Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az SXC meg SMC is LC4 blokkos csak könyebbek meg van rajtuk pár jó cucc(keihin karbi,sport dob stb..)Érdemes inkább ilyet választani!
oké! kösz szépen srácok!
azt hiszem az LC4 jó lesz nekem, mostmár csak találnom kell valami szimpatikusat. :)
meg persze komoly vevőt a gsxr-re. :)
köszi mégegyszer!
jah tényleg....... bocsi
én mint begyepesedett Szabolcsi paraszt közútra a műutat értem Én csak terepen meek vele. LC4-el is lehet pályázni és forgalomba is csapatni jó mind a 2 helyre és neked a legjobb lenne asszem.............supermoto topikba kérdezz be ott megmondják a frankót én nem sm-ek szal fingom sincs a műfajról. De amit leírtam exc-ről az helytálló.Remélhetőleg GD leírja milyen az SXC és máris tisztábban látsz
ez nem túl biztató.
lc4 meg inkább közút? úgy érted pályára nem való?
segíts neki mond el mi az sxc ő is fogja tudni, meg én is nem vok szakértő de exc-ről amit írtam helyt álló asszem
SX meg SXC kurvára nem ugyanaz a kategória...
65e
hát nem tom lehet sm-ni exc-vel is én azt mondanám.........de sx,sxc-t felejtsd el verseny cucc szal sok a szervízigény...........lc4 meg a legodavalóbb a közútra.......fenntartás exc-nek 1000-1100km-ként olajcsere11E kb,olajszűrő, levegőszűrő pucolás 2-3 moccozásonként. olaj 10w50es motorex kb 4000ft(1.3 L kell bele asszem) olajszűrő 1400ft(2db kell) levegőszűrő 4000ft, levegőszűrő olaj motorex 3100ft.ezek azok a cuccok amire számolni kell 1000km-ként excben...........lc4 em nem volt arról nem tok mit mondani.Szelephézagot 2 olajcserénként szoktam én állítani.Jah sztem kényelmetlen . blokkra állítólag 300üórát mondanak.Felújítása nekem 310ezer volt munkadíjjal.Szimeringek ki ki mennek fogaskerék mögött néha de pár száz Ft-os tétel.100-ra naon kényelmesen rá tudsz állni utazni.Fogyasztás 7-7.5 littya kb. Ezek az én tapasztalataim nem kell mekövezni senkinek sem
akkor csak sx bocsi
nagyságrendileg menyibe fájt ha szabad kérdeznem
520SXC tudtommal nem létezik.
Amúgy a 625-ösömhöz az utángyártott (assem Prox) hajtókat pont ugyanannyiba került volna mint a gyári...
sziasztok a segitsegeteket kérném nem tudná valaki megmondani hogy 520sxc hez hol tudok vagyis inkáb menyiért tudok hajtókart szerezni kompletten vagy létezik hozzá utángyártott
előre is köszi
1997-es
exc üzemórás
Továbbra is eladó egy garnitúra gyári KTM/Husaberg enduro kerék vagy cserélhető olcsóbb SM szettre.
Sziasztok!
Most tervezem, hogy sportmotorról áttérek a supermotora. A KTM eddig a legszimpatikusabb. 450- 640-ig nézegettem, akkora bőven elég lenne.
Annyiban kérném a segítségeteket, hogy melyek azok a tipusok, amik nem üzemórásak, sokat használnám közúton is a gépet. SC, SXC, EXC amik jobban tetszenek, de kibékülnék egy LC4-el is, ha más nem.
Érdekelne még a véleményetek is pro és kontra a KTM-ről, mint tipusról. Mennyire megbízható, mennyire szervízigényes, mennyi hozzá az alkatrész, stb.

Köszi előre is!
szia,mikori a paripa
Sziasztok mátol ktm-es lettem újra egy 300 exc remélem boldog tulaja mondjuk a kuplungbowden még a hazaúton elszakadt jó jel
Sziasztok!
érdekelne hogy nem e tudtok lc2 idomszettet vagy egyáltalán lc2-re melyik tipusu motor idomjai illenek rá? exc vagy sx idomok rámenek? és sebbességmérőt keresek olcsón ha tudtok vmit irjatok thx
Szeva! Exc 520-on van km óra gyárilag? Csak érdekelne, mert most készülök venni egyet? Esetleg ha segítenél, hogy mire figyeljek oda nála azt megköszönném. 2001-es exc520racing 60LE-s.
Sajnos jelenleg nem tudok képet küldeni. Finster márkájú és telefonon tudok bővebb fölvilágosítást adni.
Szeva képet tudnál küldeni róla?
Szia!
Nekem van egy márkás dobom 20 ezerért. a tel.számom: 06 20 987 83 37