sziasztok!viktor imátkoztál ma a nagy motoros istenhez?mert meghalgatott találtam neked berúgót-vagyis csonkot! ott van a polcon a sport társunknál.ő azt mondta oda adná 2000ért,ez rendben is van csak hogy kapod meg?én du-5re érek haza és el kellene póstázni de hogy?talán szombaton csak akkor van-e pósta?valahogy megoldom neked!küld el a címed sms-ben
Szia Makeeeee ! Viktor faterja vagyok,probáltalak tel.hívni,de nem jött össze. Megmérték a berúgó tengelyt 17 mm.(kopottan 16,5).Meghegesztik a kart ma,de én nem adok neki hosszú jővőt,ezért muszály 1 tartalékról gondoskodnom!Amit csináltattál fémből az tartósnak bizonyúlt?Van több versenyző haverunk,és bízony ők is panaszkodtak,hogy hajlamos a berúgókar a rejtett repedésre,majd a törésre.
Mondjuk lehet igazad van mert a 2006 525-ön is ott a kis fűl a hengerfejnél amibe a bovdent fűzik.Meg lófaszt sem ér az autómata dekompresszor ha holtponton áll meg a dugó!Akkor jöhetsz papucsban
tévedsz megint a 2004-es en is van még kézi is +autó is, de nemszámít .én úgy tudom de nem 100-százalék,hogy amióta narancs a motor van autó dekompresszora.98-99?
Jólvan már igazad van De a 2004elötti 525EXC-n még kézi dekó volt és azért az is keményen visszabasz!Mégse töri el a berugót!De lehet hogy csak egy két motoron szarabra sikerült az anyagminőség.Gondolom nem széria hiba
egyébként meg az 525 lehet hogy erőssebb csak bele van szerelve az a hülyeség amit autómata dekompresszornak hínak, na ettő bírod berúgni papucsba a 2t-meg rúgd be pacskerba azt rájössz mi a kompót mikor visszarúg.vagy 426-ost amin nincs csak kézi dekó.
viktor ne remegj ezen,nekem is elment a 200 as on de nem akartam venni,, és inkább csináltattam! 2000-pénzért martak de ha meg méred a berúgó tengelyt lehet hogy segíthetek mert van eggy a polcon egy haveromnak,ő vett a 250-es re és két méretű csonkal kapta.
Sziasztok!
Már több helyről hallottam és most olvastam a MotorRevü-be is,hogy a 2002-es 640 LC4-be ajánlatos kicserélni a kuplungcsapágyat(eredetileg sima golyóscsapágy van benne, és hengergörgősre kellene cserélni).
Ha esetleg valaki tudna segíteni,hogy egyrészt milyen méretű csapágy kell bele(KTMworld-ön keresgéltem,de nem nagyon találtam semmi méretet ),másrészt a motorrevübe is azt írják hogy blokkmegbontás nélkül ki lehet cserélni.Kell ehhez valami speckó szerszám vagy anélkül is ki lehet onnét imádni?
Ha esetleg valaki csinált már ilyet és segítene kicsit azt nagyon megköszönném!
megjött a lámpa
köszi
Akinek van eladó kérem jelezze.
Köszi
g.
De az LC4-en pl. az alu része kopott ki a karnak, azt perselyeztük és hibátlan lett.
Holnap tudnánk beszélni, mert a motorom lentvan crossos havernál és holnap tudnánk megmérni!
De akkor beszélünk majd!
Kösz a segítséget!
Tudsz adni egy telefonszámot?
És akkor eltudna faterom érni téged és megnézzük h mekkora a méret és megmondjuk
Köszi!
Már több helyről hallottam és most olvastam a MotorRevü-be is,hogy a 2002-es 640 LC4-be ajánlatos kicserélni a kuplungcsapágyat(eredetileg sima golyóscsapágy van benne, és hengergörgősre kellene cserélni).
Ha esetleg valaki tudna segíteni,hogy egyrészt milyen méretű csapágy kell bele(KTMworld-ön keresgéltem,de nem nagyon találtam semmi méretet ),másrészt a motorrevübe is azt írják hogy blokkmegbontás nélkül ki lehet cserélni.Kell ehhez valami speckó szerszám vagy anélkül is ki lehet onnét imádni?
Ha esetleg valaki csinált már ilyet és segítene kicsit azt nagyon megköszönném!