Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali és mennyiért adod?
Olyan nincs, hogy elengedi a nyomást, és se nem folyik, se nem levegős...
Helo. Lenne egy kérdésem mindenkihez, aki tudja mi a baja a motoromnak, légyszi válaszoljon. A 2001 es SX 125 ös motoromon a hátsófék lenyomása után 1-2 másodperccel felpuhul a fék, leesik a fékkar. ezt mostanában minden fékezésnél eljátssza velem, de már nem is fog. a fékolaj nem folyik el, a rendszer sem levegős. egyszerűen valahol elengedi a nyomást a fékmunkahenger. Ha tudjátok hogy lehet az ilyesmit orvosolni, légyszi írjatok.
köszi: Attila
Az új szerelmem!
Csak el ne dőljön...
Értem de mégis, a személyes véleményt kérem, jobb -e egyáltalán az újabb? Elsősorban tartósságra, szervízre értem. El lehet -e érni a réginél is a 65 pacis álomhatárt az 55 helyett kipuffal?
Igen.Gyári Beringer Husaberg nyereghez vettem,amit 320-as tárcsához hirdettek,de nagy hozzá a tárcsa.
Hali,
Miért adod el a tárcsát? Nem jó méretben?
Hali Pred!
nekem is 640esem van és az enyémen is rezonál a lábtartó(ez mindegyiken ilyen...) mondjuk minden más is de az a legzavaróbb...volt...első utam mindjárt 100km egyhuzamban,kicsit zsibbadt a lábam...de mostmár megszoktam és egyáltalán nem zavar.Az enyém Supermoto és én benn hagytam a lábtartóba a kis gumikat.Kíváncsi leszek ha majd veszek egy jobb krosszcsizmát az esetleg csillapítja e a lábam felé érkező rezgéseket...
Amúgy ha csak dobot teszel rá az nem sokat dob a teljesítményen.Az enyémen SXC dob van szép hangja van vele,de mikor elhoztam nem igazán tetszett ahogy megy.Vettem bele nyitottabb légszűrőt meg a karbiba is kicsit belepiszkáltam most kb 5ször úgy megy mint ezelőtt.Amúgy ha már kipuffogó akkor rendszert kell rá venni,de ahhoz is légszűrő plusz karbi állítás és akkor lesz az igazi!
Csáoo nekem van egy motorhibás 620 LC4esem friss műszakival supermoto kerekekkel új gumikkal felújított elsőtelóval, új dugóval. csak éppen hajtókaros. 550ért árultam működőképesen most így 450 ért árulom ha érdekel még valami irj.
viszont az LC4 meg "nehéz" a többihez képest. én is azért veszek SC-t. bár nincs rajta önindító, de legalább csak 118kg. és állítólag ezek fogyasztanak a legkedvezőbben. majd kiderül.. :)
pénteken hozom haza, már alig várom
Ha magamnak kéne motort vegyek, 690-est tuti nem választanék. De ha neked tetszik és bírja a pénztárcád...
azért nézz szét alaposan. sosem lehet tudni mikor botlik az ember egy jó vételbe. én már csak tudom. :)
Sziasztok! Köszönöm szépen a hozzászólásokat, sokat segítettetek!
2-3 éves 10.000km-es 640 lc4 ért az 1,4 misi az sok? Néztem az új 690 est is de az másféltől indul. Melyik a jobb választás? az új 10 pacival többet tud, megéri?
Bizony...SC rulez!
Az én jövendőbelimen gyárilag Keihin karbi és SXC dob van. Ezek szerint az jó választás volt? SC, nem LC4.
Gyárilag is van gumi a lábtartóban, csak normális ember azzal kezdi hogy azt kiveszi belőle (sárban, vizesen rohadtul csúszik ugyanis).
Szerintem Akrapovic önmagában nem sokat ér, kicsivel több pénzből kijön egy SXC dob+FCR karbi kombó ami viszont nem kicsit ütősebb gázreakciót eredményez...
Üdv!
Ktm 640 lc4 supermotot szeretnék venni. Ha valakinek van ilyen úgy 4-5kiló körül az irjon rám, külföldi papíros, itthon vizsgáztatható érdekel leginkább.Ma kipróbáltam egyet,nagyon tetszett csak a baromi nagy rezonancia nem(tudom h ez minden lc4 en ilyen). A lábtartó zavart a legjobban, ez lenne a kérdésem, hogy tudom e valahogy ezt később orvosolni, gumirozott lábtartót teszek rá például a gyári helyett én erre gondoltam, nem tudom javít e rajta vmit. A másik a gyári dob, ha jól tudom sokat dob rajta valami tuning, pl akrapovic, ez mennyire igaz? Ha esetleg van vkinek ilyen eladó a géphez ne tartsa magába:) Köszi a segítséget
Ki kell baszni az első dobot és helyettesíteni egy sima csővel azt' annyi.
hali nekem van egy 320-as zsír új
Husqvarna sm610
krosszmotorok.hu-n érdeklődj!
2000es fekete olasz papíros úgy450e. Brutális hangja van.
Udv mindenkinek.Tudnátok segíteni a vashoz kellene 300as féktárcsa hol tudnék olcson venni?
erre is azért gondoltam(mármint a könyök cserére) mert az enyémen a gyári könyök van,abba pedig van egy elődob és az nem tudom mennyire folytja le(mind teljesítmény,mind hang terén...)
nem a dobot akarnám kicserélni,hanem a könyök részt(most egy SXC 625ös dob figyel rajta,az nekem teljesen megfelel...)
Ilyen mélyrehatólag nem akarnék belenyúlni ahogy írtad ,csak az ebay-on láttam egy ilyen 660 könyököt és írták h ez a fasza tuning...gondoltam megkérdezem az itteniket,hogy mi a véleményük erről
Sztem nem sokat ér csak a dob csere. Vedd ki a kiegyenlítőtengelyt, szereld le a szabadonfutó agyrészét a lendkerékről és hajítsd el a karbit.... Akkor kb. megy úgy mint egy régi 620 SC. Egyébként langyos húgy marad 660 dobbal is.