Nekem sem indul be gázzal a motor
Ezzel szívtam is egy jódarabig, persze ki is röhögtek rendesen. megroppant a gázbovden és 2 centire nyitva volt a karbi mindig ( kb félig ) onnan indult a gáz útja. rúgdostam nagyon nagyon sokat. kb 2x megőrültem közben darabokraszedtem kitisztítottam mindent állítgattam szétszedtem összeraktam. végső elkeseredésre megpróbáltuk kocsival behúzni. mire elérte a fordulatot beindult én meg félgázon ( meg még egy kicsi) 2esben beledurrantam a kocsiba hátulról felpattantam itt ott vérző alkatrészeimmel gyorsan hazatoltam bebasztam a sufniba mondom le van szarva nem bírtam soká pár óra mulva megnyugodva kimentem , na mondom gondoljuk át, egy tükörrel benéztem a légszűrőházon keresztül látom nyitva mondom o-ó megcsináltam a bowdent, első rúgásra gáz nélkül kb fél szivatóval indult be és azóta is így működik ( leszámítva hogy hajtókaros lett ) melegen meg nem kell neki semmi . csak egy lórúgás ha jól tudom akkor így működik helyesen, javítsatok ki ha tévedek
persze ez nem 625 meg nem is escé.. de azért bele vau vau
Ja igen, az hozzátartozott volna még a mondatomhoz hogy "amennyiben jól van beállítva"
Amúgy ha szivatóval se akar beindulni akkor sztem az lesz szar...
Igen, ezt mondta már más is. Azt mondja haver állítani kéne a karbin, ugyanis hidegen még szívatóval sem áll be alapjáratra, egyszerűen lefullad. Játszani kell a gázzal míg melegszik, aztán már nincs gond.
Nekem is az előző gazdája magyarázta el. Hidegen szívató kihúz, két-három teljes gázt adsz, aztán rárúgsz, tartva a gázkart kb negyed fordulatnál. Általában második, harmadikra elkapja, aztán hagy melegedjen. Kb egy perc után szoktam visszatolni a szívatót, akkor kell még neki vagy fél-egy perc hogy beálljon rendesen az alapjárat és hajrá.
Melegen meg csak simán gáz nélkül rárúgsz és indul. Legalábbis az enyém.
Felszereltség? Hát nekem van rajta egy mérőegység, mutat az minden szart, még olyat is, ami nem kell.
Totál km, kétféle napi km számláló, üzemóra számláló, köridő mérő (sima stopperóra, neked kell indítani és megállítani), max sebesség mérő, időt jelző óra, meg mit tudom én még mi..
Üzemanyag szintet és vízhőmérsékletet nem jelez vissza, szóval arra oda kell figyelni. A hűtőn nincs ventillátor, azzal sem árt, ha nem sokat tötymörögsz a dugóban, bár azt hiszem lehet rá utólag szerelni és akkor ez a gond megszűnik. Egyébként engem teljesen a szoci motorokra emlékeztet, benzincsap (gsxr-en nem kellett rá figyelni), szívató (gsxr-en nem volt rá szükség), berúgókar (a vártnál könnyebben be lehet rúgni, függetlenül attól, hogy egy hengeres és 625-ös a blokk), szóval vissza a gyökerekhez. De ha már rajta ülsz semmi nem számít. :)
A fék elől brutális, nem véletlenül csak kétujjas a fékkar, ha reflexből belenyúlsz könnyen meglephet. Az üléspozíciója kényelmes, szerintem simán el lehet vele motorozni több száz km-t is különösebb fáradtság nélkül.
Enyémen ugyan van hátsó lábtartó, de érdekes módon a forgalmi szerint csak 1 személyes, gondolom valamelyik műszakin vagy átírásnál benézték egyszer, s azóta így van. Mondjuk nekem nem is érdekes, nem szoktam utast vinni.
Fura volt még a gixer után, hogy könnyű az eleje és könnyen beráz, pláne ha kemény az első csillapítás.
Most jöttem meg a Mátrából, ma voltam vele először, s volt egy-két nagyívű kanyar ahol kicsit félelmetes is volt, hogy fordulok lapon és ráz kicsit alattam, de nem tűnt vészesnek. Remélem nem valami futómű gond miatt volt, de az okosabbak majd úgyis megírják. :)
Szóval bátran merem ajánlani, én nagyon megszerettem a kicsikét. Ha gondos gazdája vagy és minden szervizt időben megcsinálsz, nem hiszem, hogy nagy problémáid lennének vele. Legalábbis én ebben bízom az enyémmel kapcsolatban.
nem sokat szoktam menni tartalékon, általában ha tartalék közelében van már a benya, akkor veszek 10 litert, bekeverem és egyből azt bele is tudom vágni, talán ha marad 2 liter a kannában, szóval nem tudom, de nyeli a benzint a tank :)
nem figyeltem még, legközelebb megnézem, és beírom ide, ok ?
Hamarosan úgy is kell tankolnom, mert még 4-5 liter, aztán mehet tartalékra, ma úgy is megyünk városba csapatni 1et haverokkal
ha meg lehet tanulni a rugás technikáját (hogy azért ne fél ora legyen mire életet lehelek a vasba) akkor ennyit áldoznék a kényelem oltárán a -20-30 kg miatt
utast szoktál vinni? mennyire kényelmes ugy használni?
továbbá érdeklne a felszereltsége, müszerezettség és hasonlok, na meg hogy hosszabb (több 100 km-es) turához ajánlanád-e (terepen és közuton is, bár most föként az utcai turázás jön be)
A 640esen lehet állítani,hogy mekkorát forduljon a kormány(van a váznyak alján két ütköző csavar,azt ki be lehet tekerni...)
