Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát kb 2millió körül néztem, de max 2,3millió
Attol függ mennyit szánsz a motorra pénzben!Használtan amivel túrázni is tudsz meg lájtos terep is megy az szerintem egy LC4 Adventure!Van a nagyobb testvére az LC8 Adventure ami 950 v 990-es.Ezekkel el lehet menni hoszabb túrára is vagy esetleg földes utakon,erdőkben is mehetsz velük!A többit majd elmondják a szakik
Sziasztok kis segítséget szeretnék kérni.
Motorvásárlás előtt állok. Olyan motort keresek amivel lehet aszfalton, és terepen (ne dúrva terepezésre gondoljatok!) is egyformán menni, tehát csak az enduró jöhet szóba. Másik szempont az, hogy pakolható legyen, miután főleg túrázni akarom használni (dobozok, táskák, stb...). A KTM 690-es enduro megfelelő lenne ezen szempontok alapján számomra, vagy inkább nézzek valami másik masina után?
Látom szép tájakon motorozol:) Az a kék műanyagzsák különösen tetszik
hmm értem,köszi a segitséget!
ha valamit nem tudok hozzád fordulok
még 1szer köszi!
Wiseco, Vertex
értem,ezt gondoltam is!

Gyárin kivül milyen márkát ajánlasz?
A Wössnert dicsérik itt a környéken..
Azért vettél ilyen motort.... Az SX és az SXS dugattyúja egy gyűrűs, és ugyanaz, az EXC dugattyúja meg 2 gyűrűs...
dehogynem érdekel mindig figyelek a NAGYOKRA
Minek kérdezel, ha úgysem érdekel a véleményünk?
jó bele a normál dugo,vagy van vmi specko sxs?
Mit tudok én?
Mi a vélemény Giraffe?
te bizti tudod:)
hmm a KOLBEN-re 250SX-et ir...
akkor elvileg jo bele a Wössner és társai?

http://www.mikescyclektm.com/p...
ktm-world ön néztem, ott ugyanazt irja a váltora is,meg a henger/dugo-ra is mint a sima SX-re...
Hát...nem akarom elrontani az örömödet, de sztem ez nem volt egy jó biznisz...na de mindegy...gratula azért, remélem nem lesz igazam (igazunk) és sok örömed leled majd benne!

2T cuccokban még annyira se vagyok otthon mint 4T-ben, annak idején a 125-ösbe gyári dugót vettem, mert az volt egyedül 2gyűrűs...SXS-nél amúgy sztem még a dugó is másmilyen mint a sima SX-nél, szóval könnyen elképzelhető hogy csak a gyári lesz bele jó...
nincs mit
hmm oké,hnap megprobálom!


köszi szépen a segitséget:)
Ha bent vagy a főmenűbe, azaz az üzemóráról amikor belépsz, ugye a középső MODE gombbal tudsz váltani a lehetőségek közül. A felfele gomb "+" ezzel aktiválod a lefele "-" ezzel pedig kiveszed az alap menűről az adott lehetőséget amin éppen állsz.
De ha zavaros akkor megpróbálom érthetőbben is
WS-menüpontban lesz, a km/h-MPH fölött van, abba kell majd belemenned a felfele vagy lefele gombbal. És az órát is betudod rakni a menübe ha esetleg nem szerepelne benne alapból

WS: 21" - 2205
17" - 1882
jaja köszi,igen szuper

am,még a kerékméret beállitást hogy lehet megoldani?ill mi jelenti azt?
nem is kellet vágnom,alapbol beengedett a menübe!
Sikerült ?
ja amugy megvettem az SXS-et..nekem kibaszottul tetszik

péntekre lesz rá uj láncszett,rendszámtarto,gyertya meg sztem egy uj dugo is kell bele...

zuztam már vele a környéken,és igen jo terepen,nagyon baro a rugozása..

amugy milyen dugot ajánlanál? Prox,Vertex,Athena,Wössner? Master..:D
már megvan
valaki meg tudná mondani plz,hogy a digit müszerfalat(a KTM-es,nagy kockásat) hogy lehet átállitani MPH-bol KMH-ba?

köszi!