Szerintem sem a Szabi sem a Viktor motorja nem 2002-es (és az enyém sem) és eddig erről a 3-ról volt szó. De nyugi, valszeg a Te egykori motorodnak is megpusztult már a világításkapcsolója
Nekem 6-7e Ft rémlik a gyárira (mondjuk miután szétszedtem, azt is erősen sokallom érte) és sajnos amiket láttam utángyártottban, azok sem olcsóbbak (ezért is álltam neki javítgatni - sok vesztenivalóm nem volt vele)...
Jaja GD,és a 3-6 évet felezzük meg ,mível a téli ídőszakot kivehetjük !Az árhoz viszonyítva kritízálok.Pont az ímént beszéltem egy bátaszéki haverommal aki 850000 vett egy 450-t 4 üteműt ,és már 500000. rátett.A mienk 200cm3 EXC.2ütemű,az ismerőseim mondják,hogy ezeknél hallani lehet mielött beszarik,míg a 4-üt. 1 x csak megadja magát,ha a szervízelési ídőt nem tartod be.Vannak különböző márkájú ismerőseink akik a Magyar bajnokiban az elsők között vannak,és bízony minden évben új mocit kell vásárólniuk,ha az élmezőnyben szeretnének végezni. A zsír új EXC 450-nek az önindítója ,és a kuplung szerkezetének annyi lett 13 óra után!A versenyen szereplő márkák teljesítménye közel azonos (saját vélemény utcai mociknál)a döntő a lengéscsillapítókban rejlik.A fórumozók többsége hobbiból motorozik,és bizony ezeknek sokkal többet kellene kibírniuk!
Ha jól számolok, akkor 7 éves, de javíts ki, ha tévedek...
Egy apró tényt elfelejtetek. Semelyik gyártó nem a magyar piac sajátosságait figyeli, legyen az autó, vagy motor, vagy bármi. Nem érdekli őket az, hogy neked mennyi pénzed van, és mikor tudsz új motort venni, ha egyáltalán tudsz. 2-3 évre tervezik max a mostani autókat-motorokat is kész. 5-6-7 éves motor nem létezik a szemükben, így kár ezen rágódni. Egy gyári világításkapcsoló 10.000 körül van, és egy egyszerű, primitív csúszóérintkezős szerkezet. Utángyártottban biztos olcsóbb, azt kell megvenni...
Ha nem tudjátok hogy mit élt át az a motor esetleg versenyről versenyre jártak vele,nem a motort kell ennyi idősen hibáztatni Ilyen dolgok előfordúlnak egy olyan motorral amit versenyzésre terveztek!
Én meg 2002-ben vettem egy 520 EXC-t, és enduróztam vele, meg supermoto. Nekem sosem volt gondom a világítással, max annyi, hogy a sok víztől befeketedett a foncsorozás...
Szia Szabi 46!Olvasom az írásodat,és azt vesze le róla,hogy a vílágítás probléma egy KTM (H1N1)vírus! A mi mocinknak is ue.a híbája.Direktebe lett kötve így van tompított.Vásárlás után 6. berugásra eltörött a berúgókar.Alu,hegesztve lett de beszart rövid ídőn belűl,meg én is az idegtől!Megfogadtam Tomi tanácsát (ő egy tapasztalt KTM-es)esztergáltattam rá egy (tüskét-csapot)5 rúgó volt + a berúgókart még ki kell találnom,hogy miként legyen,ja meg a letámasztója is megadta magát,azt is fémből kell potólni.A fiam volt "bezsongva" a KTM.-ért,én nézni szeretem a cross versenyt,és az autó híve vagyok,de egy ilyen híres márkának sokkal jobban fígyelnie kellene a hírnevére,hogy ezek a pitinek tűnő dolgok ne fordulhasson elő!Az erő az OK.!Én ólom súlyú vagyok 47 éves,de úgy repít mintha nem is lennék rajta.NAGYON "ÁLLAT "vele közlekedni,ámbár hosszú távon szerintem kényelmetlen (nekem)de az erőforrás kárpótól.A lényeg,hogy fiamnak Viktornak tetszik!Ő is irogatni szokott a fórumon.
Nálam "csak" a távolsági nem világított, de szétszedtem a kapcsolót, ki/megtisztítottam az egészet meg kihézagoltam az egyik érintkezést és azóta egész jól működik (néha azért rá kell baszni a kapcsolóra tenyérrel hogy legyen fényszóró )...de majd alakalomadtán majd dolgozom még kicsit a témán...
Én nem vagyok híve ezeknek a sufni megoldásoknak, de muszáj volt a lámpát "rövidre Zárni", azért idézőjelbe, mert nem egészen azt jelenti, de mégis
Szóval folyamatosan van világítás ha beindul az erőmű
Annyira kivan kopva, hogy reflektort sem tudok kapcsolni, csak ha leheletnyit mozdítom meg a kapcsolót, de akkor meg nem marad úgy sokáig Szóval kell egy új.
Hali!
Tudtok esetleg olyanban segíteni hogy vannak-e típushibái az 520-as exc-nek? Eléggé fontos lenne. http://www.kepesmotor.hu/ktm-e...
Ő lessz az új paripám már le van foglalva (elméletileg) de még nem néztem meg. Az alap csörgések zörgéseken kívül mire figyeljek?
Előre is köszönöm!
KTM-bót.
De kellő kreativitással egy hűtőmágnesből is lehet rögtönözni - úgy jóval olcsóbb (ha meg utángyártott tárcsát használsz, akkor valszeg másképp meg se tudod oldani).
halihó mindenki!
lenne egy olyan bajom, hogy: lecseréltem az SM kerekeket az EXCn.addig tökéletes volt a km-órám, mióta viszont az enduró kerekek vannak fenn, nem mér semmit.mi lehet ennek az oka?hol lehet a kerékbe az érzékelő?mer ma néztem, de az érzékelő(ami az órából megy) az max a tárcsán venné a jelet. a keréken hol találok érzékelőt. lécci vki segitsen!köszi előre is
Sziasztok!
1 kérdés: szeretnék tengelyvédő gombát tenni a motorra,de nekem gyárilag zárt kupak formájú anyák vannak az amúgy üreges tengelyen(lásd képen). kérdésem hogy kifúrhatom e ezt az anyát( én mondjuk 6os fúróval gondoltam), nem befolyásolja a szilárdságát(nem nyílik szét ha lehúzom 80Nm-el)?
Nekem 6-7e Ft rémlik a gyárira (mondjuk miután szétszedtem, azt is erősen sokallom érte) és sajnos amiket láttam utángyártottban, azok sem olcsóbbak (ezért is álltam neki javítgatni - sok vesztenivalóm nem volt vele)...