mennyibe kerülnek a 2T egy szem dugójához képest...az olaj/szűrőcseréket nem is mondom, mert olaj ugye a 2T-be is kell (az sztem kb. ugyanakkora költség mindkettőnél)...