Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elvileg felrakható!Bubibekának meg egy LC4-est ajánlok(LC4,SMC,SXC)!Több mint 50 paci és két személyel is lehet vele közlekedni!Jah és ha jó dob van rajta akkor állat hangja van!
Sziasztok!
A KTM 660 SMC kipufogórendszere fölrakható egy az egyben a 640-esre?(ha mindkettő egy kipufogódobos).
Igaz az hogy nagyobb az átmérője a 660-asénak és ha rátesszük akkor szépet dob a teljesítményen?
Köszöntem szépen!
Tudom hogy 2003 de ilyen tank kéne de a 2004 esen is ilyen van!
Ha valakinek kéne, 320mm,zsír új
ez 2003-as
Sziasztok! Tudnátok olyan 4T gépet ajánlani aminek van olyan hangja mint 1 450exc nek akrával?(Siófokon volt szerencsém ehgy supermotyó ktm hez és lehidaltam a hangjától azóta tudom h nekem vmi olyan kell) A leglényegesebb szempont azonban h 2 személyes legyen! Ugyanis sajnos ezt a 125 exc-mel nem tudtam megoldani, tulságosan beül, nincs lábtartó, és rohadt kemény hátul az ülés. Leglább 50 pacis motor kellen mivel utcán is használnám! Előre is köszi a véleményeket!
Nekem van egy 2T-re való tankom ami eladó lesz amint tudok szerezni egy az enyémre való feketét. 2001-2002-es SX-eké lenne jó nekem...
Szerintem e-bay.com Magyarországon nem tudom
Legyen szíves valaki segítsen és mondjon olyan oldalt ahonnan lehet venni 2004 es évjáratú tankot exc-re! Vagy bontó számot legyen szíves mondjon ahol lehet kapni tankot!
Úgy látszik nem szorult bele sok ész. Ha kiveszem a gátlót nem "ugrik" szét a váz meg a villa mint a himbás motoroknál?
Ha az előző tulaj olyan okos volt hogy befelé fordítva húzta meg akkor lehet...de sztem egyszerűbb ha kiveszed a gátlót (én így csináltam)...
Köszi király vagy majd vagy ma vagy holnap megcsinálom. A rögzítő imbuszhoz honnan férek hozzá le kell szednem a légszűrőházat?
Az alsó nyíllal jelölt rugóelőfeszítés állítón van egy rögzítőcsavar (imbuszfejű), azt kell fellazítanod, különben nem fogod tudni eltekerni (maximum eltörni)...
A képen a 35-ös számú az állító, a 36-os a rögzítőcsavarja.
Na én nem igazán értek hozzá először is melyik a rögzítő csavar az alsó(gondolom) vagy a fölső . Már próbáltam kemény esztergált műanyaggal meg kalapáccsal de jó rá van húzva. Majd megpróbálok szerezni ilyen körmös kulcsot. Köszi.
A legtutibb az ha rá tudod emelni az elejét az akadályra (mint ennek a filmnek az elején látható), de igazából teljesen megteszi az is ha csak úgy nekimész azt' majd lesz valahogy (én ezt a módszert alkalmazom )...mondjuk arra figyelni kell hogy se túl nagy lendülettel nem jó rázúzni (marha nagyot lehet esni) se túl kicsivel (fennakad az alja és cibálhatod le), szóval próbálkozni kell hogy a Te motorodnak éppen mekkora gázt kell húzni...
Fellazítod a rögzítőcsavart és körmös kulccsal (annak hiányában egy fadarab+gumikalapács is megteszi) lejjebb tekered az előfeszítést.
Utána meghúzod a csavart.
Köszi az infót GD. Néztem az adatlapodat és találtam egy képet. Felénk is van egy ilyen akadály és ki szeretném próbálni. Mi a technika hogy mennyek neki?
Légyszi segítsetek mivel szoktátok állítani a hátso teleszkóp rúgó feszítését mert én nem rég vettem a motort és nagyon ki van tekerve az én súlyomhoz(60-62)kg képest . Előre is köszi.
Bőven elég erősek...volt/van mindkét típus, úgyhogy tudom miről beszélek...
Ha valaki tudja írja már meg hogy hány lóerős a KTM EXC 125 és 250. Vagy valami oldalt, linket ahol megtudom nézni. Köszi.
Neked is!
Szívesen!
Aztán csak óvatosan
megyek is mert zárok
Jó hétvégét
Szia! Igen, és köszi! Megyek is ma