Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én írtam neked de akkor úgylátszik nem olvastad!Meg van a kapcsolód?Mert nekem van egy olyan kapcsolóm csak darabokban.Ha valami hiányzik belőle és azért nem működik akkor lehet tudok segíteni!
az nem jó nekem köszi.... Eredetit akarok, leállító gombbal meg duda gombbal együtt
szabi nekem lenne egy kétállású kapcsolóm auneres lehet pont világítás kapcsoló 7végén megnézem még bontatlan !
Sziasztok! Nincs senkinek akkor világításkapcsolója? Mert eddig nem kaptam válaszokat sehonnan.
Hogyha esetleg valaki tud még hasznos információkkal szolgálni akkor legyen szíves a lacmaj99@gmail.com-os email címen tegye mert nem leszek mostanság netközelbe.
Köszönöm mindenkinek!
Nem semmi...
Trhottle Position System - Fojtószelep állás jeladó, valami ilyesmi...
Az nem 1 ilyen potméteres baszás és ahogy húzom a gázkart az valamit variál a cdi-jébe?
Én tudom rosszul? SX-embe nincs exc-be volt az bittos....
Az nem áram, hanem a TPS csatlakozó...de az az SX-eken is fent volt. A lendkerék EXC...
a porlasztó tuti exc...sx-be nincs benne áram:
te ezen ilyen csúnyán vannak a csatlakozók?
gyári exc-n gondolom nem ilyen
Amennyi az első képen látszik a lendkerék belsejében na annyi olaj volt benne.
Na mint már Bugic is mondta leírtam már 1x
Készítettem ma 1 pár képet szétszedve gondoltam megosztom veletek. a kuplung dekni belsejébe 2001 09 van ütve szóval nem tudom.
Lacmaj írta:na a moci 6 gangos alvázszám: vbk-mxm43x2n525781
motorszám:2-590*26986*
Én úgy tudom hogy a vbk-rca az EXC jah meg megnéztem a motort képeken és ez tuti SX méghozzá 2000-es évj!Sokkal aggasztóbb hogy milyen állapoban van
Ha van alvázszám, akkor megmondom pontosan, hogy mi, hol, miért...
Most épp két 4T gépről beszéltünk, egy 520 SX-ről, illetve egy 520 EXC-ről...
Giraffe gondolom az 520EXC kontra SX-re gondolt!Jah Lacmaj szinte 100% hogy a mocid egy 2000-es SX!
jah, azt én is észrevettem hogy rövid az egyes fokozat, elindlás és kész, berakod 1 2 3 másodperc és jöhet a 2 és még télleg az is rövid és 3-4 ahol már jó
Sziasztok!
érdekelne hogy nem e tudtok lc2 idomszettet vagy egyáltalán lc2 melyik tipusu illik rá? exc vagy sx idomok rámenek? és sebbességmérőt keresek olcsón ami rámegy aki tud vmit irja meg:d köszi
Arányosan? Nem ültél még EXC-n... Az SX-en sokkal hosszabb az egyes, de még a kettes is, mint az EXC-n. A hármas már majdnem ugyanaz, és a négyes egyezik meg. Az EXC még kapott két fokozatot. A lendtömeg a főtengely sonkája ebben az esetben. Az SX egy könnyített főtengelyt kap, hogy pörgős legyen, így nemn szereti az endurózáskor gyakran előforduló, lassú cammogást...
hát velem az is előfordult ,hogy a gyertya vizet kapott!Porcelán megrepedt rajta és nem ment a mocc pufogott és befulladt.... Ekkora beindult de mikor elkezdted csavarni akkor pufogott és leállt.... Én azt mondanám ilyen kis apró hibát keresgess nézz rá a gyertyára hátha az repedt meg a befolyt víztől(tom nem lenne szabad befolynia de velem megtörtént)
Mentem én vele többet is óvatosan (kilómétereket) de ugyan ezt csinálja:S
Nem tudom mi az hogy ez olajban forog? ilyent nem is hallottam.
ez velem is előfordul néha mikor nagy vízben meek vele.Haver gépe is érzékeny rá vminek ilyenkor ahogy mondtad be-be fullad. Én nem csontolom le hanem meek vele kb fél gázon néhány métert és már semmi baja sincs....

Nekem be van kenve a légszűrőm rendesen olajjal......