Bocs hogy belevaúú.
Ott van leírva világosan a dolog: Lehúzba direkt gyujtás testre rakva slussz azaz nincs gyujtás.
Aksi nélkül is be kéne indulnia feltételezve hogy van szikra illetve jó a motor és a karbi!
helló
köszi az eddigi segítséged, még olyan kérdéserm lenne, hogy a narancs kábelt lehúzva kell azt valahova máshova rádugnom?
akksi kell majd az indításhoz?
amúgy 4T a gép
üdv
Ha fehér szinű, akkor max 1995.
2 T vagy 4 T?
Ha 4 T akkor SEM gyújtássa, bordó színű TM 14 05 kódszámú gyújtáselektronikával (egybeöntve trafó+előgyújtásszabályzó, és mindegy hogy 400, 600 vagy 620) ebből jön ki 4 vezeték (narancs, fekete, zöld, piros) narancsot húzd le a csatlakozásról, direktbe gyújtást kap, ha testhez érinted, akkor slussz.
Ha tiszta a karbi, zárnak a szelepek, jó a gyújtás és olyan rúgja akinek van köze az egészhez max 2-ra indulnia kell.
sziasztok!
kellene nekem egy kis segítség.
egy ismerősöm megkért, hogy segítsek életet lehetni a KTM supermotojába. pontos adatokat én nem tudok a motorról, annyi, hogy nem önindítós csak berugós, 400körülinek néz ki, 95-2000 közé tenném évjáratban, gyári fehér színe van van neki középső sztendere, bal oldalon van neki a berugókarja.
tudom hogy ez így szép kevés egy pontosításhoz, de sajna csak ennyit tudni a gépről tehát a kérdésem:
akksi kell e ahhoz hogy elinduljon? iletve van egy olyan probléma hogy valami nem oké a gyujtáskapcsolónál(asszem nincsen kulcsa vagy ilyesmi) tehát azzal lehet valamit kezdeni?
(elsőkörön elmondanám hogy a motor nem lopott, külföldi forgalmi stb megvan hozzá csak vannak ilyen problémák vele)
előre is köszönöm a segítségeteket.
üdv mindenkinek
mitoo
Vagy veszel egy felnőtt méretű neoprén búvárruhát 6900 Ft-ért (mint én a héten, Lidl ), odaadod egy varrónő ismerősödnek, és csináltatsz belőle alaphangon 10-12 db-t, attól függ milyen hosszúra akarod.....
Ennél primitívebb kiegészítő legyártása nem hinném hogy létezne, egy varrás és kész, full primitív. Nekem nem jött ki párszáz Ft-ba sem, de nem is ér sokkal többet, ha aranygyapjúból van akkor se.
Nem sok alkatrész van, amiben egyszerűen nem látom az érte elkért ár-érték viszony realiztását, de ez köztük van.
Pont annyiba kerül, mint egy 35 mm-es acél szívószelep, többszáz órás várható élettartammal......
GD!
Pár napja linkeltél be egy másik fórumról egy hsz-t, ahol kidöntöttek egy csomó fát össze-vissza, voltak képek is. Azt melyik topikba írtad, mert nem találom
Szia! Nekem van több darab Pro Line neopren telóvédő harisnyám. Ha kíváncsi vagy milyen, akkor az adatlapomon szereplő oldalon van az Auner katalóbus és ott megtalálod a 203.oldalon alul egy XR hondára van felrakva. Több méretben is van. Ja és az ára 6750.-(még a 270.-os euro áron lett beárazva).
Gumikrol amik rajta vannak annyit kell tudni h szinte zsír újak, 2x-3x lett használva, még az a piros csík sincs lekopva róla, semmi, Márka: Mitas c-10 méretek: Hátsó: 120/90-18 Első: 90/90-21
Árban megegyezünk sz.tem!
Köszi srácok az infót. Az a baj h én városi gyerek vagyok, betondzsungel (Szekszárd) és keveset mennék földesen (Zomba és vidéke földes úton) de az minimális, inkább közút, ááá, kegyetlen egy motor srácok, imádom:D:D:D csinálok a héten valószínű képeket róla, és feltöltöm őket, meg majd lesz videó is,
Hibái: Csak a tompitott fényszóró mükszik rajta, másik nem, és a lábtartó kicsit instabil , ennyi a hibája, valahogy orvosolni kellene majd, amúgy elszeretném adni a gumikat, ha kell esetleg valakinek irjon ide be nyugodtan, vagy a csordasviktor@freemail.hu email cimre
üdv:
mitoo