Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem Yz 250 is sok volt. Nem tom.4 ütemhez húzok inkább. De azért köszi. Ne értsd félre ,, néztem a képeidet jó arcnak tűnsz..
Miért nem nézel egy kétütem EXC-t ha tartasz a motortól?Azoknak kevesebb a hibalehetőség és mondtad hogy E3-ban akarsz indulni akkor egy kétütem pl 300EXC nagyon jó választás lenne főleg a súly miatt!Egyébként egy 2003-as 525 olyan 700-900ezer körül mozog!
Ja én is úgy emlékszem hogy egyforma a szűrő!De szerintem a kisebbik felét rakd akkor a kupakba!
Köszi!Nemtudom , ránézésre szép, de a blokkba nem látni ugye... Nem rendszámos , csak adásvételivel lenne , 2003 as, igy mennyit ér? Amúgy Győrben az Almánál van ez. A jobbelső teló folyat, szimeringes, hátsó kerékcsapágy kotyog. Meg a kuplungot elég nehéz benyomni, behúzni vagy mi.... 1 éve ott áll , attól lehet? és még a hangját nem is hallottam. Kicsit tartok a cserétől. Jövőre E3 ban szeretnék menni, csak drz elég nehéz. A drz ben 25 üzemóránként cserélem az olajat, nem lenne durva a 15 sem.
Amúgy ez a gépsárkányom.
érdekes de mindkét fele paszol a kupakba csak az eggyik luk belső átmérője kissebb.
Helló igen a váltó alatti fémházas szűrőről érdeklődtem mert mindenki mást mond,van akinek teljesen egyforma a szűrő két vége.
szóval nem egy nyugtalan motort akartam írni bocsesz
Na mégegy kérdés
Az öthuszönöt EXC röviden tömören...Kurvajó !Erő bőven elég ugyanakkor lehet vele ésszel is menni mert nagyon szépen megy alsó tartományban is szóval egy nyugtalan motor!A DRZ után szerintem álom lesz átülni.Nem azért mert a DRZ szar hanem ez jó!Nekem nagyon teccik a súlyelosztása!Szervíz több mint egy DRZ-é kb 15üzemóra vagy 1000Km!Lényeg hogy jó állapotút kell venni és akkor nincs gond(nefeledjük vannak széthajtott darabok mint minden hasonló gépnél)!Remélem segíthettem
Hello tics!
Remélem a váltókar mögötti mehanikus szűrőről beszélsz mert annak a nagyobb luk megy a zárókupakhoz!Lényeg hogy a zárókupakba pont belepasszoljon!
Szevasztok!olyan kérdésem lenne, jelenleg drz-m van, válatnék exc 525 -re. Milyenek ezek 525 -ök? Amit kinéztem 2003 vagy 4 es, mennyire megbízhatóak?szervizgény stb .. köszi , csááá
Üdv. Érdekelne hogy helyes a durva olajszűrő betétele,a záró kupak felé a kissebb vagy a nagyobb luk nézzen? Tud valaki segiteni? 450 exc ről van szó.
szépen lemos majd nem mész sokat és azt sem gyorsan és nézegeted a helyét.Azért ne menj gyorsan mert a szél meg tud tréfálni!A monitor elől senki nem fogja megmondani neked hogy honnét folyik!
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hozzátok h a motoromból csepeg az olaj... a blokk alja tiszta olaj mindig, egy 20 perces motorozás után egy deci olaj folyik a kartervédőmben. Már kicseréltem a kuplungdekni tömitést, a leeresztő csavar rézalátétjét, és az első lánckerék mögötti szimeringet is, de az O gyürüt nem. Tippek? Köszi előre is.
Végül is rád gondoltam , ( nem álmomban ) , még tavaly a vaterán is fennt volt kettő ( abból a tied az egyik volt ) .

Na majd küldök emilt , eddig legyen nagyon barátibb az ár .
Köszi szépen
Tessék pl itt egy 250EXC négyütem!
http://www.hasznaltauto.hu/3220434_ktm_250_
2005
Megbízható motor nekem is volt ilyen és terepre simán elég
Évekkel ezelőtt kellett az EXC-mben feszszabályzót cserélni, 12e körüli összeg volt a vadiúj gyári.
Heló! Nem tudja valaki, hogy milyen fesszabályzóval lehetne helyettesíteni a képen bekarikázott fesszabályzót (egyeniránító is egyben)? '95-ös LC4 400-ason volt, de tönkrement.
Szia!
Nekem van egy gyári KTM túratankom 620 LC4-re. Ha jól emlékszem 18 literes, de ez nem 100% lehet, hogy több. Ha érdekel keress emilben.
Csokiii! Hát én újabbat szeretnék minimum 2003asat, régebbit nem. Azért szeretnék 4t-t mert az mégis nekem vhogy megbízhatóbb, igaz eddig csak utcán motoroztam, de az apriliám is 2t de nem sok gond van vele csak ugye nem lehet motorfékezni, és ez erdőben nem hátrány? Ha tudsz eladó rendszámos jó kis ktm-et, légyszíves írj, olyan 7-8körül szeretnék max rászánni.
Sziasztok !

Tud valaki nagy tankot ( esetleg üléssel ) 620 LC4-re ( persze nem újat ) .
Egyetértek, endurozni endurot kell venni. És 2T rulez
Szeva Danci!Hát a 250SXF nem egy"igénytelen" motor,csakúgy mint az összes többi 250 négyütem cross.Endurózni se nagyon ajánlom.Rendszámoztatni se lehet már igazán csak ha újonnan veszed!Ha endurózni akarsz,szerintem vegyél EXC-t abból is 250EXCF-et vagy a régebbi blokkos250- 400EXC-t vagy kétütem EXC-t!
Sziasztok! Motorvásárlás előtt állok és kinéztem egy KTM 250 SXF-et. Azt szeretném kérdezni, hogy mennyire szervízigényesek ezek a gépek ha vki endurózni használja csak? Illetve le lehet ezek rendszámoztatni? Láttam egy Rmz-t ami rendszámos és azért kérdezném. Nagyon megköszönném a válaszokat

Link: http://motor.hu/motor_vpage.js...
Hát ez kibaszott jó ! Sok birka....