Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok!viktor imátkoztál ma a nagy motoros istenhez?mert meghalgatott találtam neked berúgót-vagyis csonkot! ott van a polcon a sport társunknál.ő azt mondta oda adná 2000ért,ez rendben is van csak hogy kapod meg?én du-5re érek haza és el kellene póstázni de hogy?talán szombaton csak akkor van-e pósta?valahogy megoldom neked!küld el a címed sms-ben
Használd egészséggel!
Szia!
megjött a lámpa
köszi
Köszi, de ez még a régebbi fajta, neked teljesen másképpen vannak a műanyagok.
nekem nincs de majd alulról is cslok holnap ha szükséges
A többi EXC tulajt kérdezném hogy náluk is vannak-e ilyen kis centis folytonossági hiányok a légszűrőház illesztéseinél...
Sziasztok! Keresek megvételre 2004-es LC4-es re kartervédőt!
Akinek van eladó kérem jelezze.

Köszi
g.
Szia Makeeeee ! Viktor faterja vagyok,probáltalak tel.hívni,de nem jött össze. Megmérték a berúgó tengelyt 17 mm.(kopottan 16,5).Meghegesztik a kart ma,de én nem adok neki hosszú jővőt,ezért muszály 1 tartalékról gondoskodnom!Amit csináltattál fémből az tartósnak bizonyúlt?Van több versenyző haverunk,és bízony ők is panaszkodtak,hogy hajlamos a berúgókar a rejtett repedésre,majd a törésre.
DUKE 3 van valakinek?
Csak régebbi évjáratú EXC-re valót (olyat persze dögivel), ammeg nekem nemkő (nemtecc ugyanis).
Dani: találtál már fekete tankot ? Mert ha nem viszik el a motorom akkor megmarad és lehet,hogy átvarázsolom én is fullfeketére ha megtudom oldani.
Mondjuk lehet igazad van mert a 2006 525-ön is ott a kis fűl a hengerfejnél amibe a bovdent fűzik.Meg lófaszt sem ér az autómata dekompresszor ha holtponton áll meg a dugó!Akkor jöhetsz papucsban
tévedsz megint a 2004-es en is van még kézi is +autó is, de nemszámít .én úgy tudom de nem 100-százalék,hogy amióta narancs a motor van autó dekompresszora.98-99?
Az lehet hogy spiáterből van, még nem nézegettem ilyen alaposan.

De az LC4-en pl. az alu része kopott ki a karnak, azt perselyeztük és hibátlan lett.
Jólvan már igazad van De a 2004elötti 525EXC-n még kézi dekó volt és azért az is keményen visszabasz!Mégse töri el a berugót!De lehet hogy csak egy két motoron szarabra sikerült az anyagminőség.Gondolom nem széria hiba
az igaz hogy bele ér, de szar fos spiáter böl van a csonk!én is csináltattam vasbol és azzal is adtam el.
EXC-kkel nem a kompresszió a gond hanem hogy a berúgókar pont beleér a lábtartó szélébe...2T-4T ugyanúgy...
Fater holnap felfog hívni a cégétől, vezetékesről, szóval valószínű számot nmjelez, délelőtt valamikor! Nyugodtan vedd fel! Köszi!
Köszi szépen!
Holnap tudnánk beszélni, mert a motorom lentvan crossos havernál és holnap tudnánk megmérni!
De akkor beszélünk majd!
Kösz a segítséget!
06 309019562 Kovács Tamás
egyébként meg az 525 lehet hogy erőssebb csak bele van szerelve az a hülyeség amit autómata dekompresszornak hínak, na ettő bírod berúgni papucsba a 2t-meg rúgd be pacskerba azt rájössz mi a kompót mikor visszarúg.vagy 426-ost amin nincs csak kézi dekó.
Szia!
Tudsz adni egy telefonszámot?
És akkor eltudna faterom érni téged és megnézzük h mekkora a méret és megmondjuk
viktor ne remegj ezen,nekem is elment a 200 as on de nem akartam venni,, és inkább csináltattam! 2000-pénzért martak de ha meg méred a berúgó tengelyt lehet hogy segíthetek mert van eggy a polcon egy haveromnak,ő vett a 250-es re és két méretű csonkal kapta.
okés, valamit csak öszehozunk már!
Köszi!
Sziasztok!
Már több helyről hallottam és most olvastam a MotorRevü-be is,hogy a 2002-es 640 LC4-be ajánlatos kicserélni a kuplungcsapágyat(eredetileg sima golyóscsapágy van benne, és hengergörgősre kellene cserélni).
Ha esetleg valaki tudna segíteni,hogy egyrészt milyen méretű csapágy kell bele(KTMworld-ön keresgéltem,de nem nagyon találtam semmi méretet ),másrészt a motorrevübe is azt írják hogy blokkmegbontás nélkül ki lehet cserélni.Kell ehhez valami speckó szerszám vagy anélkül is ki lehet onnét imádni?
Ha esetleg valaki csinált már ilyet és segítene kicsit azt nagyon megköszönném!