vizes légszűrő ! de ha légszűrőolajat használtak az nem engedi át a vizet még ha csap alá tartod se ! csak ott kaphat vizet illetve az ausuffon keresztül de azt jelen esetben kizárnám ! nekem ilyen dadogást a 125 dt csnált annak a baja az volt hogy beázott a gyújtásom és csak dadogot ! a te esetedben ezt is kizánám mivel neked a gyújtásod olajban lötyög
Na ma a következő történt mentem az erdőben megijedtem mert nagy pocsoja volt azt csatt belementem a pocsolyába nem estem el de volt vagy 40 50 centis viz aztán kijöttem a vizből már dadogott
azóta meg nem akar menni ha félgázt húzok úgy ahogy megy de ha lenyelezem lefullad mi lehet a baj?
Lehet csak simán "beázott" vagy víz került valahova?
Hát annyira nem hosszú az 1-es meg arányosan van elosztva szóval nem tom megpróbálom ezt a szalonos dolgot de egy önindító tuti kell rá mert már a nap végén elég nehezen meg a berugás.....
hihihihi
nekem is pont ugyanigy törött el, és havernak is...
geci idegesitő volt, meguntuk, mert meglett hegesztve, 1-2 nap és eltört emgint, a vége az lett h esztergáltattunk 1et acélból, rá kar hegesztve, tökéletes....... és mindez 5000 FT
Jaja a KTM szalonban elvileg tudnak segíteni.De szerintem ez SX.Már az is fura hogy nincs rajta önindító,mert nem hiszem hogy le szerelték róla.6gangosra meg persze könnyen át lehet alakítani.Különben tök mindegy ha semmi komolyabb baja sincs a gépnek akkor nem érdekes milyen.Szerintem
Hány sebességes?Ha 6akkor EXC ha 4Akkor SX Az önindító helye az összes ilyen blokkos SX-en és EXC-n van!Meg ha a vázszámot megnézed és VBKRCA-val kezdődik akkor tuti EXC vagyis a váz
lacmaj Helló nem kell az új gépre új gumi !
most van egy raklap kenda 18 as gumim ha érdekel valakit posta megoldható elsők 90/100/21 és 9,5 e a hátsók 110/90/18
Hát nem tudom haverom sx520-asán nem volt rajta az önindító helye meg ezen megvannak a kábelok meg minden szar.
Valaki eltudná mondani hogy tudnám végre eldönteni hogy sx vagy exc -e ez a szar?
Sziasztok!
Volna egy kérdésem. Exc kuplungja hirtelen, szabályozhatatlanul kezd el fogni. Az olaj elég szutyok. Szerintetek van összefüggés vagy ha nincs mi okozza a problémát?
Kellene 1-2 cucc ami a géphez kell tudna valaki segíteni?
ezek:
- hidraulikus kuplung olajtartályának a fedele
-önindító kábelokkal+esetleg akksi
-gyári fejidom
-a kormányon található kezelő szervek kapcsolók önindító gombja.
ha valaki tud bármit ís írjon ám
Ma átnézettük a gépet és ez bizony exc mindennek megvan a helye akksi önindító minden. Eléggé rendbe van a gép csak gyerekbajai vannak pl karbit kipucolni beállítani stb.
Ilyen szerszámot vegyél valahol,amiből van kissebb is!A nevét nem tudom.Ha nincsen megfeneklődve a csavar,akkor egy ilyennel nagy eséjjel ki tudod szedni
azóta meg nem akar menni ha félgázt húzok úgy ahogy megy de ha lenyelezem lefullad mi lehet a baj?
Lehet csak simán "beázott" vagy víz került valahova?
nekem is pont ugyanigy törött el, és havernak is...
geci idegesitő volt, meguntuk, mert meglett hegesztve, 1-2 nap és eltört emgint, a vége az lett h esztergáltattunk 1et acélból, rá kar hegesztve, tökéletes....... és mindez 5000 FT
Itt van a kép arról hogy helyezkedik el az akksi az 520-asban
motorszám:2-590*26986*
remélem ez mondd valamit
hol tudom megkérdezni tutira? ktm szalon?
most van egy raklap kenda 18 as gumim ha érdekel valakit posta megoldható elsők 90/100/21 és 9,5 e a hátsók 110/90/18
Valaki eltudná mondani hogy tudnám végre eldönteni hogy sx vagy exc -e ez a szar?
Volna egy kérdésem. Exc kuplungja hirtelen, szabályozhatatlanul kezd el fogni. Az olaj elég szutyok. Szerintetek van összefüggés vagy ha nincs mi okozza a problémát?
ezek:
- hidraulikus kuplung olajtartályának a fedele
-önindító kábelokkal+esetleg akksi
-gyári fejidom
-a kormányon található kezelő szervek kapcsolók önindító gombja.
ha valaki tud bármit ís írjon ám