Az enyém se fordul olyan kurvanagyot,de simán megfordulok vele egy ívben egy egysávos úton(ahol 1 darab autón kívül semmi nem fér el,szélességre...)
szóval szerintem nincs vele gond...
Ezzel szívtam is egy jódarabig, persze ki is röhögtek rendesen. megroppant a gázbovden és 2 centire nyitva volt a karbi mindig ( kb félig ) onnan indult a gáz útja. rúgdostam nagyon nagyon sokat. kb 2x megőrültem közben darabokraszedtem kitisztítottam mindent állítgattam szétszedtem összeraktam. végső elkeseredésre megpróbáltuk kocsival behúzni. mire elérte a fordulatot beindult én meg félgázon ( meg még egy kicsi) 2esben beledurrantam a kocsiba hátulról felpattantam itt ott vérző alkatrészeimmel gyorsan hazatoltam bebasztam a sufniba mondom le van szarva nem bírtam soká pár óra mulva megnyugodva kimentem , na mondom gondoljuk át, egy tükörrel benéztem a légszűrőházon keresztül látom nyitva mondom o-ó megcsináltam a bowdent, első rúgásra gáz nélkül kb fél szivatóval indult be és azóta is így működik ( leszámítva hogy hajtókaros lett ) melegen meg nem kell neki semmi . csak egy lórúgás ha jól tudom akkor így működik helyesen, javítsatok ki ha tévedek
persze ez nem 625 meg nem is escé.. de azért bele vau vau
Amúgy ha szivatóval se akar beindulni akkor sztem az lesz szar...
Melegen meg csak simán gáz nélkül rárúgsz és indul. Legalábbis az enyém.
Felszereltség? Hát nekem van rajta egy mérőegység, mutat az minden szart, még olyat is, ami nem kell.
Totál km, kétféle napi km számláló, üzemóra számláló, köridő mérő (sima stopperóra, neked kell indítani és megállítani), max sebesség mérő, időt jelző óra, meg mit tudom én még mi..
Üzemanyag szintet és vízhőmérsékletet nem jelez vissza, szóval arra oda kell figyelni. A hűtőn nincs ventillátor, azzal sem árt, ha nem sokat tötymörögsz a dugóban, bár azt hiszem lehet rá utólag szerelni és akkor ez a gond megszűnik. Egyébként engem teljesen a szoci motorokra emlékeztet, benzincsap (gsxr-en nem kellett rá figyelni), szívató (gsxr-en nem volt rá szükség), berúgókar (a vártnál könnyebben be lehet rúgni, függetlenül attól, hogy egy hengeres és 625-ös a blokk), szóval vissza a gyökerekhez. De ha már rajta ülsz semmi nem számít. :)
A fék elől brutális, nem véletlenül csak kétujjas a fékkar, ha reflexből belenyúlsz könnyen meglephet. Az üléspozíciója kényelmes, szerintem simán el lehet vele motorozni több száz km-t is különösebb fáradtság nélkül.
Enyémen ugyan van hátsó lábtartó, de érdekes módon a forgalmi szerint csak 1 személyes, gondolom valamelyik műszakin vagy átírásnál benézték egyszer, s azóta így van. Mondjuk nekem nem is érdekes, nem szoktam utast vinni.
Fura volt még a gixer után, hogy könnyű az eleje és könnyen beráz, pláne ha kemény az első csillapítás.
Most jöttem meg a Mátrából, ma voltam vele először, s volt egy-két nagyívű kanyar ahol kicsit félelmetes is volt, hogy fordulok lapon és ráz kicsit alattam, de nem tűnt vészesnek. Remélem nem valami futómű gond miatt volt, de az okosabbak majd úgyis megírják. :)
Szóval bátran merem ajánlani, én nagyon megszerettem a kicsikét. Ha gondos gazdája vagy és minden szervizt időben megcsinálsz, nem hiszem, hogy nagy problémáid lennének vele. Legalábbis én ebben bízom az enyémmel kapcsolatban.
Úgy látom néhányan motorvétel előtt állnak, hát itt egy valóban megkímélt ráadásul ritka darab:
KTM 660 SMC
Címem az adatlapon. Mondjuk szökőévbe 1x ha szoktam használni ilyesmit...
Amúgy ha nagyon túrázni akarsz, az eladó MXC tankom (12 l) a tiédre még jó kéne legyen...
Hamarosan úgy is kell tankolnom, mert még 4-5 liter, aztán mehet tartalékra, ma úgy is megyünk városba csapatni 1et haverokkal
dtvel milesz?
utast szoktál vinni? mennyire kényelmes ugy használni?
továbbá érdeklne a felszereltsége, müszerezettség és hasonlok, na meg hogy hosszabb (több 100 km-es) turához ajánlanád-e (terepen és közuton is, bár most föként az utcai turázás jön be)
Az enyém se fordul olyan kurvanagyot,de simán megfordulok vele egy ívben egy egysávos úton(ahol 1 darab autón kívül semmi nem fér el,szélességre...)
szóval szerintem nincs vele gond...
Tudtommal az EXC-k 9,5 literes tankkal készülnek, az MXC (újabban XC-W-ken) pedig 11 v. 12 l-es tartály van...