Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az lenne az elkapkodás ha beleugranál az első szarba amit "kis pénzért" adnak. Nem akarok senki pénztárcájában turkálni, de nem valóak ezek a motorok mindenkinek, de az emberek fogyatekosok, azthiszik ez kell nekik. Megveszik ugy gondolják jó lesz, egykerék!! aztán szopás, márka szapulás, kókányolás, stb..
Én egy 2003-as exc 450 et hajtok enduro és supermotoként is!Ennyi pénzért nem fogsz sajnos jó motort kapni,pláne nem papirosat!Nem beszélve,h.ha supermotozni is akarsz akkor az még plussz kiadás(kerekek,320 tárcsa,fékadapter,láncszett)És mivel üzemórás elég gyorsan ketyeg bele az üzemóra és ez szintén nem pénztárca kimélő!Alternativ megoldásként jó lehet egy drz!Igénytelenebb,olcsóbb a fönntartása...Kompromisszumokkal jó erdőre és supermotozni is!
WR450F az önindítós
Magyarországon minden használt motor felujitva eladó ezt tudhatná már mindenki :DD
Ferus tudom hogy sokat rá kell költenem de sajnos enyi pénzt tudok rááldozni (de javarészét is még össze kell szednem) elkapkodni nem akarom a vételt és tudom hogy akármilyen használt motort veszek a tuti hogy ,,teljesen fel van újítva" és mikor hazaviszem akkora meglepetések érnek hogycsak na. Ez márkától független.
köszi az infót gyuri1974 én is nézegetem a drzket is de kevésnek találom és úgy gondolom hamar kinőném meg valahogy nem is az én zsánerem. mindenesetre nincs elvetve . Nézegetem még a wrf-eket és a crf-eket is de sajna azok mind berugósak és csak berugósat nem akarok venni.
"2000-2002es körüli évjáratban milyen buktatók volnának" főképp, hogy csak hajtották őket valószinüleg.. aztan amig szét nem csorog megszabadulnak tőlük, ha tudnak. -> "Ennyiért teljesen mindegy melyiket veszed a meglepetésben nem lesz hiányod"

https://drive.google.com/file/... ott van minden, csak olvasd el.
Ilyen árban inkább egy drz-n gondokoznék.
Üdv 500körül nem kapsz még okmányok nélküli KTM sem főleg ilyen 2000 évjárat körüli az már mind szét hajtott agyonsuszterolt fostalicska
nekem is volt jó pár és mikor bele nézett az ember télen sokszor a sírás kerülgetett menetek hullák meg szegeled az elejét szét esik a hátulja egy mókuskerék nagy ritkán vannak kivételek de erre meg is vannak vagy a haveri körben el kel vagy rácsap a nepper
Én a te helyedben kezdésnek vennék egy DRZ az már van 5-6 kiló körül nem fogja tudni mint egy 520-525 de nem is kerül 850ezerbe és a Drz-t is el tudod adni ha ki nőted kicsit elavult konstrukció de nem is egy kényes masina sok sikert kiv
Tudom hogy kell rá pénzt költeni 2. motornak lenne , kicsi enduro kicsi út , nem új motort keresek. hanem arra volnék kiváncsi hogy egy 2000-2002es körüli évjáratban milyen buktatók volnának és hogy erőben /teljesítményben /szervizintervallumban melyik volna amelyiket érdemes volna megvásárolni? egy 250es 2t motor után lenne
Tehát akkor 500-ér legyenek papirjai is, meg legyen jó is. Ha van mellette ugyan ennyid, vágj bele azonnal !
Ennyiért teljesen mindegy melyiket veszed a meglepetésben nem lesz hiányod
Üdv urak ! Motorvásárláson töröm az agyam és spórolom a lovét , ami a lehetséges motorok és típusok volnának azok az exc 400,450 és 520 amivel szemezgetek . Amire használnám: endurózás és jó időben supermotóként is . Ezelőtt egy yamaha yz 250em volt a 400tól egy picit tartok mert azt mondják hogy hamar kevés lenne azonban talán ez volna endurózához a legkönyebb . De kérlek benneteket segítsetek a döntésben mert nem akarom jövőre eladni inkább mutasson mindig valami meglepetést . Rendszámost szeretnék venni 500 körül.
Előre is köszi az infókat: Gábor
EXC-n volt az oké. De milyen évjárat? 2 vagy 4T?
Helló.
1997-2000 es ktm 620gs -ek mennyire megbízhatók és mi a különbség a sima és az Egs között?
üdv srácok mennyiért lehet eladni egy AKRA titankipuff rendszert rugoval bilinccsel.. mi a reális ára?exc-n volt
Én is simán űrutazónak néztem ezt a kondit, kicsit féltem is tőle, hogy megszondáz. De vállaltam a kockázatot.

A Japán lehet az eredeti :)
Proli...hogy bele ne BONYOLÓGGY még jobban,van egy megoldás..pont a MAGADFAJTÁKNAK:Bekötöd DIREKTBE,vagyis hagy ÉGJEN folyamatosan...aztán mikor kanyarodni AKARSZ elkezded kapcsolgatni a kapscsolót oda vissza mint a BOLOND...villogni fog,hidd el...és KÖLTSÉGhatékony...amit te nagyon szerecc.
ennyire nem vagyok fizikus.... bár már 30 évvel ezelőtt is zsibbasztottuk egymást a böszme nagy kondikkal
az biztos hogy többet nem tud leadni mint amit felvett, szóval elméletben nem kellene hogy működjön, tehát ha alapjáraton megy akkor előbb-utóbb ugyanúgy le kellene állnia az indexelésnek
a hondában nem volt ilyen kütyü, az indexelt alapjáraton is rendesen, az egyenirányítós fesz szabnál igaz volt kondi de nagyon kicsike
ráadásul még a kürt is szólt
szóval az a kondi a ktm-ben lehet nem is kondi hanem valami álcázott kütyü ami egy párhuzamos dimenzióból lopja az áramot
Akkor a motorom immáron 3 éve totálisan meghazudtolja a fizikát.
LC4 620-640-en gyárilag van ilyen, biztos hogy csak azért hogy egy ilyen is legyen rajta :)
2500uf kondival alapjáraton nem volt index, ha a lámpa világított, ezzel meg érdekes módon van. Gondolom ha eljönnél és fél napot méregetnél rájönnél hogy elméletileg is működik, nem csak abban a fránya gyakorlatban...
http://s141.photobucket.com/us...

Annyi van belőle hogy még adnak is el:
http://www.ebay.com/itm/491114...
a kondi mérete szinte teljesen mindegy, csak azért van hogy engesse a szinuszgörbe feleket abban az esetben amikor nincs akku egy 2000 mikrós is teljesen megfelel már erre a célra
kicsit sánta az összehasonlítás, csak hogy értse a nem villamos szakember is:
1 farad kb annyi(inkább kicsit kevesebbet) teljesítményt tárol mint egy 0,3mah akku
csak a kondinál kisütéskor egyből feszültségesés lép fel szóval akku helyett nemigen lehet eredményesen használni
Keresek megvetelre berugokar 525 höz, van valakinek eladó?
Egy kondenzátorral oldják meg, meg én is így oldottam meg. 15.000uF 25V.
Így stabil a villogás, főleg ha ledes indexet, és a hozzá való villogatót használod.
Azokat nem is engedik nevezni, mert mindent vinnének, vernének
hát azért.. az HONDA.. nem holmi KTM.. :D :D hát látod.. erzbergen is mik vannak.. XR.. ek.. DURVÁN! :D