Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok valaki nem tud szerezni sportkipufogot max 40000 ft -ért KTM EXC 520 ra mert érdekelne (akra stb...)
nem lehet ,h egykerék próbálkozás?
Mintha a mienket kopíroztad volna le !3 hete történt velünk is ue.Nem kapsz bontottat,mi is kerestünk,az új meg drága NE VEGYÉL! ( 25200ft.) Vidd el egy esztergályoshoz pillanatok alatt készít 1 csonkot,egy haverod pedig 8 vagy 10-es köracélból hegeszt rá berúgókart. Küldenék fotót róla de a fiam perecelt a géppel pénteken terepen,és eltört a hátsó sárvédő,így nincs ami fogja a lámpaívet ,a Mama garázsában pihen a vas vidéken.
Ezkkkkőőőőőőő-eeee
Sziasztok!
És ha már exc, akkor azt is írja le valaki legyen szives , hogy mitől csak pár másodperc után esik vissza alapjáratra a fordulat. Remélem nem nagy a baj és csak zsír kell az indexbúrába.
Üdv! 2001-es exc520-ról ki tud tapasztalatot írni?
hy! nem tudjátok hol kapok exc 200 berúgókart bontottat?
Nem, persze, hogy nem...sőt, van olyan, ami nem is futott, vagy csak 1-2 kört...
12-15.000 az ára, kopástól függően...+ postaköltség
hahó egy 165 érdekelne jó árban és postával megoldható
Ezeket mind TE koptattad el ?
Ha valaki esetleg EXC-t keresne és jó áron jó állapotu legyen Pl:
http://www.hasznaltauto.hu/3093378_ktm_exc_2002
Akcióóóóó! Rendet raktam, és találtam 1-2 gumit...115/120/125-ös elsők, 165/170/180-as hátsók. Dunlop, Michelin...

Ha esetleg mást is keresel... www.supermotoshop.hu
ez nagy hiba.....itt volt a sok eső...
Nem, csak nem saraztam már hónapok óta
mi az elvitték a gépet
Szia KTMZolika! Egy új berúgókar 25200 ft.Törzsvásárlóival 20500ft.Ne költs rá ennyit!Mint Viktor is írta max 5 rúgóért esztergál neked egy szaki csonkot,arra hegesztetsz egy kart,rozsdamaró,egy kis festék,ozt annyi! (A ktm-nek ne nyújtsd be újításként,mert nekik az nem üzlet,mível ez a megoldás ÖRÖKÖS !)Majd teszünk fel képet róla.A letámasztóval is így jártunk,az is fémből lett készítve,azóta még az iszapban is pihízhetünk a géppel.Tegnap az elektronikával szívtunk (írányjelző)a gyári vezeték volt híbás,így zárlatos lett a rendszer össze-vissza villogot,de a vill.szerelőnk 2 óra elteltével,meg némi hajhullás után megoldotta ,új vezetéket húzott be a jobb hátúljába,és jónak tünt,de ekkor az ülés csavarja szorította be a vezetéket,amint ráült a fiam ismét zárlatos lett.Leforrasztotta a vezetékeket,szorító kötést alkalmazott(nem csokis foglalatott,mert az szétrázódhat illetve megtörik a vez. egy ídő után)Na innetől jól szuperál a szerkezet!Írta valaki a fórumon,hogy ne mindjárt a nagy "dolgokra"gondoljunk ,igaza van!Igazából még mi is tanuljuk az EXC technikáját,a hideg-meleg indítást,de már megy!Érdemes a kis híbákat azonnal orvosólni,hogy ne legyen nagyobb gond!A mienk 2 ü. indulásnál kicsit füstől,de amint meleg kb 2 perc,onantól kezdve semmi "szúnyogriasztás"és nagyon harap a moci,igaz a legjobb olajat kapja.
Egy kis "nosztalgia"
akkor tessék ismerkedj vele.......
eladók
első 90*100*21 9500ft
hátsó 110*90*18 10500 ft
Hmm de kéne egy olyan mint ami a 2-ik képen van
Aha értem.Szerintem azt lehet pótolni ha csak annyi baja van.
Igazából a kapcsoló része van oda... vannak benne azok a kis görgős golyók meg a rugók... na nekem azok hiányoznak pl :D