Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Látom megkaptad a hátsó sárvédőt akkor irány motorozni, tökéletes az idő hozzá.
Sziasztok! 1-2 kép a motoromról!
Köszönöm az infót Akkor azt mondod hogy megéri a gép az árát?
nekem is 2002es van,és szintén 750ért vettem...igaz misiről lett lealkudva mondjuk az enyém az a Prestige kivitel(fekete ráfok,sárga-fekete fényezett idomok) én 18.000km-el vettem,most van benn 19.500
kérdezd meg az eladótól,hogy a kuplung alatti csapágy ki lett e cserélve hengergörgősre(ezeknek az a gyengéjük állítólag) mondjuk nem egy nagy összeg kicserélni én 16ért vettem a csapágyat plusz kell hozzá egy speckó szerszám...meg akkor az olajcsere is mindjárt...ősszel fogom kicserélni.
Amúgy így a képek alapján szépnek tűnik!Majd a blokkját hallgasd erősen(ezeknek elég zörgős a blokkjuk,de ha valami nem egészséges benne azt meghallod úgyis...)
LC4-hez 31e km-nél még a legritkább esetben kell csak hozzányúlni (szétegykerekezés a kivétel)!
Gumi szívócsonk nincs átrepedve? Szimeringek, tömítések jók? Karbit kipucoltad rendesen, kifujattad?
mert már felújításhoz megérett?mit takar a felújítás?meg mikor kell csinálni?vagyis hány km enként?mi pénz egy ilyen művelet?
Elhiszem. boccs hogy kételkedtem benned.
közúthoz fingom sincs... meg kell kérdezni mikor volt felújítva....31e-km elég sok....mást nem tok javasolni
2002 es lc4 625 ccm
http://www.hasznaltauto.hu/3065092_ktm_lc4_2002
ő
lenne az
mondtad már neki látod nem hiszi el.....inkább agyal
Szerintem az összes 2T KTM-nek olyat ír a könyv.
De nekem (meg még jópár embernek) teljesen bevált az ATF...
2003-ba 20w40-s kelll szal ebbe is dob belefelé.....
milyen motor?
pl:EXC 450? ezt nem tom típust mondj....
persze hyog átnézem de milyen rejtett "hibák lehetnek"?vagy típushiba esetleg?
mindent..... mit akarsz megnénzi
Sziasztok!

Érdekelne a véleményetek, meg mire érdemes odafigyelni mikor megnézi az ember?Tapasztalatok?

Köszi
2004-es SX 125 váltóba milyen olajat tegyek? (Nem márkára vok kiváncsi hanem a számára)
Tekerjél rá még több alapjáratot de melegen állítsd be
helló
van nekem egy olyan gondom h ktm gs 125 ön nincs alapjárat.
én már kifogytam az közeletekből:s dugó kopás biztos nem lehet mert télen lett benne cserélve és kompresszió is van meg erő is, és könnyen is indul
szerintetek mi baja lehet?
szevasztok 2000 kiadásu lc4 640 re kellene nekem fejidom lámpával eggyütt valaki esetleg nem tud?előre is kösz!
szerinted neki van olyan?
Most hogy mondod...
nem dörzsölte a töködet a kerék?
Tudtam én hogy valami hiányzik...