Lehetne, csak sztem kevéssé érdemes...endurozni (sőt, sztem bizonyos tudásszint alatt még krosszozni is) sokkal jobb az enduro, ráadásul olcsóbb is fenntartani.
A rendszámosok valóban jóval drágábbak, de hosszabb távon mindenképpen megéri olyat venni szvsz.
Hali!
pl egy(125 vagy 250) sx-et lehetne endurózásra használni? Vagy inkább exc? Alkatrészek drágák? Ahogy nézem az árakat az sx-et hamarabb meg tudnám venni, de ott nagyon oda kell figyelni az üzemórákra? (ha exc-t veszek, akkor olyat kéne venni, ami rendszámos, mert azt később is el lehet adni:S)
Nekem nincs benne akksi.
Rakjál rá LED-es hátsólámpát, akkor már kisebb fordulaton is egész jól fog világítani a fényszóró és nem fog kiégni a hátsó izzó se.
neked van az exc-ben akksi?vagy hogy müxik az a gép?
most tudtam venni jó áron egy komplett EXC gyujtást,cdi-vel mindennel,szal most az lesz fennt hogy legyen világitás,szerinted rakjak bele akksit,vagy akksi nélkül mint az LC4-be?
Ja...én RMC-ben vettem télen egy komplett sárvédőnyúlványt lámpástul valami 3500-ért...B verzió hogy veszel/csinálsz egy LED-es hátsólámpát és azt belegyógyítod az régi helyére...
Srácok! Megvolt az első gurulásom az exc 200-al. Isten gép!
Aza z erő, nyomaték ami van benne, 3.ban úgy emelte elejét, cska néztem. istenem de jó egy motor..
Nagyon boldog vagyok !
Bocs, de ezt megkellet osztanom veletek!
Van különbség. Viszont fenntartási költségben is...
Hiba egy 10+ éves terepen használt motornál már akárhol előfordulhat (leginkább _nem_ a konstrukciótól hanem az előző tulajoktól függően)...alapból egyébként a 125/200-as blokk elég jól ki van találva, nekem anno az elektromos rendszerrel voltak gondjaim (KTM-betegség, ahogy észrevettem) meg hogy a rezonátor a vibrációtól örökké elrepedt (dettó, eddig minden ismerősnek ilyen gondjai voltak a gyári rendszerrel).
Szevasztok !
KTM exc 125 -ös 98- ast akarok veni tudnátok aban segiteni hogy van e kulömbség teljesitménybe sx és az exc Között és enél a konströkcionál mijen hibák szoktak elöfordulni ?
Válaszotokat elöre is köszi !
Kicserélem inkább a pitsába...most beszéltem a Norbival, 4300 Ft a légszűrőháznak ez a hátsó része, ennyit sztem megér hogy ne kelljen vele örökké szarakodni...
Akkor nem tudom hogy mi lehet.Talán még a légszűrőház lehet valamitől el deformálódva Fogj jó sok powertape-t azt ragaszd körbe az egészet De én szétkapnám az egészet hogy mi lehet a gond!
A segédváznak ránézésre semmi baja...de elég érdekes a dolog...főleg hogy a 625-ösnek tényleg el volt görbülve a segge (a végénél már vagy 15 cenitvel) mégse voltak vele ilyen gondjaim...
na, az jó, fater meghegesztette az eltörtet, most elég fasza lett, de kell egy majd tartalékba sz.tem.
Itt tört el: ezen a képen be van jelölve ahol végig repedt.
A rendszámosok valóban jóval drágábbak, de hosszabb távon mindenképpen megéri olyat venni szvsz.
pl egy(125 vagy 250) sx-et lehetne endurózásra használni? Vagy inkább exc? Alkatrészek drágák? Ahogy nézem az árakat az sx-et hamarabb meg tudnám venni, de ott nagyon oda kell figyelni az üzemórákra? (ha exc-t veszek, akkor olyat kéne venni, ami rendszámos, mert azt később is el lehet adni:S)
honnan érdemes szerválni?
Rakjál rá LED-es hátsólámpát, akkor már kisebb fordulaton is egész jól fog világítani a fényszóró és nem fog kiégni a hátsó izzó se.
neked van az exc-ben akksi?vagy hogy müxik az a gép?
most tudtam venni jó áron egy komplett EXC gyujtást,cdi-vel mindennel,szal most az lesz fennt hogy legyen világitás,szerinted rakjak bele akksit,vagy akksi nélkül mint az LC4-be?
thx
Aza z erő, nyomaték ami van benne, 3.ban úgy emelte elejét, cska néztem. istenem de jó egy motor..
Nagyon boldog vagyok !
Bocs, de ezt megkellet osztanom veletek!
Hiba egy 10+ éves terepen használt motornál már akárhol előfordulhat (leginkább _nem_ a konstrukciótól hanem az előző tulajoktól függően)...alapból egyébként a 125/200-as blokk elég jól ki van találva, nekem anno az elektromos rendszerrel voltak gondjaim (KTM-betegség, ahogy észrevettem) meg hogy a rezonátor a vibrációtól örökké elrepedt (dettó, eddig minden ismerősnek ilyen gondjai voltak a gyári rendszerrel).
Keresek megvételre 2004-es LC4-es re kartervédőt!
Akinek van eladó kérem jelezze.
Köszi
g.
KTM exc 125 -ös 98- ast akarok veni tudnátok aban segiteni hogy van e kulömbség teljesitménybe sx és az exc Között és enél a konströkcionál mijen hibák szoktak elöfordulni ?
Válaszotokat elöre is köszi !
Itt tört el: ezen a képen be van jelölve ahol végig repedt.